  • 31. Data: 2021-05-30 20:50:15
    Temat: Re: 4500 zł. miesięcznie na dziecko
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 30 May 2021 20:45:52 +0200, Animka napisał(a):

    > A w Kanadzie tak się dzieci pozbywają:
    >
    > https://tvn24.pl/swiat/kanada-na-terenie-b-szkoly-dl
    a-indian-odkryto-mogile-ze-szczatkami-215-dzieci-510
    7599

    Ale tylko katolicy. Animiści nie.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 32. Data: 2021-05-30 21:07:31
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-30-maja-2021 o 20:46, Jacek Maciejewski pisze:
    > To wszystko tłumaczy...

    Wypadałoby poinformować na kogo Ty głosujesz to by tłumaczyło dlaczego
    tobie to tłumaczy ;-)
    Masz jaja?

    Bo inaczej nie mając nic do powiedzenia

    WON!

    Jak mawia Runt ;-)

  • 33. Data: 2021-05-30 21:09:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.05.2021 o 20:38, _Master_ pisze:

    > ;-)
    > Ostatnio kupę szmalu wydaję na lekarzy prywatnych i prywatne badania.
    > Dziwnym trafem ci prywatni są mądrzejsi i tańsi licząc długofalowo.
    >
    > A nie jestem bogaczem ;-)

    No właśnie - nie jesteś. Dlatego jak będzie ci coś bardziej poważnego,
    to będziesz narzekał na publiczną służbę zdrowia ale przynajmniej z
    autopsji:P

    > Kto to jest to MY? i dlaczego projektujesz to na resztę świata?

    Dlatego, ze z jakiegoś powodu zawsze kończy się u nas tak samo. NIe
    jesteśmy mocarstwem, nawet regionalnym... wiatry historii zgotowały nam
    piekło umieszczając nas między pepiczkami a byłym kierownikem kołchozu:P

    > To już nie musi być aktualny pogląd. A napadać można różnie.
    > Np zakręcić kurek z gazem czy wywołać małą awarię w elektrowni.

    I co nam wojsko pomogło jak bełchatów wyleciał (bez pomocy ruskich zresztą).

    > Flota myśliwców może wybić z głowy taki pomysł

    Tak - flota myśliwców na zielonych ludzików ze sklepu z ludzikami i na
    trole na wykopie i pręgierzu:P

    > Ale... To mogą być też ci przebrzydli terytorialsi co powstrzymają
    > zielone ludziki

    Tylko trzymaj tych harcerzy na krótkiej smyczy - pobiegną za tymi
    zielonymi ludzikami, kalingrad zajmą i trzecia wojna będzie.

    > Lepiej mieć w życiu wybór do jakiego lekarza pójść jak się nie uda być
    > zdrowym.

    Też w sumie lepiej. A jak to się ma do tych domów dziecka.

    > Będę głosował na Konfederację jak zawsze. Ciężko jarzysz?

    O, korwiniątko;)

    --
    Shrek

  • 34. Data: 2021-05-30 22:38:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 30 May 2021 21:09:38 +0200, Shrek napisał(a):

    > O, korwiniątko;)

    A co, nie zauważyłeś że z głupcem gadasz? :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 35. Data: 2021-05-30 22:44:31
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > ;-)
    > Ostatnio kupę szmalu wydaję na lekarzy prywatnych i prywatne badania.
    > Dziwnym trafem ci prywatni są mądrzejsi i tańsi licząc długofalowo.
    >
    > A nie jestem bogaczem ;-)

    Jak ci padną płuca albo wątroba, to też sobie zrób przeszczep prywatnie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 36. Data: 2021-05-30 23:51:20
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-30 o 22:44, Kviat pisze:

    > Jak ci padną płuca albo wątroba, to też sobie zrób przeszczep prywatnie.
    >
    > Powrotu do zdrowia życzę.
    > Piotr

    Przecież ci wszyscy prywatni pracują w przychosniach na NFZ. Jako
    prywaciarze wyciągaja tylko pieniądze, W przychodniach na NFZ za bardzo
    sie nie wysilają, bo i tak NFZ im zapłaci.

