  • 21. Data: 2008-05-11 05:20:37
    Temat: Re: urlop macierzyński a nagroda roczna
    Od: "andreas" <v...@g...pl>

    news:g04bug$mnk$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:g0492s$sqr$2@inews.gazeta.pl Johnson <j...@n...pl>

    > Jak to? Czytają Fuckt, SE itp., zmieniają sobie nick, pisują na newsy, co
    > im się tam uroiło - same poważne czynności.
    >
    > --
    > Jotte

    Dobrze żeś (się) przypomniał. Zapomniałem napisać, że kodeks jest jeszcze
    dla tych, którzy żyją z "ochrony pracowników" i za ciężkie pieniądze
    tłumaczą im dlaczego są cały czas je***i mimo tak świetnej ochrony prawnej.

    --
    andreas

  • 22. Data: 2008-05-11 06:35:02
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Icek napisał(a):

    > umiem posta podpiac gdzie trzeba a slowa potepienia byly dla
    > watkotworcy ;)

    Tak się nie da, bo jedno przeczy drugiemu:-)

    pozdrawiam
    Justyna

  • 23. Data: 2008-05-11 09:56:30
    Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...poczta.onet.pl>

    > To weź i jeszcze raz przeczytaj co pisał. Do skutku.

    To chyba Ty niebardzo zrozumiales o co chodzilo. Czytaj miedzy wierszami ;)
    Jak juz pisalem, premia powinna byc dodatkiem. I ciezko mi sie slucha/czyta
    ludzi, ktorzy mowia/pisza, ze nie maja pieniedzy na to czy na tamto, bo w
    tym miesiacu nie dostali premii.

    Qkam

  • 24. Data: 2008-05-11 12:03:05
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g05vn9$g1r$1@inews.gazeta.pl andreas <v...@g...pl>
    pisze:

> [...]
    > dla tych, którzy żyją z "ochrony pracowników" i za ciężkie pieniądze
    > tłumaczą im dlaczego są cały czas je***i mimo tak świetnej ochrony
    Widzicie, vertret, usługa prawna to taka sama usługa jak każda inna, towar
    jak towar.
    Nikt nikogo nie zmusza do kupowania, najwyżej reklamuje, zachwala to, czym
    handluje.
    Podaż, popyt i cena są ze sobą związane niczym rodzeństwo syjamskie.

    --
    Jotte

  • 25. Data: 2008-05-11 13:28:14
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g04frm$obk$1@inews.gazeta.pl QkamCoSieDzieje
    <q...@H...poczta.onet.pl> pisze:

    > Premia powinna byc traktowana jako dodatek, a nie czesc placy
    > zasadniczej.
    Oczywiście, to prawda.

    > I o tym chyba pisal andreas :)
    Chyba nie, on (andreas AKA vertret) bajdurzył coś m.in., że prawo pracy jest
    zbędne i bez sensu, a pomoc prawna wyłudzaniem kasy od ludzi.
    Zdumiewające, ale np. w GB jakoś się z tym "wizjonerem" nie zgadzają i prawo
    pracy mają...
    http://ft.onet.pl/12,9710,nie_rob_szumu__kiedy_cie_z
    wolnia,artykul.html

    --
    Jotte

  • 26. Data: 2008-05-11 17:16:07
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > zbędne i bez sensu, a pomoc prawna wyłudzaniem kasy od ludzi.
    > Zdumiewające, ale np. w GB jakoś się z tym "wizjonerem" nie zgadzają i

    prawo pracy jest potrzebne ale w minimalnej formie. Nie wiem czy to sie nie
    zmienilo ale kiedys czytalem o regulacjach mowiacych o ilosci tluszczu w
    posilku regeneracyjnym albo odleglosci toalety od drzwi wejsciowychdo WC. To
    wszystko jest bez sensu. Juz nie mowiac o miejscu do lezenia czy ilosci
    toalet uzaleznionej od ilosci pracownikow.

    Minimalne zapisy dotyczace urlopow, czasu pracy, czasu wolnego, zwalniania,
    zatrudniania i po temacie. Daloby sie to zmiescic na 5-10 stronach A4.
    Wszystko inne to komplikacje.

    Icek

  • 27. Data: 2008-05-11 17:27:32
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g079km$jbh$1@node2.news.atman.pl Icek <i...@d...pl>
    pisze:

    > jest
    > prawo
    > prawo pracy jest potrzebne ale w minimalnej formie.
    Kto określi granice minimum? Ty?

> [...]
    > wejsciowychdo WC. To wszystko jest bez sensu. Juz nie mowiac o miejscu
    > do lezenia czy ilosci toalet uzaleznionej od ilosci pracownikow.
    Bez sensu, wspaniale.
    Czemu jednak nikt tych twoich teorii nie wdraża? Jak myślisz?
    Wiem - pewnie ich nie znają i tkwią w głupocie.

    > Minimalne zapisy dotyczace urlopow, czasu pracy, czasu wolnego,
    > zwalniania, zatrudniania i po temacie. Daloby sie to zmiescic na 5-10
    > stronach A4.
    A ilopunktową czcionką?

    > Wszystko inne to komplikacje.
    Strasznie sobie te wszystkie rozwinięte kraje komplikują sytuację. A to
    piloci strajkują, a to maszyniści. I trzeba się, cholera, z nimi liczyć.
    Nie można by jak Pinochet albo Pol Pot?

    --
    Jotte

  • 28. Data: 2008-05-11 20:04:09
    Od: "andreas" <v...@g...pl>

> [...]

    > Strasznie sobie te wszystkie rozwinięte kraje komplikują sytuację. A to
    > piloci strajkują, a to maszyniści. I trzeba się, cholera, z nimi liczyć.

    Zapewne masz jakieś argumenty i tymi milionami much podpierasz się tylko tak
    dla zabawy?

    --
    andreas

  • 29. Data: 2008-05-11 20:07:59
    Od: "andreas" <v...@g...pl>

    > Minimalne zapisy dotyczace urlopow, czasu pracy, czasu wolnego,
    > zwalniania,
    > zatrudniania i po temacie.

    Nie ciekawiło cie kiedyś jakim cudem dużo ludzi zarabia więcej niż wynosi
    minimalne wynagrodzenie?

    --
    andreas

  • 30. Data: 2008-05-11 20:25:13
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g07jfu$t4f$1@inews.gazeta.pl andreas <v...@g...pl>
    pisze:

    > Zapewne masz jakieś argumenty i tymi milionami much podpierasz się tylko
    > tak dla zabawy?
    Zapewne masz jakieś argumenty tylko na razie ich tajemniczo nie zdradzasz?

    --
    Jotte