eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoAkty prawneProjekty ustawRządowy projekt ustawy o zmianie ustawy - Prawo o ustroju sądów wojskowych

Rządowy projekt ustawy o zmianie ustawy - Prawo o ustroju sądów wojskowych

projekt dotyczy konieczności określenia realizowanego przez Ministra Sprawiedliwości zwierzchniego nadzoru nad sądami wojskowymi w zakresie ich organizacji i działalności administracyjnej tj. powierzenia nadzoru zewnętrznego sędziom sądów wojskowych delegowanym do Ministerstwa Sprawiedliwości

  • Kadencja sejmu: 7
  • Nr druku: 2675
  • Data wpłynięcia: 2014-08-14
  • Uchwalenie: sprawa niezamknięta

2675

– 22 –
IV.7.5. Uwagi do organizacji pracy w zakresie toku wewnętrznego

urzędowania sądu

IV.7.6. Stwierdzone nieprawidłowości w zakresie toku wewnętrznego
urzędowania sądu
IV.7.7. Materiał źródłowy, na podstawie którego dokonano ustaleń


IV.7.8. Wnioski:










– 23 –

Dział V

V.1. Liczba i sposób rozpoznania skarg wniesionych na podstawie ustawy z dnia 17 czerwca 2004 r. o skardze na naruszenie prawa strony do rozpoznania sprawy w postępowaniu
przygotowawczym prowadzonym lub nadzorowanym przez prokuratora i postępowaniu sądowym bez nieuzasadnionej zwłoki (Dz. U. Nr 179, poz. 1843, z późn. zm.) bez postępowań
nadzorowanych przez prokuratora









kategoria



uwzględniono

załatwiono
uwzględniono, w tym

5)
spraw
wpływ
załatwienia
pozostałość
w całości lub części
oddalono
w inny sposób
zasądzono
kwota zasądzonego odszkodowani
odszkodowanie




























V.2. Uwagi do organizacji pracy sądu w zakresie toku wewnętrznego

urzędowania sądu

V.3. Stwierdzone nieprawidłowości w zakresie toku wewnętrznego

urzędowania sądu


V.4. Inne wnioski





V.5. Materiał źródłowy, na podstawie którego dokonano ustaleń









– 24 –

Dział VI


VI.1. Wnioski dotyczące pracy sądu











Data sporządzenia protokołu

Podpis




1) w zestawieniu należy uwzględniać także sędziów delegowanych;
2) dane należy podać zgodnie z regułami sprawozdawczości statystycznej wynikającymi z przepisów rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 1 kwietnia 2011 r. w sprawie
określenia wzorów formularzy sprawozdawczych, objaśnień co do sposobu ich wypełniania oraz wzorów kwestionariuszy i ankiet statystycznych stosowanych w badaniach
statystycznych ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2011 (Dz. U. Nr 83, poz. 453, z późn. zm.);
3) należy podać dane na ostatni dzień okresu statystycznego w danym roku, rozpoczynając od roku poprzedzającego czteroletni okres objęty wizytacją; jeżeli wizytacja przeprowadzana
jest w drugiej połowie roku – należy dodatkowo podać dane za I półrocze;
4) należy uwzględniać liczbę etatów sędziowskich;
5) rodzaj spraw wyodrębniony według oznaczeń stosowanych w urządzeniach ewidencyjnych;
6) obok liczby spraw ogółem w nawiasie należy podać dodatkowo liczbę spraw zawieszonych;
7) przez wskaźnik pozostałości należy rozumieć iloraz pozostałości i (przeciętnego) 3-miesięcznego wpływu; w sprawach wieczystoksięgowych, rejestrowych i penitencjarnych należy
przyjmować 1-miesięczny wpływ, zaś w sprawach o wykroczenia i w sprawach odwoławczych – 2-miesięczny;
8) przez referat należy rozumieć ogół spraw przydzielonych sędziemu do rozpoznania, a w przypadku sprawy rozpoznawanej w składzie zawodowym – ogół spraw przydzielonych
sędziemu do rozpoznania jako sędziemu sprawozdawcy.
Załącznik nr 2
WZÓR
PROTOKÓŁ KONTROLI DZIAŁALNOŚCI SEKRETARIATU SĄDU


Dział I
Podstawa i zakres kontroli

I.1. Podstawa prawna

przeprowadzenia kontroli


I.2. Prezes sądu odpowiedzialny

za przeprowadzenie kontroli

I.3. Kontrolowany sekretariat



I.4. Osoba/osoby

przeprowadzające kontrolę


I.5. Termin przeprowadzenia

kontroli

I.6. Zakres/przedmiot kontroli





I.7. Okres objęty kontrolą




Dział II
Ostatnia kontrola i jej wyniki

II.1. Termin przeprowadzenia

poprzedniej kontroli






II.2. Osoba/osoby

przeprowadzająca/e
poprzednią kontrolę







II.3. Zakres/przedmiot poprzedniej

kontroli





II.4. Okres objęty poprzednią

kontrolą





II.5. Wykonanie wydanych

zarządzeń nadzorczych





– 26 –

Dział III
Dane podstawowe sekretariatu

III.1. Kierownik sekretariatu

(imię i nazwisko, stanowisko
i data objęcia funkcji)
III.2. Urzędnicy sądowi, w tym

stażyści, i inni pracownicy
(imię i nazwisko, stanowisko,
wymiar czasu pracy, okres pracy
w kontrolowanym sekretariacie)
III.3. Obsada średniookresowa

pracowników sekretariatu
wymienionych w III.2
w okresie objętym kontrolą
III.4. Osoby świadczące pracę na

podstawie umów
cywilnoprawnych oraz
stażyści z urzędów pracy
(imię i nazwisko, rodzaj, wymiar
i okres pracy)
III.5. Liczba etatów urzędniczych

przypadająca na jeden etat
orzeczniczy według obsady
średniookresowej sędziów
i referendarzy sądowych
w okresie objętym kontrolą
III.6. Liczba asystentów sędziów

III.7. Obsada średniookresowa

asystentów sędziów w okresie
objętym kontrolą
III.8. Opis warunków pracy





III.9. Wnioski:










Dział IV
Szkolenia i narzędzia pracy

IV.1. Szkolenia wewnętrzne

odbyte przez pracowników

sekretariatu w okresie objętym
kontrolą


IV.2. Szkolenia zewnętrzne odbyte
przez pracowników

sekretariatu w okresie objętym
kontrolą
IV.3. Narzędzia pracy



IV.4. Wnioski:





strony : 1 ... 11 . [ 12 ] . 13 . 14

Dokumenty związane z tym projektem:



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Akty prawne

Rok NR Pozycja

Najnowsze akty prawne

Dziennik Ustaw z 2017 r. pozycja:
1900, 1899, 1898, 1897, 1896, 1895, 1894, 1893, 1892

Monitor Polski z 2017 r. pozycja:
938, 937, 936, 935, 934, 933, 932, 931, 930

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: