  • 31. Data: 2024-06-20 16:32:54
    Temat: Re: WTF
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 19 Jun 2024 23:13:54 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Dokładnie chyba to chcą zrobić.

    No ale co - wczesniej nie rozmawiali, bo może trzeba będzie zarzuty
    postawic najpierw? :-)

    > Skąd wiesz? Bo dziennikarzom nie powiedziano, jakie są?

    Cała Polska wie, że dowody były kiepskie, a w dodatku ciała nie było,
    więc co to za dowody.

    Aż na koniec sąd uniewinnił, z braku dowodów, mimo, że ciało się
    znalazło.

    > Docelowo zgodnie z prawem.

    Ale chwilowo nie.
    Ba, docelowo też często nie.

    > Nie.

    > Zależy co. Ale generalnie zgoda sądu jest konieczna, choć w takiej
    > sprawie to formalność.

    Czyli koledzy troche naciągają z tym zakresem, bo operatorzy i banki
    to formalność przy zaginięciu ?

    A jak to czasowo wygląda?

    Bo IMO jak ktos zaginął, to ta lokalizacja telefonu się przydaje, a i
    ostanie operacje bankowe mogą być bardzo przydatne.

    > Ksiądz z tyłu też wygląda na kobietę, bo ma sukienkę.

    Czyli co to formalnie jest? Czynności sprawdzające?

    J.

  • 32. Data: 2024-06-21 00:27:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.06.2024 o 16:16, J.F pisze:
    > A jak to się nazywa?
    >
    > Za pilnowanie pomnika, willi, pałowanie kobiet, to co się należy -
    > wynagrodzenie, czy honorarium ? ?
    Sam jestem ciekaw, jak daleko Twoja wyobraźnia działa.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 33. Data: 2024-06-21 02:33:53
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Sam jestem ciekaw, jak daleko Twoja wyobraźnia działa.

    A walczyli jako solidarność o niebicie ludzi, a sami zgotowali ludziom
    prawie krematorium.

    --
    animka

  • 34. Data: 2024-06-21 11:51:18
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-21 o 02:33, Animka pisze:
    > A walczyli jako solidarność o niebicie ludzi, a sami zgotowali ludziom
    > prawie krematorium.

    Płoche dziewczę jesteś w błędzie jak i J.F :)

    cyt.
    O! Rękę karaj, nie ślepy miecz!

  • 35. Data: 2024-06-21 17:40:29
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 20.06.2024 o 15:08, J.F pisze:

    > Jakos tak, tylko nie wiadomo - ganić za chęć przekroczenie uprawnien,
    > czy chwalić za chęc rzetelnego wyjaśnienia sprawy :-)

    Jeśli ktoś chce omijać prawo to jest to bardzo dobry przykład.

    > Skoro wystąpili, to nalezy zakładać, że jakies przesłanki były.

    No przecież gościu podał, by robić rzeczy, których robić nie można :-)

    > Mozna było ich nie zauważyć i spokojnie mecz oglądać, zamiast biegac
    > po lasach.
    >
    > A jesli sie nie mylę, to ciało się własnie znalazło.
    >
    > A wczesniej w sprawie Tylman, długo śledztwo prowadzili, i areszt
    > trwał, bez trupa. Wystarczyl film, ze razem wyszli z klubu.
    > No i ze Ewa nie wróciła do domu ...

    Nie no, jasne, ja przecież nie w tym temacie by nie wszczynali śledztwa
    tylko z jakiego powodu je wszczynają.

  • 36. Data: 2024-06-23 13:50:39
    Od: n...@o...pl

    io <i...@o...pl.invalid> napisał(-a):

    > Był jakiś trup? Się zastanów czy zwykłe zaginięcie jest przesłanką by
    > zakładać, że nie żyje.

    Najwidoczniej było i jak widać nie bez racji.

  • 37. Data: 2024-06-25 09:31:10
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 23.06.2024 o 13:50, n...@o...pl pisze:

    > Najwidoczniej było i jak widać nie bez racji.

    "Nieumyślna śmierć", tak? Jeszcze raz zacytuję

    "Śledczy zwrócili się do prokuratury o wszczęcie śledztwa ws.
    nieumyślnego doprowadzenia do śmierci.

[...]

    Oni po prostu chcieli zrobić coś bezprawnego i tym tłumaczyli podjęcie
    śledztwa. Jest oczywiście istotna różnica między podejmowaniem śledztwa
    a stawianiem zarzutów, ale jak widzisz wcale nie okazało się prawdą to,
    o co zwracali się tylko coś innego.

  • 38. Data: 2024-06-25 10:18:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.06.2024 o 09:31, io pisze:
    > Oni po prostu chcieli zrobić coś bezprawnego i tym tłumaczyli podjęcie
    > śledztwa.
    Pozbawienie wolności człowieka jest też - co do zasady - bezprawne, a
    codziennie się pozbawia ludzi wolności. Musisz czytać CAŁE prawo, a nie
    tylko jedno zdanie wyrwane z kontekstu, bo dochodzisz do absurdalnych
    wniosków.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 39. Data: 2024-06-25 11:49:19
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

> [...]
    > codziennie się pozbawia ludzi wolności. Musisz czytać CAŁE prawo, a nie
    > tylko jedno zdanie wyrwane z kontekstu, bo dochodzisz do absurdalnych

    Nic to nie ma do rzeczy. Po prostu albo działa się zgodnie z prawem albo
    coś knuje zawsze.

  • 40. Data: 2024-06-28 18:21:13
    Od: n...@o...pl

    io <i...@o...pl.invalid> napisał(-a):

    > Nic to nie ma do rzeczy. Po prostu albo działa się zgodnie z prawem albo
    > coś knuje zawsze.

    Co było bezprawnego?