  • 11. Data: 2008-02-27 22:17:34
    Temat: Re: Adwokat chce mnie oskalpować - czy słusznie ??
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Kristofuros" <K...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:fq4n5h$l28$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ale pytam po raz kolejny, na jakiej podstawie mam mu zapłacić ?

    Rozporzadzenie ministra sprawiedliwosci ustalajace stawki miniemalne ci
    wystarczy ? A tu masz wykaz tych stawek minimalnych
    http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,35801,1866468.html

    HaNkA

  • 12. Data: 2008-02-27 22:17:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kristofuros pisze:

    > Ale pytam po raz kolejny, na jakiej podstawie mam mu zapłacić ?
    > Tylko na tej podstawie, że żąda ??

    Nie płac i nie marudź. Najwyżej się z nim trochę po procesujesz,
    przegrasz i dopłacisz jeszcze koszty.

    A po co ci podstawa prawna? Jak nie wierzysz w to tu napisano, to czemu
    miałbyś wierzyć w podstawę prawną. Po prostu liczyłeś nie wiadomo
    dlaczego, ze uzyskasz tu informację że nie musisz nic płacić.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 13. Data: 2008-02-27 22:18:10
    Od: "Kristofuros" <K...@b...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kristofuros" <K...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, mamy w 4 literach interes cwaniaczkow, ktorzy staraja sie kogos
    > orznac i nie zaplacic za jego prace. Trzeba bylo radzic sobie bez adwokata
    > wyszloby taniej, albo isc na prawo i zakuwac po nocach - wtedy mialbys i
    > za darmo i jeszcze bys niezle zarabial:)
    >
    > HaNkA
    Jednak masz w 4 literach,
    zamiast podać na jakiej podstawie prawnej adwokat wymyślił sobie
    kwote jaką żąda Ty wolisz bić pianę i szukać cwaniaczków gdzie ich nie ma.

    Pzdr
    Krzysztof

  • 14. Data: 2008-02-27 22:19:41
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    HaNkA ReDhUnTeR pisze:

    > isc na prawo i zakuwac po nocach

    Bez przesady w prawie to nie ma coi zakuwać. Trzeba tylko umieć czytać i
    wiedzieć co gdzie znaleźć. Ja tam skończyłem bez zakuwania :)

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 15. Data: 2008-02-27 22:20:20
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    ,
    > zamiast podać na jakiej podstawie

    Podalam. To ty jestes taki zaslepiony swoim cwaniactwem ze tego nie widzisz

    HaNkA

  • 16. Data: 2008-02-27 22:22:26
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    > Ja tam skończyłem bez zakuwania :)

    No coz:) Nie wszyscy sa tacy zdolni :P Mi sie koles od cywilnego do tej pory
    sni i to bynajmniej nie z powodow romansowych:)

    HaNkA

  • 17. Data: 2008-02-27 22:24:08
    Od: "Kristofuros" <K...@b...pl>

> [...]
    >
    > Rozporzadzenie ministra sprawiedliwosci ustalajace stawki miniemalne ci
    > wystarczy ? A tu masz wykaz tych stawek minimalnych

    Tylko, że to ani ustawa, ani rozporządzenie,
    nie ma też podane w jakich przypadkach stawki te mają zastosowanie :-(

    I nie jestem cwaniakiem, tylko chcę wiedzieć za co mam płacić i tyle

    Pozdr
    Krzysztof

  • 18. Data: 2008-02-27 22:24:37
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kristofuros <gkri pisze:

    > A czy za pracę nie wykonaną lub wykonaną źle też się płaci ??

    W sumie jak nad tym pomyśleć pracę wykonał. Mogliście zawrzeć ugodę
    przed procesem, co było najlepszą drogą. Mimo to zaczeliście się
    procesować. Pan adwokat poprzez swoją kiepską, jak domniemywam, postawę
    skłonił was do ugodowego zakończenia sporu :)

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 19. Data: 2008-02-27 22:26:30
    Od: "Kristofuros" <K...@b...pl>

> [...]
    > miałbyś wierzyć w podstawę prawną. Po prostu liczyłeś nie wiadomo
    > dlaczego, ze uzyskasz tu informację że nie musisz nic płacić.

    W którym momencie pytałem czy muszę płacić ?? Talencie

  • 20. Data: 2008-02-27 22:29:36
    Od: "Kristofuros" <K...@b...pl>

> [...]
    > procesem, co było najlepszą drogą. Mimo to zaczeliście się procesować. Pan
    > adwokat poprzez swoją kiepską, jak domniemywam, postawę skłonił was do

    On nas do niczego nie skłaniał, w zasadzie to On prawie nic nie zrobił
    oprócz tego, że napisał pozew.

    Poza tym przedmiot spadku ( teoretycznie niepodzielny) jest w połowie
    własnością mojej mamy,
    która nie chce sprzedawać tego gospodarstwa.

    Pozdr
    Krzysztof