  • 1. Data: 2006-06-19 09:25:31
    Temat: 2 samochody i 2 różne ubezpieczenia- zniżki?
    Od: "KwiaTuszeK" <o...@o...pl>

    Witam wszystkich
    jeśli 1 samochód mam ubezpieczony w firmie A,
    a 2 w firmie B, to czy tracę zniżki także w firmie B
    jeśli mam wypadek samochodem 1 i na odwrót?
    Mam nadzieję, że napisałam to sposób zrozumiały ;)
    z góry dziękuję za odpowiedź
    Pozdrawiam serdecznie

  • 2. Data: 2006-06-19 09:58:27
    Temat: Re: 2 samochody i 2 różne ubezpieczenia- zniżki?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    KwiaTuszeK napisał(a):
> [...]
    > jeśli mam wypadek samochodem 1 i na odwrót?
    > Mam nadzieję, że napisałam to sposób zrozumiały ;)

    sprawd umowe z firma B

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 3. Data: 2006-06-19 10:28:52
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KwiaTuszeK" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jeśli mam wypadek samochodem 1 i na odwrót?
    > Mam nadzieję, że napisałam to sposób zrozumiały ;)

    to zalezy od ubezpieczalni, napewno allianz mialo i pewnie ma tak, ze
    zwyzka idzie na samochod a nie na kierowce, takze nawet jakbys oba mial u
    nich to tylko jeden samochod mialby zwyzke

  • 4. Data: 2006-06-19 10:30:13
    Od: Robert <b...@g...pl>

    KwiaTuszeK wrote:

> [...]
    > jeśli mam wypadek samochodem 1 i na odwrót?
    > Mam nadzieję, że napisałam to sposób zrozumiały ;)

    Nawet jesli bys mial w firmie A oba ubezpieczone to mozesz zlozyc
    wniosek o oddzielne traktowanie pojazdow (nie pamietam jak to sie nazywa
    po ichniemu). Wtedy osobno sa naliczane znizki/zwyzki dla kazdego
    pojazdu i nie maja wplywu na siebie nawzajem.
    Minus tego dzialaniaze znizki np 30% nie przenosza sie na drugie auto i
    zaczynasz od 0.

    pozdrawlajuR.

  • 5. Data: 2006-06-19 10:53:55
    Od: "KwiaTuszeK" <o...@o...pl>