  • 61. Data: 2005-12-28 00:25:01
    Temat: Re: Jestem z?odziejem!!!
    Od: fizzzi <f...@...e.z.to.ciach.op.pl>

    On Tue, 27 Dec 2005 14:45:36 +0100, Przemek R...
    .pl> wrote:

> [...]
    > cos na wzor delphi - lazarus z biblioteka fcl, lcl
    >

    > zamiast directX- open GL ktory nie odbiega jakos znaczaca od tej
    > pierwszej
    >
    > wystarczy dobre checi, monopl nie tworzy mircrosoft tylko programisci
    > wybierajacy srodowiska tworzone pod ten system i decydujacy sie pod iego
    > pisac soft.
    >
    > Dlatego JA MONOPOLU nie widze. A wybor masz zawsze, wystaczy wejsc na
    > ftp://sunsite.icm.edu.pl i sobie sciagasz pelen system, lub pojsc do
    > pierwszego lepszego kiosku rychu
    > by nabyc linuxa z gazeta, jest bardziej dostepny niz windows, bo tamteo w

    albo wejsc na strone http://www.ubuntu.com/
    kliknac na linka ship-it
    wypelnic formularz, podac swoj adres.
    poczekac 4 tygodnie i listonosz Ci go przyniesie do domu.
    Nie placisz nawet za koszta tloczenia CD ani kosztow przesylki.
    Po prostu za darmo.
    wiecej info na www.ubuntu.pl
    Ubuntu jest 100% GNU

    Fizzzi
    GG#5311582
    Registered Linux user #405773

  • 62. Data: 2005-12-28 10:09:21
    Temat: Re: Jestem z3odziejem!!!
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > to poszukaj... bo sa inne monopole.
    > Albo lepiej woogole omijaj sklepy monopolowe z daleka bo alkohol jeszcze
    > bardziej oglupia.
    > Chociaz ktos tak glupi jak ty panie Przemyslawie juz bardziej chyba
    > zglupiec nie moze.

    czyzbym mial przyjemnosc z lubelska dziwka co zeminia ksywki 30 razy dzienie
    ?

  • 63. Data: 2005-12-28 11:06:18
    Temat: Re: Jestem złodziejem!!!
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > stary, monopol to słownictwo ekonomiczne, i dziwię się że wiedzy na tematy
    > ekonomiczne szukasz w słownikach języka polskiego :O) (ta definicja jest
    > fałszywa, trochę prawdy zawiera, a część prawdy to również kłamstwo)
    > odesłałem cię do literatury, bo to definicja dość skomplikowana żebym ją
    > pocił na newsach,

    nalegam jednak bys podal definicje.

> [...]
    > ale mam kilku znajomych zawodowo zajmujących się szeroko rozumianym
    > programowaniem, i to właśnie od nich się dowiedziałem (bo też taki naiwny
    > byłem i myślałem że winda jest be bo trzeba płacić a linux jest OK bo za
    > darmo, a myliłem się) że linuks w wersji darmowej jest tylko dla picu i że
    > nic konkretnego nie można pod nim robić, a jak ci koledzy chcieli coś
    > konkretnego pod tym linuhksem zrobić to musieli by zapłacić kosmiczną jak
    > dla nich kasę za (jak to się wyrazili:biblioteki), nie wytłumaczę ci o co
    > dokładnie chodzi, bo mi nie płacą 10 000zł miesięcznie za programowanie

    moze konretne przylady bibliotek (zapytaj ich)

    > a taki że ty też mnie obrażasz odpowiadając na moje posty ni z gruszki ni
    > z pietruszki, ja o jednym a ty o drugim, wypowiadasz puste słowa i nawet
    > nie stać cię na logiczną argumentację

    bzdurne jest tlumaczenie kradziezy faktem ze zlodziej musi sie tez
    ywkosztowac by skopiowac plyty, i tym ze nie jest w stanie przescignac
    producenta(wszystko sprowadzasz nie do napisania softu a do jego
    dystrybucji), dlatego sie wtracilem, zresta jest t nie prawda , dotyczy
    tylko duzych producentow a nie tylko oni twrza oprogramowanie.
    Rzucasz haslo ekonomia, matematyka itd, ja mialem ekonomie w szkole okolo 3
    lat, obecnie studuje matematyke ale ni h..a nie potrafie zwiazku
    (ani usprawieldiwienia) znalezc.

