  • 1. Data: 2011-07-16 15:20:37
    Temat: Zagubiony dowód rej. poprzedniego wlasciciela auta
    Od: qweqwe <n...@i...com>

    Zgubilem dowod rej samochodu ktory zakupilem. Nie zdarzylem go jeszcze
    przerejestrować. Co teraz? Muszę robić jeszcze raz przegląd?

  • 2. Data: 2011-07-16 18:06:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "qweqwe" <n...@i...com> napisał w wiadomości
    > Zgubilem dowod rej samochodu ktory zakupilem. Nie zdarzylem go jeszcze
    > przerejestrować. Co teraz? Muszę robić jeszcze raz przegląd?

    A jak zgubisz dowód rejestracyjny swojego samochodu, to co? Teraz diagnosta
    wysyła drogą elektroniczną na bieżąco do Wydziału Komunikacji informację o
    badaniach i ta informacja zostanie przeniesiona na wtórnik.

  • 3. Data: 2011-07-17 11:41:26
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości

    > A jak zgubisz dowód rejestracyjny swojego samochodu, to co? Teraz
    > diagnosta wysyła drogą elektroniczną na bieżąco do Wydziału Komunikacji
    > informację o badaniach i ta informacja zostanie przeniesiona na wtórnik.

    Albo pani w rejestratorni każe zrobić nowy przegląd.

  • 4. Data: 2011-07-17 18:10:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości

    > Albo pani w rejestratorni każe zrobić nowy przegląd.

    Nowy? W ostateczności zaświadczenie od diagnosty, który robił poprzedni.

  • 5. Data: 2011-07-18 20:04:47
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Robert Tomasik w <news:ivv8t5$l7l$1@inews.gazeta.pl>:

    > Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości

    > Nowy? W ostateczności zaświadczenie od diagnosty, który robił poprzedni.

    Ej, mam kwita od diagnosty, że opłate na CEPIK poniosłem... a od 1 lipca
    2011 to pani w "rejestratorni" może do diagnosty po zaświadczenie wyłącznie
    jej potrzebne sie udać, skoro nie potrafi z CEPIK skorzystać

    --
    Tomasz Nycz