    From: "nomi" <z...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: AC "HESTIA" -POMOCY
    Date: Fri, 25 Feb 2005 16:29:41 +0100

    w listopadzie ub. roku skradziono mi samochod.sprawa toczyla sie dosc dlugo
    i dzis wplacono odszkodowanie 12,500 zł
    auto ubezpieczone bylo na 17,500 !!!
    likwidator twierdzi ze taka byla wartosc auta w listopadzie w/g infowxpert.
    Pofatygowalem sie do ich konkurencji PZU i poprosiłem o wycena auto zgodnie
    z rocznikiem i wyposarzeniem
    zgadnijcjie na ile go wycenił.... 17,500 zł!!! i to na listopad ub. roku.
    Wynika z tego że policzyli wartosc auto po zanizonej wartosci wersji
    podstawowej.
    na pytanie jak ma sie kwota az polisy odpowiedzieł że jest to wartośc górna
    graniczna do której odpowiadają. ja rozumiem wartosc ta jako wlasnie
    kradziez. po co place skaldki od warosci narzuconej przez nich skoro i tak
    wyliczaja co im sie podoba??
    Jak zmusic ich do wyplaty całego odszkodowania??
    Moze ktos ma podobne doswiadczenia.

    z drugiej strony to świadome oszukiwanie klienta w nadziej ze sobie odpuści
    ze strachu przed długim postępowaniem i kosztami.. Bo to jest świadome
    działanie.
    czy w zwiazku z tym, można podać ich do sądu również o oszustwo?