  • 11. Data: 2005-06-01 13:51:45
    Temat: Re: Agencja towarzyska
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "stach" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:0b1e.000007be.429dad40@newsgate.onet.pl...

    > Nie chcemy miec u siebie prostytutek i juz.

    Mieszkanie, gdzie jest "burdel" nie jest wasze, więc nie można mówić "u
    siebie".
    Jeżeli wam to przeszkdza to radziłbym iść do właściciela domu i z nim sie
    targować grożąc na przykład wypowiedzeniem umowy najmu.

    vertret

  • 12. Data: 2005-06-01 16:15:24
    Od: "stach" <r...@p...onet.pl>

    Najgorzej jak sie mowi, a nie wie o czym i rozmydla sprawe. Mieszkania nasze sa
    wlsnosciowe w budynku komunalnym. To ktore zostalo wynajete na burdel nie jest
    wlasnosciowe. Lokator, ktory go wynajmuje jest od lat w Niemczech. Nie rozumiem
    na czym ma polegac niby tutaj dyskusja. Burdele, zwlaszcza w domach
    mieszkalnych, trzeba likwidowac, to chyba jasne. Nie do pomyslenia sytuacja w
    cywilizowanym kraju, a tu jeszcze dyskusja sie wytwarza. Burdel sam w sobie jest
    franca. Jesli ktos ma inne zdanie, to niech nie zabiera tutaj glosu. Powtarzam
    jeszcze raz: jak sie tej zarazy pozbyc? To jest problem.

  • 13. Data: 2005-06-01 16:19:37
    Od: "stach" <r...@p...onet.pl>

    Jak sie w budynku szajka narkotykowa zainstaluje, to tez nie mozna jej ruszyc,
    bo nie zakloca porzadku, np. ciszy nocnej?! To trudno nawet czytac taka paranoje.

  • 14. Data: 2005-06-01 16:51:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    stach wrote:
    > Jak sie w budynku szajka narkotykowa zainstaluje, to tez nie mozna jej ruszyc,
    > bo nie zakloca porzadku, np. ciszy nocnej?! To trudno nawet czytac taka paranoje.

    To fora ze dwora.

    To jest grupa pl.soc.prawo a nie pl.soc.moherowe_bereciki

    Póki ktoś nie łamie prawa - nic mu nie możesz zrobić. I słusznie - bo
    równie dobrze ja mógłbym zażądać, żeby ci odebrano dostęp do internetu
    bo mnie np. denerwujesz.

  • 15. Data: 2005-06-01 16:58:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    stach wrote:
    > Najgorzej jak sie mowi, a nie wie o czym i rozmydla sprawe. Mieszkania nasze sa
    > wlsnosciowe w budynku komunalnym. To ktore zostalo wynajete na burdel nie jest
    > wlasnosciowe.

    Na pewno? Taka sierotka sama nie własnościowa została?

    > Lokator, ktory go wynajmuje jest od lat w Niemczech.

    To już wiemy, powtarzasz się.

    > Nie rozumiem na czym ma polegac niby tutaj dyskusja.

    To fakt. Ale jeszcze wiele rzeczy nie rozumiesz.

    > Burdele, zwlaszcza w domach mieszkalnych, trzeba likwidowac, to chyba jasne.

    W tym momencie tylko to stało się jasne, że można przez ciebie
    przekazywać pozdrowienia dla 'ojca dyrektora' ;->

    > Nie do pomyslenia sytuacja w
    > cywilizowanym kraju, a tu jeszcze dyskusja sie wytwarza.

    W cywilizowanym kraju to obwiązuje prawo, a nie czyjeś prywatne widzimisię.

    Ludzie usiłują ci tu pomóc przy założeniu, że lokatorzy, cokolwiek tam
    robią, są uciążliwi.

    Jeśli nie są de facto uciążliwi, a głównym powodem tego, że chcesz się
    ich pozbyć, jest patologiczna dewocja, to pomocy nie oczekuj. Poza
    ewentualną poradą skorzystania z usług seksuologa, który pozwoili ci
    wyleczyć się z pewnych fobii.

    > Burdel sam w sobie jest franca. Jesli ktos ma inne zdanie,
    > to niech nie zabiera tutaj glosu.

    Wypad na pl.soc.moherowe_bereciki, rydzykowcu.

    > Powtarzam jeszcze raz: jak sie tej zarazy pozbyc? To jest problem.

    Zakryj oczy, zatkaj uszy i powtarzaj głośno "la-la-la".

  • 16. Data: 2005-06-01 17:22:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "stach" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Tak mi przyszło do głowy, ale nie ręczę za skutki. Kamera on-line w
    oknie pokazująca wejście i puszczona w internecie. Na drzwiach napis, ze
    jest kamera i pod takim a takim adresem można na żywo oglądać ulicę
    przed kamienicą. Myślę, że liczba zainteresowanych spadnie o połowę.

