  • 1. Data: 2024-06-19 06:18:08
    Temat: Lokdałny
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Może i lokdałny były nielegalne ale za to nieskuteczne.

    https://youtu.be/21muYqLRrtk?t=1524

    Winnych ukarać, klakierów ostracyzmować.
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2024-06-19 08:05:02
    Temat: Re: Lokdałny
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 19 Jun 2024 06:18:08 +0200, Shrek napisał(a):

    > https://youtu.be/21muYqLRrtk?t=1524

    Nie czytam pisma obrazkowego.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2024-06-19 08:09:36
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 19-06-2024 o 06:18, Shrek napisał:
    > Może i lokdałny były nielegalne ale za to nieskuteczne.
    >

    > https://youtu.be/21muYqLRrtk?t=1524
    >
    > Winnych ukarać, klakierów ostracyzmować.

    Szczepionki zaś były bezpieczne i skuteczne... Ciekawe czemu prokurator
    stanu Kansas się tym zainteresował:
    https://x.com/MattJarosPL/status/1803045399348834801

    --
    http://zrzeda.pl

  • 4. Data: 2024-06-19 08:55:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie czytam pisma obrazkowego.

    Słusznie, można się dowiedzieć nieprzyjemnych rzeczy - w skrócie -
    naukowcy mówią że lokdałny nie dziają.
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 5. Data: 2024-06-19 10:00:29
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 19-06-2024 o 08:55, Shrek napisał:

    > Słusznie, można się dowiedzieć nieprzyjemnych rzeczy - w skrócie -
    > naukowcy mówią że lokdałny nie dziają.

    Naukowcy mówili to od samego początku, propagandziści zaś mieli inne zdanie.
    --
    http://kaczus.zrzeda.pl

  • 6. Data: 2024-06-19 10:25:25
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 19 Jun 2024 08:55:58 +0200, Shrek napisał(a):

    > w skrócie -
    > naukowcy mówią że lokdałny nie dziają.

    Już wiem, o czym będziesz myślał na łożu śmierci.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Nikołaj Gogol

    https://sites.google.com/view/gtracz

  • 7. Data: 2024-06-19 10:46:13
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 19.06.2024 o 08:55, Shrek pisze:

    > Słusznie, można się dowiedzieć nieprzyjemnych rzeczy - w skrócie -
    > naukowcy mówią że lokdałny nie dziają.

    Bzdura.
    1) izolacja jest najbardziej skuteczna przy chorobach zakaźnych
    Najlepiej się nie zarazić, niż sprawdzać na własnej skórze, czy akurat
    ja mam silniejszy organizm (albo moje dzieci), czy nie.
    3) naukowcy mówią, że są skutki- bo są - a nie ze nie działają
    4) nikt nie wiedział jak to się potoczy.
    Wyciąganie wniosków z "co by było gdyby" jest z dupy wzięte.
    5) więc, to nie lokdałny nie działają - może zostały źle zorganizowane,
    ludzie mieli to dupie i nie przestrzegali, nieszczepy miały to w dupie
    itd. - trzeba wyciągnąć wnioski i przy następnym zrobić to inaczej, tym
    bardziej że populacja rośnie i się zagęszcza
    6) skutki długofalowe o których wspomina na koniec (gorszy dostęp do
    edukacji itp.) - dotyczą tych, którzy przeżyli.
    Postawienie tezy, że gdyby nie było lokdałnów, to tych skutków by nie
    było jest z dupy wzięte.
    Skutki krótkofalowe i długofalowe są faktem - z tego nijak nie wynika,
    że następnym razem nie warto izolować ludzi (tym bardziej, gdy nie ma
    jeszcze szczepionki). Nie ma gwarancji, że bez lokdałnów tych skutków
    krótkotrwałych (a tym bardziej długofalowych) nie będzie. Pewnie będą
    inne, o ile w ogóle zostanie wystarczająco duża populacja żeby je odczuć.
    7) więc, jaki ma cel takie pierdolenie? Że następnym razem trzeba olać,
    puścić na żywioł i liczyć, że akurat ja znajdę się w gronie farciarzy?
    Można i tak, planeta pewnie odetchnie.

    Bardzo mi się spodobał jeden z komentarzy pod filmikiem.
    Że skoro większość ludzi przed wypadkiem używa hamulca, to można
    wyciągnąć wniosek, że to hamulce są przyczyną wypadków. Więc może trzeba
    wyeliminować przyczynę wypadków i zlikwidować hamulce w samochodach.

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 8. Data: 2024-06-19 10:53:39
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    > Słusznie, można się dowiedzieć nieprzyjemnych rzeczy - w skrócie -
    > naukowcy mówią że lokdałny nie dziają.

    Jak przetrzepiesz internet, to w dowolnym temacie zawsze znajdziesz paru
    dyplomowanych głupców. Zwłaszcza na jutubie. Więc się nie podniecaj, bo
    ci żyłka pęknie :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2024-06-19 10:59:53
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 19-06-2024 o 10:46, Kviat napisał:

> [...]
    > Najlepiej się nie zarazić, niż sprawdzać na własnej skórze, czy akurat
    > ja mam silniejszy organizm (albo moje dzieci), czy nie.

    Ta izolacja może być skuteczna punktowo, nie jest w stanie przerwać
    epidemii, jeśli chodzi o choroby grypopodobne.

    > 3) naukowcy mówią, że są skutki- bo są - a nie ze nie działają

    naukowcy mówili, że nie jesteśmy w stanie przerwać epidemii lockdownami,
    natomiast skutki zdrowotne i ekonomiczne będą znosić jakiekolwiek
    możliwe ew zyski, które są wątpliwe.

    > 4) nikt nie wiedział jak to się potoczy.

    No patrz pan, dokumenty które były przygotowane na takie wypadki
    opisywały to dokładnie.

> [...]

    > Skutki krótkofalowe i długofalowe są faktem - z tego nijak nie wynika,
    > że następnym razem nie warto izolować ludzi (tym bardziej, gdy nie ma

    nie ma skutecznych szczepionek na choroby grypopodobne...

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 10. Data: 2024-06-19 11:49:59
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 19.06.2024 o 08:55, Shrek pisze:
    > naukowcy mówią że lokdałny nie dziają.

    Był jakiś kraj, gdzie olali wszystko i życie toczyło się równolegle z
    covid-em?

    Robert