  • 11. Data: 2009-08-13 14:38:38
    Temat: Re: AGRESYWNA "SELEKCJA" W KLUBACH W WAWIE !!!
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Aug 13, 7:05 am, Lisciasty <l...@p...pl> wrote:

    > Fstrzonsajonce :>

    not impressed? to poczytaj inne wypowiedzi z tego forum
    albo też i z innych forów, jak np. tę (jest tu od razu jak można
    wezwać policję):
    http://www.pora.pl/venue/enklawa-art-music-club
    "dziewczyna (20 dni temu)
    Najgorszy z najgorszych klubów w jakim byłam i to zaledwie 5 minut w
    nim spędziłam. zostałam tam agresywnie potraktowana przez pewnego pana
    ok.50lat gdzie ja mam jedyne 21lat nie chcialam z nim rozmawiac i on
    wpadl w szał, zaczął mnie mocno szarpać za włosy i grozić ze mnie
    wyrzuci z klubu i ze mnie pobije... bylam przerazona zawolano
    ochroniarza oczywiscie mi nie uwierzyl bo ten pan jest stalym klientem
    i go zna, po prostu smiechu warte zostala wezwana policja.. wszyscy
    sie wyparli wszystkiego a mnie wyrzucono z klubu. nie polecam nikomu
    uwazajcie dziewczyny. a ja juz powiadomilam kogo trzeba temu panu nie
    daruje..."

  • 12. Data: 2009-08-13 14:42:10
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Alojzy Zakalec" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
    Prosiłbym o ustosunkowanie sie z punktu prawa do opisywanych tu
    zatrważających zdarzeń w znanym "klubie" warszawskim na
    ul.Mazowieckiej:

    Ale ludziska mają problemy. Chodzą po jakichś mafijnych spelunach a potem
    płaczą.
    neelix

  • 13. Data: 2009-08-13 14:42:55
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Lisciasty ni au koto ha itsumo tanosii

    > Fstrzonsajonce :>
    >
    > Jak mi się nie podoba kino/sklep/stragan to omijam
    > i idę do innego, ale ja to truskawki cukrem :]

    Widać Warszawa to takie małe miasto że tylko jeden klub tam funkcjonuje.
    ROTFL.

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

  • 14. Data: 2009-08-13 14:44:15
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Aug 13, 10:14 am, Piotr Zawiły <z...@o...eu> wrote:
    > Ponadto, jeżeli stwierdziła, że pracownik ochrony jest pod wpływem aloholu lub
    > innych środków odurzających i pod wpływem ich działania zastosował środki
    > przymusu niewspółmierne do zaistniałej sytuacji, to tym samym przekroczył swoje
    > uprawnienia, co powinno skutkować wezawniem Policji, ponieważ art. 50 stanowi:
    >
    > "Pracownik ochrony, który przy wykonywaniu zadań przekroczył upoważnienia lub
    >
    > nie dopełnił obowiązku, naruszając w ten sposób dobro osobiste człowieka,
    >
    > podlega karze pozbawienia wolności do lat 5."

    no jak to??? Przecież "to klub prywatny" więc mogą tam (we własnym
    klubie) robić co tylko chcą!!!

  • 15. Data: 2009-08-13 14:44:33
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

  • 16. Data: 2009-08-13 14:48:27
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Aug 13, 4:42 pm, "neelix" <a...@w...pl> wrote:
> [...]
    > ul.Mazowieckiej:
    >
    > Ale ludziska mają problemy. Chodzą po jakichś mafijnych spelunach a potem

    no może chodzi o to że ma mafię i jej speluny w ogóle nie ma miejsca w
    cywilizowanym państwie żeby nie robiły smrodu szanowanym obywatelom,
    nie rujnowały procesu wychowawczego nastolatków w i tak trudnym
    okresie adolescencji, nie wprowadzały MODY na łotrowstwo?

  • 17. Data: 2009-08-13 14:59:42
    Od: Piotr Zawiły <z...@o...eu>

    Użytkownik "Alojzy Zakalec" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
> [...]
    >
    > podlega karze pozbawienia wolności do lat 5."

    no jak to??? Przecież "to klub prywatny" więc mogą tam (we własnym

    No właśnie nie mogą. Jeżeli zdecydowali się na "ochroniarza" to decydują się
    również na przestrzeganie prawa, a co za tym idzie, na przestrzeganie ustawy o
    Ochronie Osób i Mienia. Właściciel powinien wiedzieć, że istnieje taka ustawa, a
    "ochroniarz" powinien posatępować zgodnie z nią. Ja miałem identyczną sytaucję i
    sprawa znalazła finał w sądzie, gdzie i właściciel i "ochroniarz" zostali
    skazani prawomocnym wyrokiem.

  • 18. Data: 2009-08-13 15:07:30
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Alojzy Zakalec napisal:
> [...]
    > nie rujnowały procesu wychowawczego nastolatków w i tak trudnym
    > okresie adolescencji, nie wprowadzały MODY na łotrowstwo?
    ^^^^^^^^^^^^

    Ile ty masz lat? Bo albo jestes kims bardzo mlodym, ktory nie orientuje
    sie w doborze slow, albo kims bardzo wiekowym, ktory uzywa jezyka
    oficjalnego.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 19. Data: 2009-08-13 15:17:12
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Alojzy Zakalec napisal:
> [...]

    Ile ty masz lat? Bo albo jestes kims bardzo mlodym, ktory nie orientuje
    sie w doborze slow, albo kims bardzo wiekowym, ktory uzywa jezyka

    Jak nie rozumiesz słów, które rozumie inteligentny człowiek - to udaj się na
    konwersacje (też trudne słowo) do żłobka. I nie atakuj dyskutantów ad
    personam goglowy usenecisto z Bozej łaski. Naucz sie poprawnie kodowac.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 20. Data: 2009-08-13 15:35:27
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote
    > Nie zgadzam sie - uwazam, ze nawet jak popełniło sie bład, do ktorego ma
    > sie prawo - mozna walczyc z wlascicielem takiego burdelu o zwrot kasy za
    > wejscie

    Zgodnie z prawem tak. Ale w miejscach, gdzie jest tłum, półmrok, pot i
    alkohol oraz chamski (a może pijany) personel to strach nawet głośno się
    zaśmiać, a co dopiero dochodzić praw do zwrotu za kilkunastozłotowy bilet.
    Jak złożysz pozew do sądu, to się okaże, że Cie tam nie było. A jak tam
    byłeś to osiłki zeznają, że stwarzałeś zagrożenie, jak będzie trzeba to
    nawet terrorystyczne, dlatego Cie wyprowadzili...itd. Raz na jakiś czas, da
    się utemperować takie chamstwo, ale zwykle można stracić tylko kasę lub
    zęby.

    >czy od razu wzywac policje ze wzgledu na nieprawne zachowanie
    > ochrony.

    Że nie wpuścili? Były już na grupie tematy. Dyskusyjna sprawa, nie ma
    obowiązku zawierania umów, może prowadzący lokal nie chce zawrzeć umowy. To
    jego prywatny lokal.