    From: <news>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Agresja w szkole - prosba o pomoc w interpretacji
    Date: Mon, 4 Feb 2013 17:59:25 +0100

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał:
    > Funkcjonariusz publiczny bijąc kogoś popełnia przekroczenie
    > uprawnień (231 kk), a czasem jeszcze inne przestępstwa
    > szczególne. Wylotka z roboty i wyrok.

    Jesteś pewien?
    Dlatego pytam się co grozi uczniowi co kopnie nauczyciela, bo domyślam się
    że wyleci ze szkoły, może zostanie przeniesiony do placówki wychowawczej i
    jeśli jest pełnoletni to pewnie dostanie 10X dni więzienia (X - liczba dni
    więzienia gdy uczeń kopnie nie ucznia). Czy w identycznej sytuacji
    nauczyciel zostanie wyrzucony ze szkoły i wsadzony na 10X dni do więzienia?
    Naprawdę wątpię!

    Na potwierdzenie moich domysłów mogę przytoczyć przypadek psa Czai, który to
    jako funkcjonariusz publiczny kopie po twarzy p pryska w oczy gazem
    normalnego spokojnego człowieka i za to nie zostaje wyrzucony z pracy, lecz
    dostaje awans a do więzienia idzie poszkodowany!
    Mam wrażenie że ci funkcjonariusze publiczni to zwykli bandyci na usługach
    bandyckiego państwa, których celem jest bezkarne gnębienie społeczeństwa!