  • 81. Data: 2024-06-21 09:03:42
    Temat: Re: Lokdałny
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 21.06.2024 o 06:05, Shrek pisze:

    > Rozumiem, ale pytam kwiatka daczego lokdałn pracujących jest ok a
    > emerytów to obóz koncentracyjny.

    A jak wyobrażasz sobie odseparowanie tylko jednej, konkretnej grupy?
    Owiniesz folią każde mieszkanie z 70-latkami i postawisz policjanta?
    Pobudujesz getta otoczone murami ich tam zwieziesz? Albo na stadiony?
    Wywieziesz na bezludną wyspę?
    Jak?

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 82. Data: 2024-06-21 09:11:36
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 21.06.2024 o 06:18, Shrek pisze:

    > Kurwa - ty na poważnie - zamykamy dostęp do szpitala i udowodnij że to
    > nie wpływa na śmietrelność?

    Czyli gdy szpital będzie niedostępny przez ilość chorych, to będzie
    dostępny?

    > NIe ma _żadnego_ znaczenia z jakich powodów umierali.

    Czytaj ze zrozumieniem: pytam o tych, którzy nie umarli.

    > Liczy się efekt.
    > Celem było żeby ludzie nie umierali.

    No właśnie.

    > Skoro umarło ich tyle samo albo i
    > więcej to znaczy że cel nie został osiągnięty.

    Albo wręcz przeciwnie, umarłoby znacznie więcej gdyby nie lokdałny.

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 83. Data: 2024-06-21 09:12:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2024-06-21 o 09:03, Kviat pisze:

> [...]
    > Owiniesz folią każde mieszkanie z 70-latkami i postawisz policjanta?
    > Pobudujesz getta otoczone murami ich tam zwieziesz? Albo na stadiony?

    No jak to? Po kviato-pisowsku - rozporządzeniem i mandatami.

    --
    Liwiusz

  • 84. Data: 2024-06-21 10:22:57
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 21.06.2024 o 06:14, Shrek pisze:

    > To zwolennicy lokdałnów powinni dostarczyć dowód że działają.

    Jeszcze mikroskopu nie wynaleziono, a już wiedziano, że działają.
    https://www.medonet.pl/choroby-od-a-do-z/choroby-zak
    azne,spinalonga---wyspa-zywych-trupow--jak-wygladalo
    -zycie-w-greckiej-kolonii-tredowatych-,artykul,23675
    888.html
    Praktycznie w każdym szpitalu oddział chorób zakaźnych, to osobny oddział.

    Jakich jeszcze dowodów ci brakuje?

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 85. Data: 2024-06-21 10:56:54
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 21.06.2024 o 10:29, A. Filip pisze:

    azne,spinalonga---wyspa-zywych-trupow--jak-wygladalo
    -zycie-w-greckiej-kolonii-tredowatych-,artykul,23675
    888.html

    > Zwalczanie mafii "jak Mussolini" działało? Działało jak najbardziej.
    > Zalecisz takie metody wolnym i demokratycznym Włochom?

    I czego znowu nie rozumiesz?
    Przecież właśnie dlatego nie zrobiono gett dla 70-latków.
    I po drugie, na wyspę jednak wywożono chorych, a nie zdrowych...

    A co proponuje szrek zamiast lokdałnów? Izolowanie zdrowych 70-latków
    żeby wnuczki mogły pójść na pilates?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 86. Data: 2024-06-21 11:41:09
    Temat: Re: Lokdałny v. masowe zbiegowiska protestacyjne
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 20.06.2024 o 19:44, Shrek pisze:
    > Natomist cała sytuacja z wyborami czy protestami pokazuje jak
    > instrumentalnie politycy traktowali pandemię.

    O! Symetrysta. ;)

    Robert

  • 87. Data: 2024-06-21 11:50:35
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 20 Jun 2024 19:44:35 +0200, Shrek napisał(a):

    > Natomist cała sytuacja z wyborami czy protestami pokazuje
    > jak instrumentalnie politycy traktowali pandemię.

    Politycy traktują instrumentalne wszystko, od tego są. Ty masz rozum
    (wątpię :) żeby odcedzić rację od gówna. Czekam na odkrycie że piekarze
    są od pieczenia.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 88. Data: 2024-06-21 12:04:35
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 21.06.2024 o 10:56, Kviat pisze:

> [...]
    > I po drugie, na wyspę jednak wywożono chorych, a nie zdrowych...
    >
    > A co proponuje szrek zamiast lokdałnów? Izolowanie zdrowych 70-latków

    Od propozycji i realizacji to jest rząd nie Shrek. Shrek realizuje swoje
    wilcze prawo do krytykowania posunięć rządu. Jeśli rząd wiedział, że
    należy odizolować 70-latków i tylko nie miał pomysłu jak to zrobić po
    ludzku ... w sumie dobrze, że nie Donald wtedy nie rządził. Ten by się
    powołał na ekspertyzę, że zamykanie w gettach to traktowanie po ludzku.
    I proszę mi nie pieprzyć, że tak by nie zrobił, nie ma na to dowodu ;P

    PD

  • 89. Data: 2024-06-21 12:09:25
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    > Każdy, kto nie został przyjęty do szpitala umarł?
    > Nie.
    > Są jakieś statystyki w tym kierunku?

    Wyliczali ile operacji zabiegów odwołano.
    Jak się zęba nie leczy wtedy próchnica postępuje.

  • 90. Data: 2024-06-21 17:54:34
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 21.06.2024 o 02:24, Animka pisze:

    > W trakcie chemioterapii i jakiś czas po trzeba siedzieć w domu i być
    > odizolowanym od ludzi przez jakiś czas.
    > Kora dlatego przytulała pieska, bo nie wolno jej było zbliżać się do
    > rodziny, przytulić wnuczka, żeby nie narażać ich na napromieniowanie.
    > Może na psa promieniowanie nie działało.

    Chyba radioterapia. Co nie zmienia faktu, że odleciałaś.

    > Fitnest zamknięto bo młodzi robili za wektor choroby. Kościołów
    >
    > Ale za to cmentarze pozamykali. Tylko Kaczyńskiemu wolno było wjeżdzać
    > limuzyną na cmentarz. Cały cmentarz był jego.

    Ale dostał dyspensę o zarządcy.

    Robert