    --
    animka

  • 37. Data: 2021-05-31 01:30:17
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-05-30, Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

    > Jak ci padną płuca albo wątroba, to też sobie zrób przeszczep prywatnie.

    Dlaczego nie? Moje ubezpieczenie obejmuje. Chodzi rzecz jasna o sam
    zabieg.

    Problem z prywatnymi ubezpieczeniami jest gdzieindziej. Powyżej
    określonego wieku robią się drogie, a jak człowiek dożyje takich 75 lat
    to opcje są bardzo ograniczone.

    --
    Marcin

  • 38. Data: 2021-05-31 06:15:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A co, nie zauważyłeś że z głupcem gadasz? :)

    Ale nie każdy głupiec jest korwiniątkim;)

    --
    Shrek

  • 39. Data: 2021-05-31 06:29:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Dlaczego nie? Moje ubezpieczenie obejmuje. Chodzi rzecz jasna o sam
    > zabieg.

    Ale ty nie zarabiasz wraz z żoną tysiąc więcej niż minimalną. Master
    nawet na pisią definicę "bogatego" jest dwa razy za biedny:P

    > Problem z prywatnymi ubezpieczeniami jest gdzieindziej. Powyżej
    > określonego wieku robią się drogie, a jak człowiek dożyje takich 75 lat
    > to opcje są bardzo ograniczone.

    Generalnie jak jest szansa że taki pakiet będziesz potrzebował... to go
    nie dostaniesz.

    --
    Shrek

  • 40. Data: 2021-05-31 08:27:44
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-30-maja-2021 o 21:09, Shrek pisze:

    > No właśnie - nie jesteś. Dlatego jak będzie ci coś bardziej poważnego,
    > to będziesz narzekał na publiczną służbę zdrowia ale przynajmniej z
    > autopsji:P

    Mam poważną chorobę przez którą nie mogę normalnie pracować.
    Państwowa służba zdrowia rozkłada ręce. Prywatna przynajmniej próbuje mi
    pomóc. Przykładów w rodzinie i znajomych mam od groma.

    Pokrętna Twoja logika. Chodzi o to że pomimo że płacę rzetelnie składki
    to państwówka nie zapewnia mi tego na co się umawialiśmy.
    Idę do prywatnej bo lepiej, szybciej i w sumie taniej.

    Tak Prywaciarze nie robią wszystkiego (choć to też się już zmienia) bo
    dziś są tylko dodatkiem i wynikiem patologii w państwówce.
    Nadal ordynatorzy przyjmują w prywatnych gabinetach gdzie rezerwują
    miejsca na zabiegi/operacje w państwowym szpitalu i o zgrozo nadal
    przyjmują wielotysięczne KOPERTY.

    Ale to trzeba i można ZMIENIĆ

    Wyobraź sobie dzień wolności podatkowej powiedzmy w marcu i Twój wybór
    co zrobisz z tymi dodatkowymi pieniędzmi.
    TAK Jak jesteś debilem to przetupasz i zdechniesz. Ale nie takich
    obywateli potrzebuje społeczeństwo ;-)

    Jak nie jesteś debilem do zainwestujesz przynajmniej w dobre prywatne
    ubezpieczenie które będzie leczyć wszystko i to taniej.

    Państwo nie musi być tu pośrednikiem.
    Nie musi się WPIERDALAĆ we wszystko.

    > Tak - flota myśliwców na zielonych ludzików ze sklepu z ludzikami i na
    > trole na wykopie i pręgierzu:P

    Nie masz o tym pojęcia a posługujesz się medialnymi sloganami.

    > Tylko trzymaj tych harcerzy na krótkiej smyczy - pobiegną za tymi
    > zielonymi ludzikami, kalingrad zajmą i trzecia wojna będzie.

    No właśnie

    > Też w sumie lepiej. A jak to się ma do tych domów dziecka.

    To jest dokładnie ta sama sytuacja. Wymysł biurokraty który marnuje siły
    i środki pod przykrywką państwa opiekuńczego.

    > O, korwiniątko;)

    Tak ciężko trybisz że dopiero sobie uświadomiłeś z kim gadasz?

    Jak masz jaja to się przyznaj na kogo głosowałeś

    Jak mogłeś już głosować ;-)

    A... i dobrze by było znać program tej partii. Znałeś?