  • 221. Data: 2017-06-16 21:34:34
    Temat: Re: 400zł dla kogo
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    > On 2017-06-15, Trefniś <t...@m...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Poszanowanie dyskutanta i sprawdzenie o czym się dyskutuje.

    > Nie każdy. Dokładnie _TEN SAM_ kabel. Dokładnie te same gniazdko (TVK).
    > Dokładnie ten sam operator (kwestia tylko tego czy zapłacę za pakiet
    > z sygnałem TV, czy nie). To jak, sparwdziłeś już pczy poznańska INEA
    > to kablówka, czy nie?

    Ale wiesz, że dyskutujesz z idiotą, prawda?

    --
    Sonn

  • 222. Data: 2017-06-16 21:36:33
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-15 o 20:27, Trefniś pisze:

    > Ożesz...
    >
    > Nie będziesz o tym dyskutował z Trefnisiem, tylko z odpowiednimi
    > służbami, jeśli sąsiad cię zakapuje.
    > W ostateczności dowiesz się od sądu i będziesz podlegał egzekucji, albo
    > cię uniewinni.
    >
    > Wiem, "idioci i geniusze są zwolnieni z obowiązku rozumienia dowcipów" =
    > Hugo Steinhaus.
    >
    > Znikam z wątku, dobranoc.

    Najwyraźniej zaliczasz się do idiotów ale jakoś mnie to nie dziwi.

    --
    Sonn

  • 223. Data: 2017-06-16 21:37:56
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    > On 2017-06-15, Trefniś <t...@m...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Kłamiesz.

    To u tego trolla normalne

    --
    Sonn

  • 224. Data: 2017-06-17 01:54:25
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

    > Nie komputer - telewizor :)
    > Masz komputer, ale za pieniądze płacących abonament możesz za darmo z
    > niego zrobić "telewizor" :)

    Abonament jest za posiadanie telewizora a nie za możliwość oglądania
    wybranych programów telewizyjnych w sieci.
    ---
    Abonament jest na realizację misji

  • 225. Data: 2017-06-17 07:56:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.06.2017 o 21:34, Animka pisze:

    > W niejednych.

    Pytam o te jedne akurat. Bo często najwięcej do powiedzenia mają ludzie,
    którzy na wybory nie chodzą.

    Shrek

  • 226. Data: 2017-06-17 10:33:05
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-17 o 01:54, re pisze:

    > Abonament jest za posiadanie telewizora a nie za możliwość oglądania
    > wybranych programów telewizyjnych w sieci.
    > ---
    > Abonament jest na realizację misji

    Tylko inteligentny inaczej nie potrafiący nawet poprawnie zacytować
    nie odróżnia "za co jest pobierany abonament" od "na co są przeznaczone
    pieniądze z abonamentu".

    Pozdrawiam

  • 227. Data: 2017-06-17 10:52:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.06.2017 o 10:33, RadoslawF pisze:

    > Tylko inteligentny inaczej nie potrafiący nawet poprawnie zacytować
    > nie odróżnia "za co jest pobierany abonament" od "na co są przeznaczone
    > pieniądze z abonamentu".

    Tak gwoli ścisłości - to nie odróżniasz na co powinny być przeznaczane
    od tego, na co są;)

    Shrek

  • 228. Data: 2017-06-17 13:28:41
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-17 o 10:52, Shrek pisze:

    > Tak gwoli ścisłości - to nie odróżniasz na co powinny być przeznaczane
    > od tego, na co są;)

    Nie jesteś w stanie udowodnić że są przeznaczane na coś innego.
    Ale zawsze możesz spróbować. :-)

    Pozdrawiam

  • 229. Data: 2017-06-17 18:52:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.06.2017 o 13:28, RadoslawF pisze:

    > Nie jesteś w stanie udowodnić że są przeznaczane na coś innego.

    Nie jestem też w stanie udowodnić, że na orbicie nie krąży pewien
    czajniczek. Dlatego tak się przyjęło, że to ty powinieneś udowodnic
    swoją tezę:P

    > Ale zawsze możesz spróbować. :-)

    Jak wyżej.

  • 230. Data: 2017-06-17 19:46:53
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    > W niejednych.

    Pytam o te jedne akurat. Bo często najwięcej do powiedzenia mają ludzie,
    którzy na wybory nie chodzą.
    ---
    Mają pełne prawo