  • 31. Data: 2018-03-02 04:54:59
    Temat: Re: Wypadek - sprawa - co dalej
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    > To w ogóle jakieś niedorzeczne argumenty. Przecież nie można od Ciebie
    > wymagać znajomości uchwał.

    Właśnie dlatego, chciałbym poznać szczegóły opinii biegłego. Moje
    wrażenie jest takie że dla sądu taka opinia jest wystarczającym
    argumentem do wydania wyroku. W razie czego winny błędu będzie biegły.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 32. Data: 2018-03-02 16:44:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02-03-18 o 04:54, Piotr Rezmer pisze:

    > Właśnie dlatego, chciałbym poznać szczegóły opinii biegłego. Moje
    > wrażenie jest takie że dla sądu taka opinia jest wystarczającym
    > argumentem do wydania wyroku. W razie czego winny błędu będzie biegły.

    Po uprawomocnieniu się wyroku o żadnym błędzie być nie może. W normalnym
    kraju nikt wyroków sądu nie obala, bo to prowadzi do anarchii. Potem nie
    wiadomo, czego się trzymać.

    Sąd powołuje biegłego, gdy uznaje, że się na czymś nie zna. A jak już
    uznał, że się nie zna, to trochę głupio potem twierdzić, ze wiemy
    lepiej, od biegłego. Ja bym ewentualnie sprawdził,. na jakie pytania
    biegły odpowiadał.

  • 33. Data: 2018-03-02 17:53:21
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

> [...]
    > uznał, że się nie zna, to trochę głupio potem twierdzić, ze wiemy
    > lepiej, od biegłego. Ja bym ewentualnie sprawdził,. na jakie pytania

    Dam znać jak dostanę dostęp do akt i opinii biegłego.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 34. Data: 2018-03-02 18:10:20
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Generalnie to ryzykujesz niezmieszczenie się z jakimikolwiek terminami.

    -----

  • 35. Data: 2018-03-03 08:47:52
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    W dniu 2018-03-02 o 18:10, ń pisze:
    > Generalnie to ryzykujesz niezmieszczenie się z jakimikolwiek terminami.

    Który termin masz na myśli?
    Wniosku o pisemne uzasadnienie wyroku nie mogę złożyć bo nie jestem
    stroną w tej sprawie karnej. Interwenientem ubocznym też nie mogę być.
    Prokuratora prosiłem o zgłoszenie apelacji ale to zależy od jego szefa.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 36. Data: 2018-03-03 08:48:50
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Przepis?

    -----

  • 37. Data: 2018-03-03 10:07:42
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    W dniu 2018-03-03 o 08:48, ń pisze:
    > Przepis?

    Taką informację uzyskałem w trakcie rozmowy telefonicznej z
    prokuratorem, który powiedział też że w ogóle nie musi ze mną rozmawiać,
    nie mam żadnych uprawnień do rozmów z prokuraturą.
    Nie chcę też "iść na noże" z prokuraturą bo wtedy zrobią pewnie wszystko
    bo nie składać apelacji w tej sprawie.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 38. Data: 2018-03-03 10:43:48
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Zainteresuj RPO i prasę.
    I włażąc w d... prokuratorom czekaj, aż wytoczą sprawę karną przeciwko Tobie (skoro
    jesteś winien wypadku).
    BTW stać Cię na motocykl, a nie stać na poradę adwokata? I co na to Twój
    ubezpieczyciel?

    -----

  • 39. Data: 2018-03-04 13:22:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03-03-18 o 08:47, Piotr Rezmer pisze:

> [...]
    > stroną w tej sprawie karnej. Interwenientem ubocznym też nie mogę być.
    > Prokuratora prosiłem o zgłoszenie apelacji ale to zależy od jego szefa.

    To nie jesteś w sprawie pokrzywdzonym? Natomiast jeśli rozpatrywał to
    Sąd Okręgowy, to apelację może złożyć w Twoim imieniu adwokat tylko.
    Wynika to z art. 444 kpk. Zgodnie z art 49 pokrzywdzonym jesteś bez
    względu na to, czy byłeś oskarżycielem posiłkowym.

  • 40. Data: 2018-03-04 20:21:33
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    > To nie jesteś w sprawie pokrzywdzonym?

    Jestem pokrzywdzonym ale nie zgłosiłem się jako oskarżyciel posiłkowy.

    Natomiast jeśli rozpatrywał to
    > Sąd Okręgowy, to apelację może złożyć w Twoim imieniu adwokat tylko.

    Sprawa była w sądzie rejonowym.