  • Data: 2007-01-20 20:34:54
    Temat: Re: Allegro
    Od: "bArT" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <r...@r...za.net> napisał w wiadomości
    news:1169321158.081002.38530@q2g2000cwa.googlegroups
    .com...
    > Witajcie!
    >
    > Na portalu Allegro trafilem na aukcje gdzie gosc sprzedawal samochod
    > (sprawny technicznie), jako cene podal !10! zl - samochod ten kupilem -
    > napisalem do wlasiciela z zapytaniem kiedy mozemy sfinalizowac
    > transakcje, na co on odpowiedzial (po, bagatela, kilku tygodniach) ze
    > auta mi nie sprzeda bo... juz go nie ma, dopiero jako drugi argument
    > podal ze cena za ktora auto kupielm "nie byla ostateczna" - jak ta
    > sprawa wyglada w swietle prawa? czy faktycznie mam prawo w/w samochod
> [...]

    To Ci może pomoże: http://tiny.pl/wjhz

    Cytuję:
    "Czy zwycięstwo w licytacji na Allegro oznacza zawarcie między stronami
    umowy cywilnej - na takie pytanie próbuje odpowiedzieć Sąd Rejonowy dla
    Warszawy-Pragi Północ. W poniedziałek ruszył tam precedensowy proces w
    sprawie sprzedaży wylicytowanego samochodu..."

    pozdrawiam
    bArT