  • 1. Data: 2004-08-17 12:13:20
    Temat: kto wlascicielem kodu zrodlowego ?
    Od: "jano61" <j...@p...bj.uj.edu.pl>

    Pracownik tworzy oprogramowanie komputerowe dla firmy w ramach obowiazkow
    sluzbowych, kto jest wlascicielem kodu zrodlowego,
    jesli nie okreslono tego w zadnej odrebnej umowie ?
    Rozumiem iz jesli oprogramowanie jest tworzone na umowe o dzielo sprawa
    wyglada inaczej.

    Pozdrawiam
    jano61

  • 2. Data: 2004-08-17 12:52:38
    Temat: Re: kto wlascicielem kodu zrodlowego ?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "jano61" <j...@p...bj.uj.edu.pl> napisał w wiadomości
    > Pracownik tworzy oprogramowanie komputerowe dla firmy w ramach obowiazkow
    > sluzbowych, kto jest wlascicielem kodu zrodlowego,
    > jesli nie okreslono tego w zadnej odrebnej umowie ?

    z tego co kiedys czytalem i jesli dobrze pamietam to wlascicielem kodu jest
    firma, ale prawa autorskie naleza do pracownika

  • 3. Data: 2004-08-17 18:37:42
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Może szerszen kiedyś będzie się wstydził tego co tu
    <news:cfsv2g$6aj$1@opal.futuro.pl> powiedział...

    > z tego co kiedys czytalem i jesli dobrze pamietam to wlascicielem kodu jest
    > firma, ale prawa autorskie naleza do pracownika

    Źle czytałeś albo źle zapamiętałeś ;-)

    --
    Olgierd
    gsm: +48.502.D.E.F.U.N.K.

  • 4. Data: 2004-08-18 05:41:27
    Od: "jano61" <j...@p...bj.uj.edu.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Może szerszen kiedyś będzie się wstydził tego co tu
    > <news:cfsv2g$6aj$1@opal.futuro.pl> powiedział...

    > Źle czytałeś albo źle zapamiętałeś ;-)
    >
    > --
    No wlasnie w tej kwestii mam niejasnosc do kogo naleza prawa autorskie a do
    kogo kod zrodlowy

    jano61

  • 5. Data: 2004-08-18 06:52:10
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Źle czytałeś albo źle zapamiętałeś ;-)

    to czemu nie napiszesz jak jest dobrze?

  • 6. Data: 2004-08-18 07:03:36
    Od: Kula <a...@n...topole.waw.pl>

    Moim zdaniem:

    prawa majątkowe należą do firmy, a intelektualne jak zawsze do twórcy.