    From: "Darek" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: AUTOCASCO
    Date: Mon, 15 Nov 2004 19:32:12 +0100

    Witam
    Chcialbym zapytac o nastepujaca sprawe:
    otoz jestem szczeslieym posiadaczem samochodu na raty :)
    Regularnie oplacam zarowno OC jak i Autocasco (AC) w firmie ubezpieczeniowej
    HESTIA.
    Samochod jest splacany w firmie INVEST BANK w walucie Euro.
    Ze wzgledu na wahajacy sie kurs Euro pojawila sie niedoplata na koncie
    Invest Banku w zwiazku z czym zostalem postawiony w stan natychmiastowej
    splaty zarowno kapitalu jak i odsetek od kredytu. (w obecnej chwili owa
    niedoplata jest uregulowana)
    Niedawno na domiar zlego mialem mala kolizje i zmuszony bylem skorzystac z
    wyplaty AC.
    Ubezpieczyciel szybko zalatwil formalnosci, jednakze pieniadze z AC (za
    powstala szkode) nie zostaly przelane do mnie lecz na konto Invest Banku na
    poczet splaty kredytu.
    Invest Bank z kolei powiadomil mnie ze nie przeleje wyplaconej za szkode
    kwoty firmie naprawiajacej moje auto oraz, ze koszt naprawy musze pokryc z
    wlasnej kieszeni.
    Czy takie postepowanie jest wlasciwe czy ktos chce poprostu wyludzic ode
    mnie pieniadze bazujac na mojej niewiedzy???
    Pozdrawiam DAREK