  • 11. Data: 2004-08-18 07:42:38
    Temat: Re: Abonament za tv
    Od: "sibeling" <tzk1974@no+spa_wp.pl>

    Użytkownik "TommyKujawa" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cft01c$3dq$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Czy abonament za tv jest obowiazkowy posiadawszy np.antene satelitarna
    badz
    > bedac zasilonym przez televizje kablowa i placac abonament za tv- tv
    > kablowej tudziez tv satelitarnej??

    jezeli odbiornik nie jest moja wlasnoscia (mam umowe uzyczenia) to musze
    placic abonament, czy placi jego wlasciciel

  • 12. Data: 2004-08-18 08:26:47
    Od: "Muminos" <muminos@_zabic_spam_w _p.p_l_kwas>

    Użytkownik "sibeling" <tzk1974@no+spa_wp.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "TommyKujawa" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > badz
    >
    > jezeli odbiornik nie jest moja wlasnoscia (mam umowe uzyczenia) to musze
    > placic abonament, czy placi jego wlasciciel

    mozna zrobic tak , ze podpisuje sie z kolega z pracy umowe ze kupilo sie ten
    telewizor wczoraj (kolega koledze) np za 1 zl
    zdaje sie ze jest tydzien (10 dni) od kupna do rejestracji
    i tak sie wymieniac telewizorami co tydzien

  • 13. Data: 2004-08-18 10:01:38
    Temat: zameldowanie
    Od: janopsik<j...@w...home.pl>

    a co jest w przypadku gdy osoba mieszkajaca nie jest zameldowana pod danym
    adresem? Kto wtedy musi uiscic kare?

    Wiem ze hotele musza placic za kazdy odbiornik, a co jest jezeli jest to np.
    budowa i pracujac slucham radia?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 14. Data: 2004-08-18 21:45:55
    Od: "Gregory - Poznaniak" <g...@a...invalid>

    Trochę wody w Warcie upłynęło, gdy TommyKujawa napisał/a w

    > placac abonament za tv- tv
    > kablowej tudziez tv satelitarnej??

    Czy któraś TV Kablowa płaci za nas abonament?! ZTCW płacimy tylko za
    dostarczenie sygnału TV do domu a abonament musimy zapłacić we własnym
    zakresie.

    --
    _/_/_/ Gregory - Poznaniak
    _/ _/ -------------------

  • 15. Data: 2004-08-18 22:28:51
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > Płaci się za posiadanie
    A jaka jest definicja posiadania. Pytam bo czasami rzeczy oczywiste jak im sie
    przyjżeć stają się niezwykle skomplikowanymi.
    Tomek

  • 16. Data: 2004-08-18 23:09:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Gregory - Poznaniak wrote:

    > Czy któraś TV Kablowa płaci za nas abonament?! ZTCW płacimy tylko za
    > dostarczenie sygnału TV do domu a abonament musimy zapłacić we własnym
    > zakresie.

    Ech, a wszystkie nieporozumiema przez tę mylącą nomenklaturę...

    Kablówce płacisz abonament, a za posiadanie odbiorników płacisz rządowi
    haracz, a nie żaden abonament.