  • 21. Data: 2024-06-19 18:53:00
    Temat: Re: Lokdałny
    Od: n...@o...pl

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> napisał(-a):

    > Faktycznie Szwecja.
    > AI mówi, że brak lokdałnu trochę im przetrzebił populację.
    >
    > "W porównaniu z innymi krajami nordyckimi (Dania, Norwegia, Finlandia),
    > Szwecja odnotowała znacznie wyższy wskaźnik zgonów na 100 000
    > mieszkańców. Podczas gdy w Norwegii, Danii i Finlandii liczba zgonów
    > była stosunkowo niska, w Szwecji była wielokrotnie wyższa ."

    Czekamy na grupowych bałwanów, którzy wynik Szwecji przekują w sukces
    nie-lockdałnów

  • 22. Data: 2024-06-19 19:02:29
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 19.06.2024 o 18:11, J.F pisze:

    > Hm ... Johnson też tak mówił, a potem musiał szybko zamykać.
    >
    > Z drugiej strony - Belgowie narzekali, ze ci niechluje Holendrzy to
    > nie chcą ograniczen przestrzegać ani wprowadzac, a jak ich potem
    > siekło, to mocniej od Holendrów.

    Ja się nie zaszczepiłam.
    Miałam wyznaczony termin ale los wskazał mi zalatwienie czegoś
    ważniejszego w tym dniu.

    --
    animka

  • 23. Data: 2024-06-19 19:42:02
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-19 o 18:53, n...@o...pl pisze:

    > Czekamy na grupowych bałwanów, którzy wynik Szwecji przekują w sukces
    > nie-lockdałnów

    Szwecja Wykres na 1000 mieszkańców.
    https://www.scb.se/contentassets/02a5f73e4d7348bfbfe
    109a13640d1ac/dodstal_2021.png

    Nie wiem jak Dania czy Norwegia. Ale nie jest to skok umieralności o 20%
    jak w PL za czasu Kaczki, Morawieckiego czy Chlorbana.

    Twierdzenia AI bez źródła to tylko luźne opinie, a nie dowód.
    Kiedyś sam bym sprawdził, ale dziś nie mam ochoty za kogoś odpierdzielać
    roboty.

  • 24. Data: 2024-06-19 19:45:57
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 19.06.2024 o 19:02, Animka pisze:
    > Ja się nie zaszczepiłam.
    > Miałam wyznaczony termin ale los wskazał mi zalatwienie czegoś
    > ważniejszego w tym dniu.

    Pewnie pasemka. ;)

    Robert

  • 25. Data: 2024-06-19 19:50:16
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    > mieszkańców. Podczas gdy w Norwegii, Danii i Finlandii liczba zgonów
    > była stosunkowo niska, w Szwecji była wielokrotnie wyższa ."

    Tu piszą, że wcale nie było tak źle, w każdym na pewno nie było to
    wielokrotnie więcej.
    https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-w-eur
    opie,w-szwecji-odsetek-nadmiarowych-zgonow-nalezy-do
    -najnizszych-w-europie--jak-to-zrobili-,artykul,1378
    5269.html

    I jak tu wierzyć AI?

  • 26. Data: 2024-06-19 20:03:56
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-19 o 18:53, n...@o...pl pisze:

    > Czekamy na grupowych bałwanów, którzy wynik Szwecji przekują w sukces
    > nie-lockdałnów

    Bo Szrek przekręcił.

    Izolacja ofkors działa, tyle że jak liczyć całość, wtedy negatywy
    przeważają nad pozytywami co pokazano na filmie.
    Gdybyś obejrzał to byś się nie błaźnił.

    Specjalnie dla Ciebie:
    Leczenie było gorsze od choroby.

  • 27. Data: 2024-06-19 20:12:51
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-19 o 19:50, nadir pisze:

    > I jak tu wierzyć AI?

    To to jakiś wstępniak być może pomocny przy wyszukiwaniu ... czasem.
    Przy pytaniach o "ż" zawiesza się.
    https://x.com/MaciekBNB/status/1775645397513314577

    Ogólnie na dziś dzień strata czasu.
    Żaby posiadać niezawodne dane trza pogrzebać za danią i norwegią i
    obadać zgony za lata przedkowidowe i kowidowe. I wtedy bez pośredników
    widać czy górka wynosi 0$, 5% czy może 10%.

  • 28. Data: 2024-06-19 20:17:39
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 19.06.2024 o 19:42, alojzy nieborak pisze:
    > Twierdzenia AI bez źródła to tylko luźne opinie, a nie dowód.
    > Kiedyś sam bym sprawdził, ale dziś nie mam ochoty za kogoś odpierdzielać
    > roboty.

    Tylko czy można wierzyć na podstawie tego że jest na stronie wwww?

    https://prnt.sc/hA3qet22hgmJ

    https://www.worldometers.info/coronavirus/country/sw
    eden/
    https://www.worldometers.info/coronavirus/country/no
    rway/

    Przełączając wykres na skalę logarytmiczną, ma pierwszy rzut oka lokdałn
    nie miał większego znaczenia. :)

    Robert

  • 29. Data: 2024-06-19 20:38:46
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    > Tylko czy można wierzyć na podstawie tego że jest na stronie wwww?

    Dane demograficzne są oficjalne, raczej ciężko je odważyć.

    Dane poniżej które zapodałeś są tyko deklaracjami państw.

    > https://prnt.sc/hA3qet22hgmJ
    >
    > https://www.worldometers.info/coronavirus/country/sw
    eden/
    > https://www.worldometers.info/coronavirus/country/no
    rway/

    Pic na wodę, wszystko z deklaracji danych państw.
    I tak za czasu kowida mieliśmy 0 zejść na grypę co oczywiście jest ściemą.

    > Przełączając wykres na skalę logarytmiczną, ma pierwszy rzut oka lokdałn
    > nie miał większego znaczenia. :)

    Liczą się tylko twarde dane z liczby zgonów i urodzeń w danym roku bo
    one mówią o całości np. wydolności służby zdrowia czy odporności
    społeczeństwa.

  • 30. Data: 2024-06-19 20:42:42
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    Dania.
    Liczba urodzeń i zgonów.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_Denmar

    Ale mnie się nie chce robić wykresów i porównywać ze szwecją.

    Jakiś nieznaczny pik widać. Nie wiem czy jest większy/mniejszy niż w
    szwecji.