    From: "Monika" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Alimenty.
    Date: 13 May 2006 10:58:55 -0700

    Witam!
    Mam do Was pytanie. Co zrobic w momencie gdy osoba, na ktora sa
    zasadzone alimenty skonczy szkole srednia? Sprawa wyglada tak, ze
    miesiac temu skonczylam szkole teraz jeszcze zdaje mature pozniej bede
    miala egzamin (specifika szkoly).Do kiedy ojciec powinien placic mi
    alimenty?Nie bylo z jego strony zadnych zastrzezen, ale boje sie, zeby
    w przyszlosci nikt nie zadal ode mnie tej kasy z powrotem...
    Jezeli chodzi o moja przyszlosc to:
    -wybieram sie na studia zaoczne (bardzo drogie) 400km od
    domu-zamieszkam tam na stale i bede sie sama utrzymywac,
    - dostalam tydzien temu prace, ale pensja nie jest za wysoka tzn 1300
    netto...co w takiej sytuacji powinnam zrobic?
    Pogadac z ojciemi jakos sie z nim ugadac, a przede wszystkim
    powiadomic go o wszystkim?Co radzicie?Prace co prawda mam, ale pierwsza
    pensja za miesiac a na szkole do konca wrzesnia musze miec 2950zl.

    Monika