    From: "MariolaK" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Alimenty
    Date: Fri, 25 Jul 2003 09:34:52 +0200

    Mam problem. Mój mąż otrzymuje rente chorobową w wysokości 387zł. Renta ta
    przelewana jest na konto bankowe. Niestety gdy zawsze idę odebrać pieniądze
    już ich nie ma on zawsze mnie uprzedzi i wszystko wyciąga zostawiając
    niejednokrotnie dodatkowo debet. Z tych pieniążków nie widzę ani grosza a
    mamy 2 dzieci do utrzymania. Wszystko zostaje na mojej głowie utrzymanie
    domu i rodziny. Mąż w ogóle nie zobowiązuje się do tego aby dawać mi jakieś
    pieniądze na życie. już dłużej nie wyrabiam. Oprócz stałej pracy staram się
    na wszystkie strony dodatkowo coś zarobić aby normalnie funkcjonować a mąż
    całą rente zabiera i nic nie daje na życie nawet nie stara się o jakąś pracę
    w celu dorobienia.
    Czy w takim przypadku mogę liczyć na jakieś alimenty jak ewentulanie
    wyglądałaby cała procedura. Słyszałam że znajoma otrzymuje takie alimenty
    mieszkając z mężem który również nie daje jej nic na życie i dodatkowo
    jeszcze dużo pije.
    Proszę o jakieś podpowiedzi. Z góry serdecznie dziękuję.

    Pozdrawiam
    Mariola