  • Data: 2004-05-09 13:28:09
    Temat: 2 umowy o prace w tym samym miesiącu - jakie konsekwencje??
    Od: "Shaman" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Do końca maja mam umowe na czas określony 3 miesiące, ale już od 4 maja do
    17 maja mam urlop do wykorzystania, na którym przebywam, a później do końca
    miesiąca nie świadczę pracy, natomiast wynagrodzenie zapłacone będzie tak,
    jak bym świadczył (podpisałem stosowne porozumienie).
    Z taką inicjatywą wyszedł pracodawca.

    Od jutra (10 maja) mam podjąć pracę u innego pracodawcy na umowe o pracę.

    Sęk w tym, że nie wiem czy w takiej sytuacji lepiej dogadać sie z nowym
    pracodawcą by formalnie spisać umowe od czerwca, czy od jutra.

    Nie wiem czy przebywanie na 2ch stosunkach pracy nie niesie jakichś
    konsekwencji prawnych albo innych i czy wogóle mogę takie coś zrobić (2
    umowy).

    Proszę o jakąś wykładnię i komentarze.

    Dziękuję,
    Shaman.