  • 91. Data: 2024-06-21 18:55:48
    Temat: Re: Lokdałny
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.06.2024 o 09:11, Kviat pisze:

    > Czyli gdy szpital będzie niedostępny przez ilość chorych, to będzie
    > dostępny?

    Jak będzie niedostępny to będzie to wpływało. Rozumiem, że popierasz
    uczynienie go niedostępnym na zapas?

    > Czytaj ze zrozumieniem: pytam o tych, którzy nie umarli.

    Liczą się ci co umarli.

    > Albo wręcz przeciwnie, umarłoby znacznie więcej gdyby nie lokdałny.

    Tylko nikt tego nie potwierdza:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 92. Data: 2024-06-21 18:59:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.06.2024 o 09:03, Kviat pisze:

    > A jak wyobrażasz sobie odseparowanie tylko jednej, konkretnej grupy?

    Tak samo jak każdej innej.

    > Owiniesz folią każde mieszkanie z 70-latkami i postawisz policjanta?
    > Pobudujesz getta otoczone murami ich tam zwieziesz? Albo na stadiony?
    > Wywieziesz na bezludną wyspę?
    > Jak?

    Technicznie chyba łatwiej pilnować 70 latków niż wszystkich, więc
    wyobrażam to sobie tak samo jak nasz lokdałn. Bezprawnie i nieskutecznie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 93. Data: 2024-06-21 19:03:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.06.2024 o 10:22, Kviat pisze:

    > Jeszcze mikroskopu nie wynaleziono, a już wiedziano, że działają.
    > https://www.medonet.pl/choroby-od-a-do-z/choroby-zak
    azne,spinalonga---wyspa-zywych-trupow--jak-wygladalo
    -zycie-w-greckiej-kolonii-tredowatych-,artykul,23675
    888.html

    Tak średnio bym powiedział - kazali im nie wychodzić z domów i trąd się
    na wyspie nie rozwijał?

    > Praktycznie w każdym szpitalu oddział chorób zakaźnych, to osobny oddział.

    Wydaje mi się że mylisz kwarantanne z lokdałnem i szpital z państwem...

    > Jakich jeszcze dowodów ci brakuje?

    Jakichkolwiek przekonywujących.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 94. Data: 2024-06-21 19:08:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.06.2024 o 10:56, Kviat pisze:

    > A co proponuje szrek zamiast lokdałnów? Izolowanie zdrowych 70-latków
    > żeby wnuczki mogły pójść na pilates?

    Szrek proponuje że jak się 70 latki boją to niech nie chodzą do fitnesów
    i gastronomi. Jak się boją te kwaitki to też niech nie chodzą.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 95. Data: 2024-06-21 19:12:22
    Temat: Re: Lokdałny v. masowe zbiegowiska protestacyjne
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Politycy traktują instrumentalne wszystko, od tego są.

    A ty bronisz ich posranych decyzji.

    > Ty masz rozum
    > (wątpię :) żeby odcedzić rację od gówna.

    Własnie mam - i twierdzę że decyzja o lokdalnowaniu tylko grup spoza
    grup ryzyka żeby uniknąć obciążenia służby zdrowia przy zupełnym
    pominięciu grupy ryzyka, która zapychała służbę zdrowia jest w ewidentny
    sposób posrana.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 96. Data: 2024-06-21 19:14:25
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Chyba radioterapia. Co nie zmienia faktu, że odleciałaś.

    Nie rozumiem. To ona miała radioterapię, a nie chemiotetapię? Jaka to
    rożnica?

    --
    animka

  • 97. Data: 2024-06-21 19:16:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Pytasz co z tego jak jakiś dureń. Ano, wektor to taki gość co przynosi z
    > fitnesu do domu kowida i zaraża dziadków.

    Ta - bo akurat na fitnesach i knajpach się zarażali. Powiem ci jak było.
    Zamknięto szkoły i przedszkola, rodzice dalej chodzili do pracy dzieci
    lądowały o dziadków...

    > Sam nie umrze ale dziadki co
    > kwarantannę już mają z natury, bo z domu nie wychodzą z uwagi na
    > starość, owszem umrą.

    A jak ktoś jak więszość nie mieszka z dziadkami?

    > To co, postulujesz że było zwieźć dziadków do
    > koncentracyjniaka, bo w domu wnuczek ich uśmierci a na fitnes musi
    > koniecznie chodzić?

    Postuluję, że jak dziadki się boją to niech nie chodzą na fitnes.

    > Ty masz rozum przenicowany na lewą stronę. Albo szczepionki nieskuteczne
    > albo kwarantanna nie działa.

    Lokdaln i kwarantanna to dwie różnie rzeczy.

    > Zapewne nie chodzisz do lekarza bo nic nie
    > umieją a poza tym lekarstwa to oszustwo koncernów.

    Nie dość że chodzę to mam zapewne więcej przyjętych szczepień niż
    większość entuzjastów odbierania praw obowatelskich za brak szczepionki:P
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 98. Data: 2024-06-21 19:17:55
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 21.06.2024 o 19:08, Shrek pisze:

    > Szrek proponuje że jak się 70 latki boją to niech nie chodzą do fitnesów
    > i gastronomi. Jak się boją te kwaitki to też niech nie chodzą.

    Ja musiałam jeździć autobusami do sklepów, chodzić do apteki itp.
    Oczywiście w maseczce. Nie szczepiłam się.

    --
    animka

  • 99. Data: 2024-06-21 19:37:59
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 21.06.2024 o 19:16, Shrek pisze:

    > Nie dość że chodzę to mam zapewne więcej przyjętych szczepień niż
    > większość entuzjastów odbierania praw obowatelskich za brak szczepionki:P

    https://www.rp.pl/ochrona-zdrowia/art39400771-w-pols
    ce-podano-wadliwe-szczepionki-na-covid-19-ta-sprawa-
    nie-przyschnie-ale-zgnije

    https://www.prawo.pl/zdrowie/odszkodowanie-za-wadliw
    a-szczepionke-na-covid-19,523505.html

    https://konkret24.tvn24.pl/najnowsze/pfizer-przyznal
    -sie-do-klamstwa-na-temat-szczepionek-oto-jak-powsta
    l-falszywy-przekaz-st6168358

    --
    animka

  • 100. Data: 2024-06-22 14:28:54