  • 11. Data: 2006-07-21 14:56:38
    Temat: Re: ALIMENTY - WYROK
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    stern napisał(a):
    > ok,
    > wyrok rozwodowy zapada 1 listopada.

    gdzie widziałeś tak pracowity sąd ;)

    > Uprawomacnia się 22 listopada.
    >
    > Kiedy zostało rozwiązane małżeństwo?
    >
    > 1-go czy 22-go ?

    23, masz jakieś wątpliwości?
    zresztą - rozstrzygnięciu o alimentach zawartemu w wyroku rozwodowym nie
    nadaje się, wbrew ogólnej zasadzie, rygoru natychmiastowej wykonalności
    właśnie dlatego, że również zawarte w nim orzeczenie o alimentach ma
    skutki jedynie od uprawomocnienia się

    > i dalej
    >
    > Sąd zasądza 5 lipca:
    > Alimenty w wysokości 400 zł miesięcznie płatne z góry do 10 dnia danego
    > miesiąca.
    > wyrok uprawomacnia się 26 lipca.
    >
    > Czy odsetek mogę żądać od 11 lipca czy od 27 lipca ?

    dalej mowa o wyroku rozwodowym?
    wtedy od 28 lipca, 27 będzie terminem płatności raty za lipiec
    w innym przypadku - powinna być określona data od kiedy w ogóle te
    alimenty...

    KG

  • 12. Data: 2006-07-21 18:10:30
    Od: "J." <f...@w...nospam.pl>

    Użytkownik "stern" <s...@0...pl> napisał w wiadomości

    > a skąd wiesz, że mamusia nie wyda na stroje? ;)

    I tu masz racje bo mamusia zawsze wolała sie ubrac a dziecko niedokarmione i
    w porwanych ubraniach chodzi.
    Zreszta robi remont domu a utrzymuje sie z kuronia jak myslisz naco wyda
    alimenty...
    A ja poza alimentami i tak dziecko ubieram itp.

    pozdr
    J.

  • 13. Data: 2006-07-21 22:32:26
    Od: Kaja <k...@n...wp.wp.pl>

    J. napisał(a):

> [...]
    > w porwanych ubraniach chodzi.
    > Zreszta robi remont domu a utrzymuje sie z kuronia jak myslisz naco wyda

    Jakiego Kuronia. Tego kucharza? (Bo jego ojciec już dawno nie żyje).

    --
    Kaja

  • 14. Data: 2006-07-22 07:36:30
    Od: "J." <f...@w...nospam.pl>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...wp.wp.pl> napisał w wiadomości
    J. napisał(a):

> [...]
    > w porwanych ubraniach chodzi.
    > Zreszta robi remont domu a utrzymuje sie z kuronia jak myslisz naco wyda

    Zasiłek dla bezrobotnych potocznie zwany kuroniówką

    J.

  • 15. Data: 2006-07-22 16:11:01
    Od: Kaja <k...@n...wp.wp.pl>

    J. napisał(a):

    > Jakiego Kuronia. Tego kucharza?
    >
    > Zasiłek dla bezrobotnych potocznie zwany kuroniówką

    To już nie te czasy ;-)

    --
    Kaja