  • 41. Data: 2020-06-24 19:14:22
    Temat: Re: A Tuleja odtajnił rozprawę i się jeszcze tym szczyci
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-24 o 18:58, z pisze:

    > To dlaczego tak się zaczerwieniłeś? ;-)

    Jestem raczej rozbawiony.

    > W niedzielę idę zagłosować na Bosaka. A ty?

    To zły wybór.
    Pomijając wszelkie polityczne zawiłości prezydent musi mieć prezencję,
    bo będzie nas reprezentował w świecie i nie może swoim wyglądem
    czy zachowaniem działać na szkodę RP.
    Z tej opcji politycznej, to znacznie lepszy byłby Dziambor -
    przynajmniej ma prezencję i klasę, której Bosakowi brak.

    Z powyższych przyczyn (i nie tylko) jedyną opcją dla mnie jest Trzaskowski.
    Do tego też szczerze Cię namawiam w drugiej turze, bo nie sądzę, żebyś miał
    szansę oddać w niej głos ponownie na swojego kandydata.

  • 42. Data: 2020-06-24 19:59:27
    Od: z <...@...pl>

    Albo jesteś dziecinny albo dobrze przeszkolony

    W wyborach głosuje się zgodnie ze swoimi poglądami

    Bosak na tle tej całej hołoty jawi się jak profesor.
    Nic mu ani z prezencji ani z elokwencji nie brakuje.
    Ma stałe i jasne zdanie na każdy temat. Nie musi kluczyć i unikać pytań

    A w drugiej turze zapewne wybiorę mniejsze zło (Dudę)

    Nie sądzę żebyś przez najbliższe 8-12 lat miał szansę cieszyć się
    rządami PO i przystawek.

    Jaki BEZCZEL.
    Będzie mnie namawiać na głosowanie abym się cieszył że trafiłem.

    Ja pier...

  • 43. Data: 2020-06-24 20:21:48
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-24 o 19:59, z pisze:
> [...]
    > rządami PO i przystawek.
    >
    > Jaki BEZCZEL.
    > Będzie mnie namawiać na głosowanie abym się cieszył że trafiłem.

    Pytałeś się na kogo będę głosował, to odpowiedziałem.
    Jeśli to miało służyć obrzucaniu mnie inwektywami, to
    sam sobie wystawiłeś świadectwo, ale
    w usenecie możesz się wyszaleć.
    Jak widać co do kandydatów mamy różne zdania
    i są jeszcze inni wyborcy, którzy uważają obu wymienionych za
    beznadziejnych.

    Możesz wybrać jak chcesz, tylko obiecaj, że nie będziesz
    tu dziamgolił jak Bosak i Duda przepadną.

  • 44. Data: 2020-06-24 20:40:26
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-24 o 20:21, cef pisze:
    > Pytałeś się na kogo będę głosował, to odpowiedziałem.
    > Jeśli to miało służyć obrzucaniu mnie inwektywami,

    Że co?

    Obraziłeś się?

    "bo nie sądzę, żebyś miał
    szansę oddać w niej głos ponownie na swojego kandydata."

    Ja się pierwszy obraziłem. ;-)

    Jesteś jednak dobrze wyszkolony

    > sam sobie wystawiłeś świadectwo,

    Właśnie

  • 45. Data: 2020-06-24 21:37:32
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-24 o 20:40, z pisze:

    > Że co?
    >
    > Obraziłeś się?

    Jestem jedynie zniesmaczony.

    > Jesteś jednak dobrze wyszkolony

    To już mnie w ogóle śmieszy.
    Jakiś czas temu (nie wiem czy to nie Ty przypadkiem)
    ktoś tu pytał mnie przy okazji jakiejś politycznej wymiany zdań-
    czy jestem od Runta?
    Bawicie się tu w jakieś polityczne bandy, jesteś wyszkolony itp
    - zabawa jak w piaskownicy.

    Jestem szeregowym obywatelem,
    nie należę i nigdy nie należałem do żadnej partii,
    więc proszę mnie do żadnej opcji nie przypinać.
    Uważam, że najlepszym kandydatem jest Trzaskowski.
    Możesz mieć inny wybór w pierwszej turze,
    ale skoro piszesz, że trzeba głosować zgodnie z poglądami,
    to skąd wskazanie (nawet jako mniejsze zło) na człowieka bez poglądów?
    Taki wyrazisty kandydat w pierwszym ruchu i taki bezwyrazisty wybór w
    drugiej,
    cóż za niekonsekwencja.

  • 46. Data: 2020-06-24 21:59:10
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-24 o 21:37, cef pisze:
    > Taki wyrazisty kandydat w pierwszym ruchu i taki bezwyrazisty wybór w
    > drugiej,
    > cóż za niekonsekwencja.

    Widzę że się rozkręcasz.
    Daruj sobie. Zawsze to jakaś odmiana na bluzgi Runta ale to jestjeszcze
    bardziej żałosne.
    Zaczynasz jęczeć jak lewacja :-)

  • 47. Data: 2020-06-24 22:23:25
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-24 o 21:59, z pisze:

    > Widzę że się rozkręcasz.
    > Daruj sobie. Zawsze to jakaś odmiana na bluzgi Runta ale to jestjeszcze
    > bardziej żałosne.
    > Zaczynasz jęczeć jak lewacja :-)

    Nic się nie dzieje, to podtrzymuję, a może nawet się nudzę.
    O ile sobie dobrze przypominam, to w tym wątku
    jęczeniem zajmowałeś się głównie Ty (jak w temacie)
    Dam sobie faktycznie spokój, bo jak Ty się rozkręcisz,
    to jeszcze zostanę zaszeregowany jako fan Jakubiaka
    czy Piotrowskiego :-)

  • 48. Data: 2020-06-25 14:48:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 24 Jun 2020 19:59:27 +0200, z napisał(a):

    > A w drugiej turze zapewne wybiorę mniejsze zło (Dudę)

    Słusznie. Nie sposób się oprzeć spotowi wyborczemu:
    https://www.facebook.com/zantonim/videos/23058266097
    24979

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 49. Data: 2020-06-25 16:35:04
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No nie, dokładnie na odwrót.

    -----

  • 50. Data: 2020-06-26 15:04:43
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-06-24 o 19:14, cef pisze:

> [...]
    > Do tego też szczerze Cię namawiam w drugiej turze, bo nie sądzę, żebyś miał
    > szansę oddać w niej głos ponownie na swojego kandydata.

    Lepiej już nic nie wybierać.