  • 21. Data: 2004-12-03 23:52:01
    Temat: Re: Absurdalny przepis - jak się odwołać
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    rezist.com napisał(a):
    > To znaczy co, mam sie jutro spodziewac w skrzynce wezwania do zaplaty
    > i to oznacza ze podrozowalem koleja z PC'tem pod pacha? :)

    A zostałeś złapany na jeździe bez ważnego biletu? Masz podstawy sądzić,
    że jakiś zły kontroler ma Twoje dane osobowe? Nie? No to raczej nie masz
    powodu się spodziewać.

    > Dziwi mnie po prostu ta pewnosc Siebie podrozujacego w trakcie podrozy
    > i jednoczesnie brak reakcji na cytowanie mu czegos co nazywa
    > wewnetrznymi przepisami.

    A to inna sprawa, aczkolwiek zgadzam się z Tobą - mnie również to dziwi.

    > Czy mandat posiada adnotacje, za co zostal konkretnie wystawiony?

    Oj nie mówmy o mandacie, bo wezwanie do zapłaty nim nie jest.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 22. Data: 2004-12-04 00:23:33
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > A zostałeś złapany na jeździe bez ważnego biletu?

    Lacznie... ze dwa razy. Mialem niezly ubaw z Krukiem :>

    > Oj nie mówmy o mandacie, bo wezwanie do zapłaty nim nie jest.

    No podrozny napisal ze...
    "Wypisał mi mandat na 50 zeta."

    Mniejsza o to, ciekawi mnie czy jest wyszczegolnione za co.
    Bo moze za wyrzucanie butelek po piwie przez okno albo za
    przewoz zyrafy bez kaganca :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 23. Data: 2004-12-04 00:34:37
    Od: "jaQbek" <a...@n...koncu.postu>

    > Mniejsza o to, ciekawi mnie czy jest wyszczegolnione za co.
    > Bo moze za wyrzucanie butelek po piwie przez okno albo za
    > przewoz zyrafy bez kaganca :>

    Jest to wezwanie do zapłaty. Jako powód widnieje "podróżny nie posiadał
    biletu na przewóz komputera"

  • 24. Data: 2004-12-04 00:50:01
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    jaQbek napisał(a):
    > Jest to wezwanie do zapłaty. Jako powód widnieje "podróżny nie posiadał
    > biletu na przewóz komputera"

    W takim razie wszystko jasne i proste - odwołuj się powołując się na
    przytoczony przepis, a o efektach poinforum grupę.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 25. Data: 2004-12-05 10:35:30
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@W...gazeta.pl>

    > Oh, na newsach wszyscy są na "Ty", ale skoro wolisz na Pan... :>

    Na "Ty" moze byc...

    > A na co innego mógł liczyć wystawiając bezpodstawnie wezwanie?

    Wystawiając bezpodstawnie wezwanie? Na obcięcie premii co najwyzej... Poraz
    wtóry: jesli nie wiesz jak wynagradzani są pracownicy PKP to nic nie mow.

    pdr
    Olo

  • 26. Data: 2004-12-05 10:39:07
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@W...gazeta.pl>

    > Tak, tak, a oficjalna i obowiązująca jest wewnętrzna wersja PKP, do
    > wglądu jedynie bez najnowszych poprawek... :>

    Majaczysz - nie ma czegoś takiego jak "wewnętrzna wersja PKP"...

    > Czy nadal uważasz, że jest to jedynie dodatkowe źródło informacji, skoro
    > PKP PR odsyła do niego w oficjalnych pismach?

    Tak.

    pdr
    Olo

  • 27. Data: 2004-12-05 10:40:50
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@W...gazeta.pl>

    > oficjalnie opublikowany gdzie?

    W formie takiego ładnego granatowego wydawnictwa, do nabycia w regionalnych
    ZPRach, jak również wyciągów z niego sporządzonych, wywieszonych na dworcach,
    peronach, przy kasach, etc.

    pdr
    Olo

  • 28. Data: 2004-12-05 10:43:59
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@W...gazeta.pl>

    > A jednak. Regulamin H23, dostępny dla konduktorów i rewizorów

    Żadna z instrukcji wewnętrznych nie zawiera (w kwestii obsługi podróżnego)
    treści sprzecznych, bądź wykraczających poza treść Taryfy TP-PR.

    > Sorry, ale on mandat wystawił nie za przewóz rzeczy na siedzeniu, a za to,
    > że wiozłem komputer. Zresztą zapytałem go, czy to w tym problem. Stwierdził,
    > że nie

    Raz jeszcze zapytuję (bo raczyłeś zgrabnie wyciąć jakieś 80% mojego postu):
    Jaką adnotację umieszczono w rubryce III wezwania i kto je wystawił?

    pdr
    Olo

  • 29. Data: 2004-12-05 10:46:00
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@W...gazeta.pl>

    > Ale po cos podpisywal i przyjmowal cokolwiek?
    > Gosc Cie po prostu posunal.

    A co, Panie Mądry, zmieniłby fakt, że by tego nie podpisał? Tylko byłby
    uboższy w wiedzę, no i może prędzej ruszyłaby windykacja...

    pdr
    Olo

  • 30. Data: 2004-12-05 10:51:21
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@W...gazeta.pl>

    > To znaczy co, mam sie jutro spodziewac w skrzynce wezwania do zaplaty
    > i to oznacza ze podrozowalem koleja z PC'tem pod pacha? :)

    Co Ty zaś bredzisz?

    > Dziwi mnie po prostu ta pewnosc Siebie podrozujacego w trakcie podrozy
    > i jednoczesnie brak reakcji na cytowanie mu czegos co nazywa
    > wewnetrznymi przepisami.

    To dziw się dalej, nikt nic wewnętrznego nie cytował.

    > Czy mandat posiada adnotacje, za co zostal konkretnie wystawiony?

    Powinien zawierać (zależy kto wystawiał). Druk wezwania (nie mandatu) zawiera
    rubrykę "III Uwagi organu kontrolnego", która generalnie (zgodnie z Waszymi
    ulubionymi ściśle tajnymi instrukcjami wewnętrznymi) nigdy nie powinna
    pozostawać pusta.

    pdr
    Olo