  • 11. Data: 2024-07-17 17:00:31
    Temat: Re: Przepisy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 17 Jul 2024 12:49:22 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

    > Raz ci się udało zadać właściwe pytanie. Ciekawe czy ktoś zna odpowiedź.

    wstrzymuje.
    art 104 kk, 7a o wykonywaniu mandatu posła i senatora,

    J.

  • 12. Data: 2024-07-17 17:03:55
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 17 Jul 2024 17:00:31 +0200, J.F napisał(a):

    > wstrzymuje.
    > art 104 kk, 7a o wykonywaniu mandatu posła i senatora,

    No i fajno, poczekamy :)

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 13. Data: 2024-07-17 17:16:16
    Od: Animka <a...@c...net>

    > Może kraść, dlaczego by nie?

    haha

    --
    animka

  • 14. Data: 2024-07-17 17:18:33
    Od: Animka <a...@c...net>

    W dniu 17.07.2024 o 10:06, J.F pisze:

    > Nie może, ale nie można go ukarac, oskarzyć, a nawet zatrzymać.

    To znaczy, że jest bezkarny i będzie kradł ile wlezie.

    --
    animka

  • 15. Data: 2024-07-17 17:19:53
    Od: Animka <a...@c...net>

    W dniu 17.07.2024 o 10:31, Olin pisze:

    > Jeżeli jest z PiS albo z rodziny Ziobrano, to wręcz musi, żeby nie narażać
    > się na ostracyzm towarzyski.

    aha :D

    --
    animka

  • 16. Data: 2024-07-17 17:22:31
    Od: Animka <a...@c...net>

    W dniu 17.07.2024 o 15:33, nadir pisze:

    > Lepiej, maski mają certyfikaty, ale kasa była na podpaski.

    Tak, podpaski na mordy ludziska i chcho być!

    --
    animka

  • 17. Data: 2024-07-17 17:24:43
    Od: Animka <a...@c...net>

> [...]
    > jakiejś ważnej ustawy. No to co za problem wydumać jakieś postępowanie,
    > w ramach którego zatrzyma ie kilku parlamentarzystów strony przeciwnej i
    > uzyska chwilową większość. Potem się ich przeprosi publicznie,
    > argumentując, że sprawa była bardzo ważna. Ale ustawę mamy. Może na
    > chwilę, bo ten sam sejm może ją ponownie za kilka tygodni zmienić. Ale
    > są sytuacje,w  których te kilka tygodni może znaczyć wiele.
    >
    > No i dlatego powymyślano takie różne immunitety. Zresztą one są różne.
    > Czasem nie można tylko zatrzymać. czasem nie można bez zgody postawić

    Ale nadal absolutnie nie należy tego traktować jako
    > przyzwolenia na popełnianie przestępstw przez osobę objęto immunitetem.

    Ale w sumie to co komu pasuje.

    --
    animka

  • 18. Data: 2024-07-17 17:51:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 17 Jul 2024 17:18:33 +0200, Animka wrote:

    > To znaczy, że jest bezkarny i będzie kradł ile wlezie.

    Bardzo chwilowo. Co właśnie widzimy.

    I jak będzie taki głupi, to skończy w więzieniu.

    Ale czasem immunitet/bezkarność się przydaje.
    Np poseł Rutkowski, który "porwał" dziecko w Norwegii.

    Po czym poszedł siedzieć, ale to z całkiem innych powodów.

    J.

  • 19. Data: 2024-07-17 19:59:26
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Ja nie wiem bo nie jestem prawnikiem ;=)

    Ale mógłbym być banda nr 2 wściekłych prawników nie wiedziała nawet że
    istnieje coś takiego jak immunitet europejski ;-)

    Nawet posły (te z pisu też) tyle biły piany w sejmie przy zabieraniu
    immunitetu TEŻ NIE WIEDZIAŁY ;-)

  • 20. Data: 2024-07-17 20:01:01
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 17.07.2024 o 10:31, Olin pisze:
    > Jeżeli jest z PiS albo z rodziny Ziobrano, to wręcz musi, żeby nie narażać
    > się na ostracyzm towarzyski.

    Właśnie w NEOTVPinfo występuje ZŁODZIEJ karpiński jako ekspert od
    immunitetów
    Ten to się ZNA narzeczy ;-)