  • 1. Data: 2011-07-16 19:08:48
    Temat: A propos pokazywania wszędzie dokumentów...
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    to pierwszy raz w życiu byłem na rozprawie w sądzie i tu kompletne
    zaskoczenie - wszystko na gębę i nikt od nikogo żadnych dokumentów nie
    chce. Zawsze tak jest?

    MJ

  • 2. Data: 2011-07-16 19:21:36
    Temat: Re: A propos pokazywania wszędzie dokumentów...
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    > to pierwszy raz w życiu byłem na rozprawie w sądzie i tu kompletne
    > zaskoczenie - wszystko na gębę i nikt od nikogo żadnych dokumentów nie
    > chce. Zawsze tak jest?

    Jak ogladam Anne Marie, to tam tez nikt niczego nie pokazuje :)

    --
    Adam

  • 3. Data: 2011-07-17 03:59:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-16 21:21, elephanto pisze:

    > Jak ogladam Anne Marie, to tam tez nikt niczego nie pokazuje :)

    Akurat w Annie Marii dokumenty sprawdzają. Natomiast w prawdziwych
    sądach jest to rzadkość, przynajmniej jeśli występuję jako strona, a nie
    świadek.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2011-07-17 11:40:00
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "elephanto" napisał w wiadomości

    > Jak ogladam Anne Marie, to tam tez nikt niczego nie pokazuje :)

    E tam. Cały czas pokazują nagrania filmików z komórek. Wszystkie sprawy się
    o nie opierają.
    Normalnie jak to oglądam, to mam wrażenie, że w całej Polsce nikt nic nie
    robi, tylko wszyscy chodzą z włączonym nagrywaniem filmów
    w komórkach, i cały czas kręcą wszystko, co się dzieje dookoła :)

  • 5. Data: 2011-07-17 11:46:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-17 13:40, Ajgor pisze:
> [...]
    > robi, tylko wszyscy chodzą z włączonym nagrywaniem filmów
    > w komórkach, i cały czas kręcą wszystko, co się dzieje dookoła :)

    To jest jeszcze realne. Mniej realne jest to, że można komórkę dać w
    sądzie i rach-ciach film jest wyświetlany na wielkim telebimie.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2011-07-17 16:38:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.07.2011 13:46, Liwiusz pisze:

    > To jest jeszcze realne. Mniej realne jest to, że można komórkę dać w
    > sądzie i rach-ciach film jest wyświetlany na wielkim telebimie.

    Może wszyscy mają Nokie N8 lub podobne wynalazki, wtedy nie powinno być
    problemu z podłączeniem do projektora ;)

  • 7. Data: 2011-07-18 06:35:49
    Temat: Re: A propos pokazywania wszędzie dokumentó=?ISO-8859-2?Q?w=2E=2E=2E?=
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Może wszyscy mają Nokie N8 lub podobne wynalazki, wtedy nie powinno
    > być problemu z podłączeniem do projektora ;)

    Zdaje się koledze nie chodziło o podłączenie, tylko o to żeby ten
    projektor był w sądzie ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 8. Data: 2011-07-18 07:14:15
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.07.2011 08:35, Massai pisze:

    > Zdaje się koledze nie chodziło o podłączenie, tylko o to żeby ten
    > projektor był w sądzie ;-)

    Ach... No to tego nie byłbym taki pewien - w Pruszkowie tak odpicowali
    sąd, że informacje o sprawach są wyświetlane na 42-calowych monitorach ;)

    Nie wiem, czy ekrany są też na salach, ale czemu nie?

  • 9. Data: 2011-07-19 15:49:25
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" napisał w wiadomości

    > Ach... No to tego nie byłbym taki pewien - w Pruszkowie tak odpicowali
    > sąd, że informacje o sprawach są wyświetlane na 42-calowych monitorach ;)
    >
    > Nie wiem, czy ekrany są też na salach, ale czemu nie?

    Chłopcy z miasta pruszkowa dofinansowali? ;)

    Bo Wy sie nie znacie. Anna Maria to jest film Sience Fiction. Akcja dzieje
    się w przyszłości. Wszystko jest z WiFi. Wystarczy klasnąć, i już.
    Ja w domu mam już prawie tak :) Z komórki wyświetlam nawet filmy FullHD na
    telewizorze :) Bezprzewodowo. I wcale nie mam Nokii :)