  • 17. Data: 2005-06-01 17:38:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Jak sie w budynku szajka narkotykowa zainstaluje, to tez nie mozna jej
    ruszyc,
    > bo nie zakloca porzadku, np. ciszy nocnej?! To trudno nawet czytac
    taka paranoje.

    Jest jeden problem. Samo uprawianie prostytucji nie jest zakazane.
    Zakazane jest organizowanie i czerpanie korzyści. Ale to trudno
    udowodnić, bo żadna panienka nie przyzna się, że im odpala część zysków.
    jak wejdzie policja i zapyta, to powiedzą, ze to spotkanie towarzyskie i
    tyle. Sprawdzone. Takie agencje działają jako hotele, albo bary.

    Możesz podejść do miejscowej komendy i porozmawiać, ale organizatorzy
    takich przedsięwzięć zazwyczaj znają prawo i dość dobrze się poruszają w
    dozwolonych granicach. Dla nich to konieczność, bo wiedzą, że mają
    wrogów, którzy wykorzystają każde potknięcie.

  • 18. Data: 2005-06-01 18:20:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > jest kamera i pod takim a takim adresem można na żywo oglądać ulicę
    > przed kamienicą. Myślę, że liczba zainteresowanych spadnie o połowę.

    Albo wręcz przeciwnie ;->

    mijam taki detal, że (a) porządna kamera kosztuje krocie oraz (b) może
    się 'sama' uszkodzić.

    IMHO jedyne sensowne podejście to pójście po linii zakłócania spokoju -
    lub ewentualnie skontaktowanie się z właścicielem, czy pozwala na
    podnajem (choć przypuszczam, że właścicielowi to wisi - zwłaszcza, że
    taki lokal dochodowy będzie zawsze, więc z czynszem zalegać nie powinien).

  • 19. Data: 2005-06-01 18:20:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    PAweł wrote:

    > itd ,itp mądrości Lawy.
    >
    > więc, idź zrobic kupkę, bo widać, że Cie boli brzuszek, i cała tam krew z
    > głowy spłynęła, może pomoże....

    Wracaj do swojej piaskownicy, obszczymurku z dodatkowym chromosomem.

  • 20. Data: 2005-06-01 18:28:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    PAweł wrote:

    > 1.Czy prawo dopuszcza wynajmowanie lokalu MIESZALNEGO w celu prowadzenia w
    > nim działalności gospodarczej bez zgody właściciela tj. miasta na takie
    > przekształcenie.

    Jaaaaaaaaasne. Przychodzi przedstawiciel właściciela "Przepraszam
    bardzo, czy to agencja towarzyska?" "Nie, tylko imprezka dla znajomych -
    i co nam pan zrobi?".

    > 2. Czy wydana była zgoda sanepidu na taka działalność i czy spełniane są
    > normy sanitarne

    ROTFL

    Takie coś może by przeszło w cywilizowanym kraju, w którym prostytucja
    jest legalnie uregulowana - i przede wszystkim w pełni legalna.

    > 3.czy taka działalność nie zakłóca spokoju mieszkańców

    No, wreszcie coś mniej-więcej z sensem...

    > Moje rady,-
    > 1.wzywac policję przy każdym głupstwie

    ...i jak się przegnie to można samemu odpowiadać za nieuzasadnione
    wezwania ;->

    > 2. zawiadomić właściciela mieszkania (miasto), co robi tam wynajmujący
    > (który przecież wynajmuje je na cele mieszkalne i nie wiadomo, czy ma w
    > umowie zawarte prawo do podnajmowania)

    No, czasem nawet coś sensownie napiszesz! Cuda się zdarzają...

    > 3. próbować wymeldować najmującego z urzędu (skoro tam od lat nie mieszka)

    Tyle się już o tym tu pisało, a jednak niektórzy nadal nie pojmują, że
    meldunek a prawo do lokalu to są dwie zupełnie różne sprawy...

    [ciach]

    > 7. zawiadomic o sytuacji media,- najchętniej niechętne obecnie rządzącej
    > miastem opcji politycznej, pod hasłem np. "obecne władze kosztem bezdomnych
    > wspierają nierząd":)

    Hmmm... Brudna zagrywka (brudniejsza od dowolnego burdelu), ale może być
    skuteczna... Cóż - świętoszkom niskie zagrania raczej nie przeszkadzają
    - o ile to oni je stosują.

    > itp,itd
    >
    > Ponadto zaproponować Andrzejowi Lawie super interes,- niechaj odnajmie część
    > , albo całe swoje mieszkanie tej agencji- będzie miał to, co tak lubi, a i
    > agencja nie będzie się tułać;)

    A co, twojej mamie tamta lokalizacja się nie podoba?