  • 11. Data: 2007-04-07 14:48:14
    Temat: Re: Allegro.
    Od: "maverik" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva>
    napisał w

    > Może zatarł sie tłok z powodu braku oleju, a spalenie silnika, to wtórna
    > sprawa?
    > EWa

    pompa jest sprawna, na szczescie, bo dokupie sam silnik, mocniejszy, pozdr.

  • 12. Data: 2007-04-07 15:28:51
    Od: "maverik" <c...@w...pl>

    > O czym chcesz zawiadomić Policję?

    o tym ze czlowiek prowadzi handel, nie odprowadza podatku i robi ludzi w
    jajko.. nie wiem moze tylko na swieta.. ;) przy takich sumach musi byc
    podatek i jesli handluje tym na wieksza skale chce zeby mial problemy (bo
    sam mam firme i je place), a ja juz jakos dojde swoich praw.. pozdr.

  • 13. Data: 2007-04-07 15:55:40
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "maverik" <c...@w...pl> napisał
> [...]
    > podatek i jesli handluje tym na wieksza skale chce zeby mial problemy (bo
    > sam mam firme i je place), a ja juz jakos dojde swoich praw.. pozdr.

    Skąd wiesz, że nie płaci?. Bezpodstawne zawiadomienie to przestępstwo.

  • 14. Data: 2007-04-07 16:28:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "maverik" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > o tym ze czlowiek prowadzi handel, nie odprowadza podatku i robi ludzi w
    > jajko.

    Skąd wiesz, że nie odprowadza podatków?

    > nie wiem moze tylko na swieta.. ;) przy takich sumach musi byc podatek i jesli
    > handluje tym na wieksza skale chce zeby mial problemy (bo sam mam firme i je
    > place), a ja juz jakos dojde swoich praw.. pozdr.

    Z całą pewnością masz rację. Skład wiesz, że nie odprowadza podatków?

  • 15. Data: 2007-04-07 16:37:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "maverik" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    Jeśli tego niezrobi sprzedawca, tylko producent takiego bubla spreparował, to
    nie oszustwo.

  • 16. Data: 2007-04-07 16:39:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > pompa jest sprawna, na szczescie, bo dokupie sam silnik, mocniejszy, pozdr.

    Może mało prawnie, ale technicznie. Zobacz do dokumentacji kompresora albo na
    tabliczkę znamionową silnika, czy czasem nie był to silnik z ograniczeniem
    cieplnym pracy. Może ten kompresor nie był przygotowany do takiej wydajności,
    jakiej oczekiwaliście. Zwłaszcza bawiąc się i testując go po zakupie.

  • 17. Data: 2007-04-07 18:25:08
    Od: "maverik" <c...@w...pl>

    > Skąd wiesz, że nie odprowadza podatków?

    bo nie bylo to zalatwiane w zaden sposob oficjalnie , zandego rachunku,
    faktury, a kompresory ma schowane w garazu, tak jakby sie z tym ukrywal, dla
    mnie to oczywiste, pozdr.

  • 18. Data: 2007-04-07 18:27:07
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

> [...]
    > bo nie bylo to zalatwiane w zaden sposob oficjalnie , zandego rachunku,
    > faktury, a kompresory ma schowane w garazu, tak jakby sie z tym ukrywal,

    To, że nie wydał rachunku to nie jest dowód, że nie płaci podatków. Wiadomo,
    jaka jest rzeczywistość, ale trzeba mieć jakieś dowody, że coś zgłaszać.

  • 19. Data: 2007-04-07 18:39:38
    Od: "maverik" <c...@w...pl>

> [...]
    > takiej wydajności, jakiej oczekiwaliście. Zwłaszcza bawiąc się i testując

    no przeestan, 50 litrowy black decker potrafi chodzic non stop (z przerwami)
    caly dzien i nie narzeka ;-) pozdr.

  • 20. Data: 2007-04-07 18:46:15
    Od: "maverik" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To, że nie wydał rachunku to nie jest dowód, że nie płaci podatków.
    > Wiadomo, jaka jest rzeczywistość, ale trzeba mieć jakieś dowody, że coś
    > zgłaszać.

    ale sa takie instytucje co lubia kontrolowac rozne rzeczy ;-) pozdr.