  • 21. Data: 2005-06-01 19:45:05
    Temat: Re: Agencja towarzyska
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > IMHO jedyne sensowne podejście to pójście po linii zakłócania spokoju -
    > lub ewentualnie skontaktowanie się z właścicielem, czy pozwala na
    > podnajem (choć przypuszczam, że właścicielowi to wisi - zwłaszcza, że
    > taki lokal dochodowy będzie zawsze, więc z czynszem zalegać nie powinien).

    lokal jest komunalny, we wszystkich znanych mi przypadkach na podnajem i
    na zmianę sposobu użytkowania wymagana była zgoda właściciela. Parę
    donosów, parę interwencji policyjnych, rozwiązanie umowy najmu,
    pozamiatać i koniec.

    Chyba, że właściciele agencji lepiej znają właścicieli i stróżów.

    MAc

  • 22. Data: 2005-06-01 20:25:55
    Od: "stach" <r...@p...onet.pl>

    > Póki ktoś nie łamie prawa - nic mu nie możesz zrobić. I słusznie - bo
    > równie dobrze ja mógłbym zażądać, żeby ci odebrano dostęp do internetu
    > bo mnie np. denerwujesz.
    A, to dobry pomysl zeby cie stad usunac. Wiem nawet jak

  • 23. Data: 2005-06-01 20:33:19
    Od: "stach" <r...@p...onet.pl>

    > 1.Czy prawo dopuszcza wynajmowanie lokalu MIESZALNEGO w celu prowadzenia w
    > nim działalności gospodarczej bez zgody właściciela tj. miasta na takie
    > przekształcenie.
    Z informacji ustnej uzyskanej dzis w MZBM, nie dopuszcza.

    > 2. Czy wydana była zgoda sanepidu na taka działalność i czy spełniane są
    > normy sanitarne
    Nie wydana byl ataka zgoda.

    > 3.czy taka działalność nie zakłóca spokoju mieszkańców
    Zakloca.

    > Moje rady,-
    > 1.wzywac policję przy każdym głupstwie
    OK.

    > 2. zawiadomić właściciela mieszkania (miasto), co robi tam wynajmujący
    > (który przecież wynajmuje je na cele mieszkalne i nie wiadomo, czy ma w
    > umowie zawarte prawo do podnajmowania)
    Nie ma.

    > 3. próbować wymeldować najmującego z urzędu (skoro tam od lat nie mieszka)
    Wlasnie tak, z tym, ze ponoc jest jakies prawo, ktore niepozwala eksmitowac
    kogos kto ma rownoczesnie obywatelstwo polskie i niemieckie? Cos takiego obilo
    mi sie o uszy.

    > 4.wykazać , ze mieszkanie to jemu nie należy się, skoro z niego nie
    > korzysta - a chyba sa w mieście ludzie w ciężkich warunkach miwszkaniowych i
    > materialnych i zapewne zgodnie ze statutem miasto winno w pierwszej
    > kolejności ze swoich zasobów im takie mieszkania oferować
    Wlasnie tak.

    > 5. przeczytac Ustawę o ochronie lokatorów (znowelizowana) i zastanowic się,
    > co jeszcze możnaby przeciwko najemcy i agencji wykorzystać,- a jest tam
    > sporo...
    OK.

    > 6. naciskać na władze miasta na posiedzeniach rady (i do protokołu) pod
    > hasłem marnotrastwa zasobów MIESZKANIOWYCH
    Tak.

    > 7. zawiadomic o sytuacji media,- najchętniej niechętne obecnie rządzącej
    > miastem opcji politycznej, pod hasłem np. "obecne władze kosztem bezdomnych
    > wspierają nierząd":)
    Slusznie.

    > itp,itd
    >
    > Ponadto zaproponować Andrzejowi Lawie super interes,- niechaj odnajmie część
    > , albo całe swoje mieszkanie tej agencji- będzie miał to, co tak lubi, a i
    > agencja nie będzie się tułać;)

    Watpie zeby agancja towarzyska chciala z nim wejsc w jakikolwiek uklad. W koncu
    w takiej agencji sa debile, ale nie skonczeni. A lepiej z madrym stracic...

    Dzieki za porady.
    stach

  • 24. Data: 2005-06-01 20:41:05
    Od: "stach" <r...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "stach" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Tak mi przyszło do głowy, ale nie ręczę za skutki. Kamera on-line w
    > oknie pokazująca wejście i puszczona w internecie. Na drzwiach napis, ze
    > jest kamera i pod takim a takim adresem można na żywo oglądać ulicę
    > przed kamienicą. Myślę, że liczba zainteresowanych spadnie o połowę.

    Pomysl dobry, tylko ze kamera musiala by byc umieszczona w bloku naprzeciw...

  • 25. Data: 2005-06-01 20:44:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MAc wrote:

> [...]
    > na zmianę sposobu użytkowania wymagana była zgoda właściciela. Parę
    > donosów, parę interwencji policyjnych, rozwiązanie umowy najmu,

    Ale interwencji w jakej sprawie? Za palenie we własnym mieszkaniu
    jeszcze (niestety ;) - jestem wrogiem nikotyny) nie zamykają.

    Tylko że ja w przeciwieństwie do Moherowego "Stacha" Berecika nie staję
    na (wirtualnym) placu tupiąc nogą i głośno żądając wyeksmitowania tego
    paskudnego palacza.

    > Chyba, że właściciele agencji lepiej znają właścicieli i stróżów.

    Owszem, istnieje takie ryzyko.

    Istnieje też ryzyko, że wprowadzili się zwykli nowi lokatorzy, urządzili
    parapetówę, a sąsiadom (w myśl zasady "głodnemu chleb na myśli" ;-> )
    zaraz się uroił "przybytek rozpusty" (sam pisze, że "wczoraj" się
    wprowadzili pojawili).

  • 26. Data: 2005-06-01 20:45:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    stach wrote:

    > A, to dobry pomysl zeby cie stad usunac. Wiem nawet jak

    Naskarżysz na mnie ojcu dyrektorowi?

    MegaROTFL

  • 27. Data: 2005-06-01 21:24:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:d7ku8e$97e$1@opal.futuro.pl...

    > mijam taki detal, że (a) porządna kamera kosztuje krocie oraz (b) może
    > się 'sama' uszkodzić.

    Umieszczona wewnątrz mieszkanai za szybą. I kosztuje cirkla 200-300 zł -
    chyba, bo nie kupowałem.

  • 28. Data: 2005-06-01 21:28:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    eksmitowac
    > kogos kto ma rownoczesnie obywatelstwo polskie i niemieckie? Cos

    Ale on tam nie mieszka, wiec po co go eksmitować? Jak wykażecie, ze nie
    mieszka, co ejst podstawą pozbawienia prawa do lokalu, to i problem
    eksmisji upadnie.

  • 29. Data: 2005-06-01 21:29:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Pomysl dobry, tylko ze kamera musiala by byc umieszczona w bloku
    naprzeciw...

    A na balkonie w jakimś plastikowym akwarium, by się nie zepsuła?

  • 30. Data: 2005-06-01 21:36:16
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    > parapetówę, a sąsiadom (w myśl zasady "głodnemu chleb na myśli" ;-> )
    > zaraz się uroił "przybytek rozpusty" (sam pisze, że "wczoraj" się

    A wiesz, że na to nie wpadłem, a to proste i logiczne rozwiązanie

    MAc