  • 1. Data: 2015-09-09 11:48:28
    Temat: Egzekucja pod innym adresem 'wierzyciela' niz pozew.
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Coś się zmieniało ostatnio w przepisach, że komornikowi nie wolno prowadzić
    egzekucji pod adresem innym niż podany przez powoda w pozwie, lub jakoś
    podobnie?

  • 2. Data: 2015-09-09 13:52:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-09-09 o 11:48, ????? pisze:
    > Coś się zmieniało ostatnio w przepisach, że komornikowi nie wolno prowadzić
    > egzekucji pod adresem innym niż podany przez powoda w pozwie, lub jakoś
    > podobnie?

    Wolno prowadzić.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-09-10 17:19:20
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Coś mi świtało, że podanie przez powoda nieprawdziwego adresu pozwanego do
    e-sądu to jest nawet karalne.
    Śniło mi się?

    -----

  • 4. Data: 2015-09-10 20:50:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-09-10 o 17:19, ????? pisze:
    > Coś mi świtało, że podanie przez powoda nieprawdziwego adresu pozwanego do
    > e-sądu to jest nawet karalne.
    > Śniło mi się?

    Nie wiem, nie znam twoich snów.

    --