  • Data: 2002-06-06 10:21:02
    Temat: Ale przekręt 2
    Od: "marcin" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Właśnie wróciłem z PIP i ich prawnik doradził mi złożenie pozwu do Sądu
    Pracy o uznanie stosunku pracy.
    Jak stwierdził skoro przez cały ten okres pracowałem i są na to dowody to
    mam tak zwany dorozumiany stosunek pracy. Jeżeli mnie zwolnili a jak
    twierdzą przychodziłem do pracy wbrew ich woli to należało wezwać policję i
    usunąć delikwenta z biura. Skoro godzili się przez rok na moją pracę to
    muszą ją uznać tym bardziej że było pobierane wynagrodzenie oraz składane
    wszelkie deklaracje podatkowe i zusowe, jest lista obecności i lista płac.
    Co o tym myślicie drodzy grupowicze ? Może ktoś kiedyś zetknął się z taką
    sprawą ?
    Pozdrawiam i dziękuję