    From: "PM" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Allegro a ochrona danych osobowych
    Date: Tue, 6 Apr 2004 18:48:14 +0200

    Bardzo proszę o pomoc, gdyż uważam że zostałem niesłusznie
    pokrzywdzony przez zespół Allegro.
    Otóż po wstępnym założeniu konta (a wymagało to ode mnie podania
    pełnych danych osobowych - co uczyniłem zgodnie z prawdą)
    Dostałem wiadomość o tym iż moje konto zostało zawieszone, gdyż
    istnieje podejrzenie że przekazane dane nie są prawdziwe, aby odwiesić konto
    mam przesłać na adres firmy Allegro kopię dokumentu tożsamości (np. dowód
    osobisty)
    celem weryfikacji danych.
    Moim zdaniem bardzo dziwny sposób sprawdzania wiarygodności danych,
    boję się wysłać xero dokumentu (może ktoś w zaprzyjaźnionej firmie zaciągnie
    raty?).
    Czy pracownik Allegro może żądać takie rzeczy?
    Czy w takiej sytuacji muszę stosować się do procedur ustalonych przez
    Allegro aby
    usunąć swoje dane osobowe, czy regulują to jakieś nadrzędne przepisy i
    ustawy?

    Z góry dziękuje za wskazówki

    Paweł