  • 21. Data: 2015-09-10 19:00:39
    Temat: Re: Adres korespondencji a KW
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Wiara w to, że baza pesel zawiera aktualne adresy jest rzeczywiście
    > naiwna.

    Nie o tym pisałem...

  • 22. Data: 2015-09-10 20:49:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Nikt tu nie wspominał o adresie w dowodzie.

    Skleroza? ;)
    Cytuję "trzeba będzie żebrać u kioskarki, bo mam dowód na inny adres".

    > Nieprawda. Wielokrotnie przesyłki były wydawane "z łaski" bo przez długi

    Ale "łaska" wynikała z tego, że panienka w okienku miała okres, a nie że
    rzeczywiście sytuacja by wymagała robienia łaski. Bo jak jest de iure -
    to napisałem. Trzeba było odbierać list paszportem, to by nie było
    okazji do focha panienki.

    --
    Liwiusz