    From: "GS" <g...@p...onett.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ASO Ford - problemy z reklamacja
    Date: Thu, 25 Aug 2005 18:19:57 +0200
    Sender: g...@p...onet.pl@dmy72.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Witam,
    Sprawa ciagnie sie od kwietnia 2005. Po przegladzie technicznym w
    autoryzowanym serwisie okazalo sie ze widocznosc przez przednia szybe jest
    inna. Poczatkowo myslalem ze to wosk pochodzacy z mycia samochodu (myli w
    serwisie), ale niczym tego zmyc sie nie dalo. Pojechalem wiec do tegoz
    serwisu i poprosilem o doprowadzenie szyb (okazalo sie ze slady te sa na
    wszystkich szybach) do stanu z przed przegladu a oni mi na to ze to juz z
    takimi przyyjechalem, ze sa podrapane itd..i szyba jest to wymiany a oni nie
    poczuwaja sie do winy. Napisalem wiec pismo do FORD polska. Oczywiscie
    odpowiedz dostalem odmowna, ale napisali ze jezeli sie nie zgadzam to po
    opinii moge zasiegnac w innym serwisie. Zrobilem tak. Przyjechal jakis
    ekspert od szyb o okazalo sie ze na szybach jest "zaschnieta piana" (tak to
    widac przez lupe) i nie wie co to moglo spowodowac, nigdy nie spotkal sie z
    takim problemem, ale nie jest to wina szyby i nie moze uznac reklamacji.
    Czlowiek obiecal mi ekspertyze na pismie, ale do dzisja na nia czekalem.
    Zadzwonilem do nich i dowiedzialem sie ze nie bedzie pisma poniewaz
    potrzynuja swa decyzje i jedyna droga odwolawcza to sad. Napisze jeszcze ze
    przed przegladem byla jazda probna i serwisant nie zauwazyl zadnych
    problemow z widocznoscia przez szybe. Bo niby jak jak ich nie bylo. Co mi
    radzicie? Co robic? Czy jedyna droga to sad? Co jezeli przegram?

    Pozdrawiam
    Grzegorz