  • 71. Data: 2005-12-28 13:51:35
    Temat: Re: Jestem złodziejem!!!
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Pav" <n...@z...pl> napisał w wiadomości
    news:dou0ne$4e3$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Prostszy niż winda,osobiście regularnie używam mandrivy 2006, i imho jest
    > prostsza i logiczniejsza niż winda.Może najpierw spróbuj a potem się
    > wypowiadaj

    Spróbowałem. W mandrake 10,0 nawet aparatu Canon A75 nie wykrył a XP bez
    problemu. To tak pierwszy przykład z brzegu.Gdyby było tak jak piszesz to kto
    używał by Windowsa?? A liczby swoje mówią. Linuksa używa ok. 5 % dziwaków;))

    > Pograsz pograsz,może nie we wszystkie ale masa gier działa pod Linuksem,

    Gothic II? Morrowind? Call OF Duty? Jakie nowe gry?

    > a część z tych które działają tylko pod windą podobno da się odpalić pod
    > Linuksem przy minimalnym wysiłku (piszę podobno, bo tak czytam na grupach
    > linuksowych, sam nie gram

    Dlatego nie masz pojęcia. Pod XP żaden wysiłek nie jest potrzebny gdyż większość
    rzeczy nad którymi linuksiarz musi kombinować robi się w XP "samo".

    > Ciekawa definicja..ale znam parę dzieciaków które spokojnie "bawią się"
    > mandrivą, i jakoś im to lepiej idzie niż staruszkom:D

    System operacyjny nie służy do zabawy tylko ma działać "w tle". I dlatego tak
    mało ludzi chce się bawić linuksem.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 72. Data: 2005-12-28 13:58:28
    Temat: Re: Jestem z?odziejem!!!
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "fizzzi" <f...@...e.z.to.ciach.op.pl> napisał w wiadomości

    > Nie placisz nawet za koszta tloczenia CD ani kosztow przesylki.
    > Po prostu za darmo.
    > wiecej info na www.ubuntu.pl
    > Ubuntu jest 100% GNU

    I co masz za darmo? System który może zastąpić maszynę do pisania i przeglądarkę
    do internetu? Jak się ma to to do Windowsa XP?

  • 73. Data: 2005-12-28 14:03:18
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Dlatego nie masz pojęcia. Pod XP żaden wysiłek nie jest potrzebny gdyż
    > większość rzeczy nad którymi linuksiarz musi kombinować robi się w XP
    > "samo".

    ale to nie wynika ztego ze linux jest gorszy tylko ze programisci pisza i
    kompiluja pod windowsa.

    P.

  • 74. Data: 2005-12-28 14:07:12
    Od: Pav <n...@z...pl>

    Leszek napisał(a):

    > Spróbowałem. W mandrake 10,0 nawet aparatu Canon A75 nie wykrył a XP bez
    > problemu. To tak pierwszy przykład z brzegu.

    Serio?A mi właśnie wykrył!Ten sam Linux!To była pierwsza rzecz której
    spróbowałem po pierwszym zainstalowaniu Linuksa.Właśnie ten Linuks i ten
    aparat.Coś kręcisz.

    > Gothic II? Morrowind? Call OF Duty? Jakie nowe gry?
    Jak pisałem- nie wiem-zapytaj na forum linuksowym to cie zaleją
    odpowiedziami.

    > Dlatego nie masz pojęcia. Pod XP żaden wysiłek nie jest potrzebny gdyż
    > większość rzeczy nad którymi linuksiarz musi kombinować robi się w XP
    > "samo".

    No to jest problem producentów gier a nie systemu, ale Ty twierdzisz ,że
    się nie da, więc Ci napisałem, że jednak się da.

  • 75. Data: 2005-12-28 14:09:06
    Od: Pav <n...@z...pl>

    Leszek napisał(a):

    > I co masz za darmo? System który może zastąpić maszynę do pisania i
    > przeglądarkę do internetu? Jak się ma to to do Windowsa XP?

