  • 1. Data: 2002-10-03 22:41:12
    Temat: A z mandatem to jak to wygląda?
    Od: "Polo" <p...@p...onet.pl>

    a było to tak::
    za przechodzenie w miejscu niedozwolonym dostałem 50 zł mandatu (było to 1,5
    roku temu)
    Dziś przekazano mi że był u mnie pan z komendy i mnie szukał.
    Pytanie: Zapłacić im czy nie?
    Jak to wygląda z odsetkami?
    Kiedy przestaną mnie szukać?

    Dziękuję i pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-10-04 08:54:22
    Temat: Re: A z mandatem to jak to wygląda?
    Od: "WIDZI" <w...@i...net.pl>

> [...]
    1,5
    > roku temu)
    > Dziś przekazano mi że był u mnie pan z komendy i mnie szukał.

    Platnosci za mandaty sciga Urzad Skarbowy a nie Panowie z Policji, wiec sie
    lepiej zastanow co jeszcze przeskrobales

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-10-04 09:03:40
    Temat: Re: A z mandatem to jak to wyglšda?
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "Polo" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > a było to tak::
    > za przechodzenie w miejscu niedozwolonym dostałem 50 zł mandatu (było to
    1,5
    > roku temu)
    > Dziœ przekazano mi że był u mnie pan z komendy i mnie szukał.
    > Pytanie: Zapłacić im czy nie?
    > Jak to wyglšda z odsetkami?
    > Kiedy przestanš mnie szukać?
    >
    > Dziękuję i pozdrawiam

    Skąd pewność, że szukał Cię w sprawie tego mandatu ?

  • 4. Data: 2002-10-04 11:40:39
    Od: "Milamber" <m...@w...pl>

    Przedawni sie po 3 latach, a odsetek od tego nie ma.