  • 1. Data: 2004-12-03 15:07:58
    Temat: Wykształcenie radnych a ochrona danych
    Od: Van Gogush <g...@p...onet.pl>

    Chciałbym dowiedzieć się jakie mają wykształcenie radni miasta- okazalo
    sie to niemożliwe ze względu (jakoby) na ustawę o ochronie danych osobowych.
    Który konkretnie przepis mówi o tym ? czy wogólne mozna mówić o ochronie
    danych tego typu w przypadku do radnych osób bądź co bądź publicznych ?

    VG

  • 2. Data: 2004-12-03 15:17:20
    Temat: Re: Wykształcenie radnych a ochrona danych
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Van Gogush" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Bzdura. Ustawa o ochronie danych osobowych chroni dane osobowe, a nie
    informacje o wykształceniu. Swoją drogą, to nie wiem, czy urząd dysponuje
    takimi danymi. Bo z punktu widzenia sprawowania mandatu radnego nie ma to
    większego znaczenia.

  • 3. Data: 2004-12-03 16:34:45
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 12/3/2004 4:07 PM, Van Gogush wrote:
> [...]
    > Który konkretnie przepis mówi o tym ? czy wogólne mozna mówić o ochronie
    > danych tego typu w przypadku do radnych osób bądź co bądź publicznych ?

    Zwykle kadydaci na radnych podają do publicznej wiadomości nie tylko
    wykształcenie, ale i całą historie zawodową - z tego wynika, że ich dane
    wymagają ochrony przed tymi, co sie nie zaopatrzyli w ulotki wyborcze i
    gdy juz piastuja swe stolce - co zakrawa na paranoję.

    Pzdr: Catbert

  • 4. Data: 2004-12-03 16:44:53
    Od: "Hajenus " <h...@g...pl>

    Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> napisał(a):

> [...]
    > wymagają ochrony przed tymi, co sie nie zaopatrzyli w ulotki wyborcze i
    > gdy juz piastuja swe stolce - co zakrawa na paranoję.

    Może to wynika ze _skromnosci_, a moze wiedze zdobywali na _tajnych
    kompletach_...:)

    Hajenus

  • 5. Data: 2004-12-03 16:53:35
    Od: ww <S...@p...onet.pl>

    Hajenus wrote:

    > Może to wynika ze _skromnosci_, a moze wiedze zdobywali na _tajnych
    > kompletach_...:)

    Na WUML-u

    W.W.

  • 6. Data: 2004-12-03 17:06:29
    Od: "Hajenus " <h...@g...pl>

    ww <S...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Na WUML-u

    Własciwie, potrzebna jest im tylko umiejętność złozenia podpisu w kasie :)

    Hajenus

  • 7. Data: 2004-12-06 07:01:52
    Od: Van Gogush <g...@p...onet.pl>

    > Bzdura. Ustawa o ochronie danych osobowych chroni dane osobowe, a nie
    > informacje o wykształceniu.

    hmmmm no to jak widac niekoniecznie musi byc taka bzdura :
    www.lubin.on-line.pl/article740.html

    VG

  • 8. Data: 2004-12-06 16:22:43
    Od: tierrra <n...@t...com>

    Van Gogush wrote:

    > hmmmm no to jak widac niekoniecznie musi byc taka bzdura :
    > www.lubin.on-line.pl/article740.html
    >

    > VG

    "Reporter postanowił sprowokować radnego i kilkakrotnie błysnął fleszem.
    Radny wstał i ruszył w stronę reportera."

    Najlepsza sprowokowana fotografie jaka znam to Churchila. Fotograf
    wyrwal mu cygaro w buzi i po ulamku sekundy kliknal wprost naprzeciw
    polityka... :-)

  • 9. Data: 2004-12-06 16:39:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Van Gogush" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Dziennikarze zawsze najpierw strzelali, a później się zastanawiali, na
    jakich zasadach cel dobrać. A wystarczyło faktycznie przeczytać ze
    zrozumieniem te ustawy - jak napisał.