    From: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>
    Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia,pl.soc.prawo
    Subject: ANKIETA - cenzura na newsach
    Date: Tue, 23 Nov 2004 11:51:23 +0100

    W poście na polskie "Newsowe Grupy Dyskusyjne SCI"
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
    ci.filozofia&aid=33639086
    zostało wymienione konkretne nazwisko i imię które CENZURA
    niemoderowanych grup newsowych wycina wraz z postami.
    Taka praktyka jest sprzeczna z prawem autorskim obowiązującym
    w państwie prawa jakim jest RP.
    Poniższa ANKIETA pozwoli poznać zdanie aktywnych UGD
    na temat autoryzacji swoich wypowiedzi zgodnie z własną wolą.

    Czy sprawiało by Ci radość gdyby CENZURA działająca
    na polskich "Newsowych Grupach Dyskusyjnych SCI" usuwała Twoje
    wypowiedzi tylko dlatego, że podpisałeś (podpisałaś) je własnym
    prawdziwym imieniem i nazwiskiem?

    ANKIETA - cenzura na newsach
    Aby zagłosować użyj jednego z poniższych linków.

    PYTANIE: Czy jesteś za tym by CENZURA usuwała Twoje posty
    jeśli są podpisane imieniem i nazwiskiem?

    ODPOWIEDZI:
    Tak:
    CENZURA powinna usuwać posty podpisane imieniem i nazwiskiem
    niezależnie od treści.
    http://psphome.dhtml.pl/ankieta.php?
    cenzura_na_newsach[tak|nie|tak_ale|nie_wiem]1

    Nie:
    CENZURA nie powinna usuwać postów podpisanych imieniem i
    nazwiskiem niezależnie od treści.
    http://psphome.dhtml.pl/ankieta.php?
    cenzura_na_newsach[tak|nie|tak_ale|nie_wiem]2

    Tak_ale:
    CENZURA powinna usuwać posty podpisane imieniem i nazwiskiem
    w zależności od treści a nie od podpisu.
    http://psphome.dhtml.pl/ankieta.php?
    cenzura_na_newsach[tak|nie|tak_ale|nie_wiem]3

    Nie wiem (nie mam zdania):
    http://psphome.dhtml.pl/ankieta.php?
    cenzura_na_newsach[tak|nie|tak_ale|nie_wiem]4

    E...@R...pl (ksRobak)

    Uwaga:
    ankieta rozesłana na 3 grupy SCI (crosspost)
    "pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia,pl.soc.prawo"
    serdecznie proszę aby ewentualne komentarze przekierować
    na "pl.sci.filozofia". Dziękuję. :-)