    From: r...@r...za.net
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Allegro
    Date: 20 Jan 2007 11:25:58 -0800

    Witajcie!

    Na portalu Allegro trafilem na aukcje gdzie gosc sprzedawal samochod
    (sprawny technicznie), jako cene podal !10! zl - samochod ten kupilem -
    napisalem do wlasiciela z zapytaniem kiedy mozemy sfinalizowac
    transakcje, na co on odpowiedzial (po, bagatela, kilku tygodniach) ze
    auta mi nie sprzeda bo... juz go nie ma, dopiero jako drugi argument
    podal ze cena za ktora auto kupielm "nie byla ostateczna" - jak ta
    sprawa wyglada w swietle prawa? czy faktycznie mam prawo w/w samochod
    kupic za 10 zl? jestem w stanie sie nawet z nim dogadac co do ceny ale
    co z faktem ze wlasciciel sprzedal przedmiot w trakcie aukcji poza nia
    (nawet nie wspominajac o takiej mozliwosci)!