  • 1. Data: 2008-02-02 12:29:15
    Temat: Ale ze mnie idiota. Cyfra +
    Od: "Janusz" <5...@w...pl>

    Mam dkoder Cyfry+. Przy rozwiazaniu umowy,odkupilem dekoder i zostawiłem
    karte. Miałem miec dostep do kanalow ogolnodostepnych miedzy innymi TVP I ,
    TVN itp. Niestety sa w dalszym ciagu kodowane. Tak wiec przestrzegam tych
    ktorzy chca kupic dekoder Cyfry+ i pozostawic kartę.

    PS. Zapytanie moje brzmi. Dlaczego Cyfr+ sprzedaje programy ogolnodostepne.
    I prosze nie mowic ze to wina techniki bo dekoder ..........pla pla pla .

  • 2. Data: 2008-02-02 12:52:24
    Temat: Re: Ale ze mnie idiota. Cyfra +
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Janusz pisze:
> [...]
    >
    > PS. Zapytanie moje brzmi. Dlaczego Cyfr+ sprzedaje programy
    > ogolnodostepne. I prosze nie mowic ze to wina techniki bo dekoder

    Z tego co wiem, tuner pozwala na:
    - odbiór programów nadawanych przez operatora (i kodowanych)
    - odbiór programów niekodowanych dostępnych na danym satelicie.

    Wykaz programów niekodowanych masz tu
    http://www.cyfraplus.pl/cyfraplus_18.html

    Prawdopodobnie zostałeś wprowadzony w błąd przez sprzedającego.

    M.

  • 3. Data: 2008-02-03 01:25:43
    Od: "Andy" <d...@d...net>

    "Janusz" <5...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > , TVN itp. Niestety sa w dalszym ciagu kodowane. Tak wiec przestrzegam
    > tych ktorzy chca kupic dekoder Cyfry+ i pozostawic kartę.

    A od kiedy to TVP i TVN sa ogolniedostepne ? Pomylily Ci sie nadajniki
    naziemne z satelita..

    Andy

  • 4. Data: 2008-02-03 18:21:56
    Od: "Bartas_M5" <B...@i...pl>

    > Wykaz programów niekodowanych masz tu
    > http://www.cyfraplus.pl/cyfraplus_18.html

    czy zeby je odbierac wystarczy sam tuner cyfry, czy trzeba miec jeszcze
    jakąś karte??

  • 5. Data: 2008-02-04 09:07:24
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

> [...]
    > , TVN itp. Niestety sa w dalszym ciagu kodowane. Tak wiec przestrzegam
    > tych ktorzy chca kupic dekoder Cyfry+ i pozostawic kartę.

    Uszy się myje, a nie wietrzy :-). Pewnie coś źle usłyszałeś (albo usłyszałeś
    to co chciałeś usłyszeć) i teraz próbujesz zwalać winę na C+. TVP1 nigdy nie
    był nadawany free, TVN nie jest już od wielu lat. Kiedyś na początku był
    free, ale już dawno jest kodowany (niekodowany jest analogowy).

    > PS. Zapytanie moje brzmi. Dlaczego Cyfr+ sprzedaje programy
    > ogolnodostepne.

    Dobrze się czujesz? Oczywiście są tam programy free, np. Tele5, ale
    generalnie nie są one "flagową ofertą" :-)

    > I prosze nie mowic ze to wina techniki bo dekoder

    Nie, to wina niedouczenia klienta :-).

  • 6. Data: 2008-02-05 17:14:11
    Od: Karol Makowski <s...@B...org>

    On Sun, 3 Feb 2008 19:21:56 +0100, Bartas_M5 wrote:

    > czy zeby je odbierac wystarczy sam tuner cyfry, czy trzeba miec jeszcze
    > jakąś karte??

    Do FTA (sygnał niekodowany) wystarczy sam tuner.

    --
    spaceman

  • 7. Data: 2008-02-08 06:15:05
    Od: Seryozha <S...@o...onet.eu>

    Karol Makowski wrote:

    > Do FTA (sygnał niekodowany) wystarczy sam tuner.

    a to ciekawe... bo np. mój dekoder w ogóle na NIC nie pozwala bez
    usatysfakcjonowania komunikatu "włóż kartę abonencką"
    który to komunikat pojawia się zaraz po włączeniu urządzenia

    mam go od roku, jakiś prosty i nienajnowszy Pioneer,
    ale u znajomych co wzieli Cyfrę+ 2 miesiące temu jest to samo...

    --
    Seryozha