  • 61. Data: 2013-02-02 10:43:03
    Temat: Re: Agresja w szkole - prosba o pomoc w interpretacji
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-02-01 15:08, Jarek Pudelko pisze:
    > Zapewne masz racje - pytanie tylko czemu mialem wrazenie, ze (pomimo
    > tego iz jestesmy pewni swoich racji, problem widzi rowniez wychowawczyni
    > i rodzice pyskujacy tylko w szatni) przez ten brak poparcia wyszlismy na
    > stuknietych awanturnikow, ktorzy znalezli sobie kozla ofiarnego i
    > szukaja dziury w calym. I nawet jesli odbywalo sie to przy milczacym
    > popraciu reszty klasy to obraz wlasnie tak wygladal...

    System w którym żyjemy trzyma większość społeczeństwa za jaja i nie ma
    już jedności, nawet jak problem dotyczy nas wszystkich.
    To społeczeństwo w dużym procencie jest zniewolone. Nigdy nie mieliśmy
    wiary w uczciwość urzędów do których możemy zgłosić się z problemem.
    Społeczeństwo przekonane jest że w tym systemie z ofiary robi się
    przestępcę lub głupka winnego zaistniałej sytuacji. Bierność w tym
    społeczeństwie jest sposobem na życie. Tego oczekuje system i to ma.
    Ja to tak widzę tez na przykładzie spraw szkolnych.
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 62. Data: 2013-02-04 09:41:55
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2013-02-02 09:06, news pisze:

    > Nie, ale w życiu nie słyszałem żeby ukarano nauczyciela kopiącego ucznia
    > a odwrotnie owszem. Z własnego doświadczenia znam tylko sytuację że w
    > mojej szkole jakiś nauczyciel wyżywał się na uczniu (nie wiem jak) i
    > jego rodzić odwiedził go w gabinecie dyrektora i tak go je***ł że
    > połamał mu szczękę w kilku miejscach a grono pedagogiczne w ekspresowym
    > tempie opuściło gabinet pozostawiając na podłodze żółte ślady:)
    > Oczywiście ukarany został rodzic a nauczyciel nie:(

    Ustosunkuje sie tylko do tego - wczesniejsze cytaty i tak sie w tym
    zawieraja.
    Sory ale nie akceptuje rozwiazan na zasadzie "jeb***" mu w szczeke,
    Rozumiem, ze rodzic wyczerpal juz wszystkiem mozliwosci, ktore mial zeby
    wystapic w obronie swojego dziecka czy tez z natury jest bandyta i jesli
    ktos mu podskoczy to mu "je*ie"?
    Nie wiem czy jakies zarzuty wobec nauczyciela zostaly zgloszone
    stosownym sluzbom. Jesli tak to czy je zignorowali?
    Bo nie wiem czemu jestes zdziwiony, ze jesli ktos kogos "j***bie" w
    szczeke to jest potem karany.

    --
    jarek

  • 63. Data: 2013-02-04 12:12:50
    Od: <news>

    Użytkownik "Jarek Pudelko" napisał:
> [...]
    > Bo nie wiem czemu jestes zdziwiony, ze jesli ktos kogos
    > "j***bie" w szczeke to jest potem karany.

    Ja nie chcę żebyś się do tego ustosunkowywał, bo podałem to jedynie dlatego
    że pytałeś o jakieś moje doświadczenia.
    Mnie interesuje do co grozi nauczycielowi jeśli pobije/obrazi ucznia?
    Bo już wiem że w odwrotnej sytuacji kiedy to uczeń pobije/obrazi nauczyciela
    to grozi mu cała masa sankcji i kar.
    Zmierzam po prostu do tego, czy naprawdę w Polsce nauczyciele, policja i
    cała masa urzędasów są jakimiś nadludźmi wyjętymi z pod prawa?
    Bo jeśli na przykład ja pobije policjanta to dostanę 10 lat, ale gdybym
    pobił kogoś innego to dostanę rok, natomiast gdy mnie pobije policjant to
    jest bezkarny. Wychodzi ze żyjemy w jakimś bandyckim państwie bezprawia:(

  • 64. Data: 2013-02-04 17:43:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <news> napisał w wiadomości

> [...]
    > jest bezkarny. Wychodzi ze żyjemy w jakimś bandyckim państwie bezprawia:(

    Funkcjonariusz publiczny bijąc kogoś popełnia przekroczenie uprawnień (231
    kk), a czasem jeszcze inne przestępstwa szczególne. Wylotka z roboty i
    wyrok.

  • 65. Data: 2013-02-04 17:59:25
    Od: <news>

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał:
    > Funkcjonariusz publiczny bijąc kogoś popełnia przekroczenie
    > uprawnień (231 kk), a czasem jeszcze inne przestępstwa
    > szczególne. Wylotka z roboty i wyrok.

    Jesteś pewien?
    Dlatego pytam się co grozi uczniowi co kopnie nauczyciela, bo domyślam się
    że wyleci ze szkoły, może zostanie przeniesiony do placówki wychowawczej i
    jeśli jest pełnoletni to pewnie dostanie 10X dni więzienia (X - liczba dni
    więzienia gdy uczeń kopnie nie ucznia). Czy w identycznej sytuacji
    nauczyciel zostanie wyrzucony ze szkoły i wsadzony na 10X dni do więzienia?
    Naprawdę wątpię!

    Na potwierdzenie moich domysłów mogę przytoczyć przypadek psa Czai, który to
    jako funkcjonariusz publiczny kopie po twarzy p pryska w oczy gazem
    normalnego spokojnego człowieka i za to nie zostaje wyrzucony z pracy, lecz
    dostaje awans a do więzienia idzie poszkodowany!
    Mam wrażenie że ci funkcjonariusze publiczni to zwykli bandyci na usługach
    bandyckiego państwa, których celem jest bezkarne gnębienie społeczeństwa!

  • 66. Data: 2013-02-04 18:24:05
    Od: "Arturro" <a...@o...pl>

> [...]
    > jest bezkarny. Wychodzi ze żyjemy w jakimś bandyckim państwie bezprawia:(
    I to jest jak najbardziej prawidłowa sytuacja.
    Dzięki temu matoły się boją i nie podnoszą ręki na policję.
    Uczeń też powinien czuć władzę nauczyciela, a co mamy...