  • 1. Data: 2023-05-08 10:42:42
    Temat: Alimenty
    Od: Tymoteusz <p...@g...com>

    Dzień dobry

    Płacąc alimenty za maj w dniu 5 maja opisałem błędnie przekaz pocztowy jako alimenty
    za kwiecień. Czy powinienem to w jakiś sposób sprostować, poinformować formalnie o
    pomyłce? Np. list polecony za potwierdzeniem odbioru albo informacja na kolejnym
    przekazie?

    Czy taki błąd może stać się podstawą do roszczenia, jeśli nie mam żadnych zaległości
    alimentacyjnych (alimenty za kwiecień, podobnie jak wszystkie poprzednie, mam
    opłacone w terminie w pełnej wysokości)? Czy też wystarczy mieć wszystkie
    potwierdzenia i w razie czego nie będzie problemu?

    Pozdrawiam
    Tymek