    Ja tam nie wiem jak jest z ubuntu ale wszystkie Linuksy które oglądałem
    miały już w sobie zawarte ogromne bogactwo oprogramowania o którym w
    windzie można tylko pomarzyć(czyli trzeba zakupić)

  • 76. Data: 2005-12-28 14:11:53
    Od: ronald <p...@w...pll>

    Leszek wrote:

> [...]
    > problemu. To tak pierwszy przykład z brzegu.Gdyby było tak jak piszesz
    > to kto używał by Windowsa?? A liczby swoje mówią. Linuksa używa ok. 5 %

    Uzywa, bo rynek jest zmonoplizowany przez Microsyf:

    http://www.usdoj.gov/atr/cases/ms_index.htm

> [...]
    >

    > Dlatego nie masz pojęcia. Pod XP żaden wysiłek nie jest potrzebny gdyż
    > większość rzeczy nad którymi linuksiarz musi kombinować robi się w XP

    Np szpiclowanie kazdego uderzenia klawiszem przez Lesia dzieki GUID. :-P

  • 77. Data: 2005-12-28 14:30:48
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl>

    Dnia 2005-12-28 14:58 użytkownik Leszek napisał :

    > Użytkownik "fizzzi" <f...@...e.z.to.ciach.op.pl> napisał w wiadomości

    > I co masz za darmo? System który może zastąpić maszynę do pisania i
    > przeglądarkę do internetu? Jak się ma to to do Windowsa XP?

    Czy ja wiem? Nie mam Windowsa i od kiedy go nie mam robię dalej to samo
    co robiłem dotychczas na komputerze. Naprawdę da się. Ale niektórzy nie
    dają się przekonać i wysuwają jakieś absurdalne argumenty.

    --
    http://www.miki.z.pl m...@...pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`

  • 78. Data: 2005-12-28 14:49:10
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ronald" <p...@w...pll> napisał w wiadomości
    \
    > Uzywa, bo rynek jest zmonoplizowany przez Microsyf:

    A czy ja temu przeczę? Ja tylko twierdzę, że linuks nie jest na razie żadnym
    rozwiązaniem.

    > Np szpiclowanie kazdego uderzenia klawiszem przez Lesia dzieki GUID. :-P

    Domowemu użytkownikowi, takiemu jak ja w niczym to nie przeszkadza. Nawet gdyby
    to była prawda, że pod linuksem nie szpiclują;)))

  • 79. Data: 2005-12-28 14:51:02
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Serio?A mi właśnie wykrył!Ten sam Linux!To była pierwsza rzecz której
    > spróbowałem po pierwszym zainstalowaniu Linuksa.Właśnie ten Linuks i ten
    > aparat.Coś kręcisz.

    Jaki miałbym cel. U mnie nie wykrył i po dwóch dniach męczenia się i ratowania z
    forum linuksowego, musiałem wrócic do znienawidzonego monopolisty;))

  • 80. Data: 2005-12-28 14:53:17
    Od: ronald <p...@w...pll>

    Leszek wrote:

> [...]
    > żadnym rozwiązaniem.

    > Domowemu użytkownikowi, takiemu jak ja w niczym to nie przeszkadza.

    Widac to po Twoim intelekcie. :-P

    > Nawet gdyby to była prawda, że pod linuksem nie szpiclują;)))

    Jest duzo trudniej szpiclowac w programie tworzonym publicznie przez
    wiele osob. Zbyt duzo ludzi patrzy innym na rece. Czego nie da sie
    pwiedziec o Microsyfie. To samo co w Open Office zajmuje polowe tego co
    w Wordzie. Wiec co tam jest takiego ze potrzebuje dwa razy wiecej bajtow
    na to samo? Nie liczac tajnego stempla z numerem procesora CPU autora z
    tylu dokumentu.