  • 11. Data: 2008-02-28 10:02:35
    Temat: Re: [ALLEGRO]
    Od: "|>onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    Wybacz ale chyba nie zrozumiales intencji autora watku, jesli kupil bym cos
    czyli zaplacil w kasie to oczywiscie zadal bym towaru lub zwrotu pieniedzy
    ale w tym wypadku jest mowa o tym ze transakcja nie doszla do skutku.

    Proste i oczywiste trudno kupic cos czego nie ma. Bedac sedzia poslal bym
    takiego delikwenta na drzewo pieniacz i tyle.

    Dla mnie to proste allegro to bazar na ktorym ludzie sprzewdaja to czego nie
    chca kupili gdzies tam i cha sie tego tanio pozbyc nie sa to zadni handlarze
    ani sklepy i nie majaq zielonego pojecia o handlu i trzeba wziasc na to
    poprawke.

  • 12. Data: 2008-02-28 10:43:14
    Od: ">>Galeon<<" <b...@p...pl>

    > Proste i oczywiste trudno kupic cos czego nie ma. Bedac sedzia poslal
    > bym takiego delikwenta na drzewo pieniacz i tyle.

    To ja ci zycze zebys sprzedawal na allegro z opcja kup teraz jak
    najwiecej przedmiotow i zeby po wylicytowaniu (osoba ktora wygrala
    aukcje) dzwonila do ciebie, i mowila "sory kolego ale kupilem to na
    targu taniej." I tak na wszystkich twoich aukcjach z wszystkimi ludzmi.
    --
    Ludzie w krajach arabskich są nadzwyczaj wybuchowi - GK

  • 13. Data: 2008-02-28 13:37:37
    Od: "::WiRefree::" <b...@j...bardziej.trendy>

    Takie sa zasady handlu niestety kazdy ma prawo kupic tam gdzie jest taniej.

  • 14. Data: 2008-02-28 17:57:01
    Od: ">>Galeon<<" <b...@p...pl>

    ::WiRefree:: pisze:
    > Takie sa zasady handlu niestety kazdy ma prawo kupic tam gdzie jest taniej.

    to niech kupuje taniej zanim cos wylicytuje

    --
    Ludzie w krajach arabskich są nadzwyczaj wybuchowi - GK

  • 15. Data: 2008-02-29 11:34:29
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    milo wrote pismo dla trola:

    [cut]

    Powodzenia w dyskusji z trolem. :-P

    --

    Pozdrowienia

  • 16. Data: 2008-02-29 11:35:50
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    pawelj wrote:

    > Podaj nicka z allegro - być może w ten sposób niektórzy wypadną z baru od
    > razu

    Allegro go samo "wypadło" i konto mu zawiesili i dlatego tak troluje
    wszędzie. Szkoda czasu na dyskusje.

    --

    Pozdrowienia

  • 17. Data: 2008-03-01 19:04:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Feb 2008, |>onrad wrote:

    > Proste i oczywiste trudno kupic cos czego nie ma.

    Chyba słowo "umowa" jest dla Ciebie za trudne.
    Jak czegoś nie ma, to się tego NIE SPRZEDAJE.

    > Bedac sedzia poslal bym
    > takiego delikwenta na drzewo pieniacz i tyle.

    Sprawdź w archiwum - byli już tacy co testowali (na znacznie droższych
    niż płyta CD towarach) odsłuchiwanie "co powie sędzia" :P (hint:
    stwierdził, że jak sprzedający nie ma takiego samochodu jak
    wystawił do sprzedaży, to niech kupi i sprzeda za tyle za ile
    wylicytowano, aby umowy dotrzymać).

    pzdr, Gotfryd