  • 64. Data: 2005-12-28 11:11:04
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > pakiet czionek MS mozesz dograc na kazda dystrybucje, msttcorefonts sie
    > nazywa (ale brak tam Tahomy).Z tego co zrozumialem z licencji mozesz
    > uzywac tych czcionek tylko do celow non-profit.

    tak wiem ze mozna dograc, tutaj jednak jest wzystko na tacy, praktycznie nie
    odczuwasz istotnej roznicy przy przesiadce z win na linuxa.
    (przy inych dustrybucjach , mandrake, aurox, odczuwalem)

    > w pewnym sensie, producenci gier dostosowuja sie do rynku , a jesli na
    > rynek systemow operacyjnych zmonopolizowany jest przez Microsoft to trudno
    > sie dziwic producentom oprogramowania.

    jezlei by wybierali takie biblioteki ktore pozwola im tworzyc oprogramowanie
    na obie platformy (np openGL, patrz np www.blender.org )
    to niktzdrowy na umysle nie wybralby koercyjnego systemu jezlei wszystk
    bedzie mogl uruchomic na darmowym pelnym systemie .
    (i nie bedzie ryzykowac sprawa karna.) Microsoft dostarcza wygodnych
    narzedzi (directX) ale nikogo nie zmusza do ich uzywania.

  • 65. Data: 2005-12-28 11:11:34
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "fizzzi" <f...@...e.z.to.ciach.op.pl> napisał w wiadomości

    > uwazasz windows za doskonaly system ? - LOL

    uwazam windowsa xp za najdoskonalszy system z jakim mialem styk a co?
    Jakies konrety moze ?

    P.

  • 66. Data: 2005-12-28 11:11:37
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

  • 67. Data: 2005-12-28 11:15:41
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Gry.

    150 zl to majatek? to jest holendarnie drogi soft? Wiekszosc masz tak w
    okolicach 100 zl.

    > W tym właśnie komentarzu tkwi porównanie.

    nie,

    > Czyli jesteś nie tylko zwyczajnym tumanem, ale również głupim arogantem.

    a ty zwyklym zadumanym w sobie chamem

    > No bez jaj, czujesz się obrażony? Ty???

    nie czuje sie obrazony, uzywanie takich slow majace na celu pokazanie
    nizszosci rozmowcy jest dla mnie zwyklym prostactwem

    P.

  • 68. Data: 2005-12-28 11:43:41
    Od: "Antic & Pokey" <c...@i...pl>

    > stary, na krzyż dwa systemy operacyjne i nie widzisz?

    A DOS? W koncu byl obecny przez kilkanascie lat na rynku.

  • 69. Data: 2005-12-28 12:32:51
    Od: Pav <n...@z...pl>

    Leszek napisał(a):

    > Tylko nie próbuj nikomu wmawiać, ze Linuks to system do "domowego"
    > komputera.

    Owszem do domowego.

    > Ani tak prosty w obsłudze

    Prostszy niż winda,osobiście regularnie używam mandrivy 2006, i imho
    jest prostsza i logiczniejsza niż winda.Może najpierw spróbuj a potem
    się wypowiadaj

    > ani w modne gry nie pograsz.

    Pograsz pograsz,może nie we wszystkie ale masa gier działa pod Linuksem,
    a część z tych które działają tylko pod windą podobno da się odpalić pod
    Linuksem przy minimalnym wysiłku (piszę podobno, bo tak czytam na
    grupach linuksowych, sam nie gram

    A domowy znaczy
    > również dla dzieci jak i miłosników symulatorów.

    Ciekawa definicja..ale znam parę dzieciaków które spokojnie "bawią się"
    mandrivą, i jakoś im to lepiej idzie niż staruszkom:D

  • 70. Data: 2005-12-28 13:43:55
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Czyli jesteś nie tylko zwyczajnym tumanem, ale również głupim arogantem.

    Aleś odkrył ;))))
    Ale choćby 100 powiedziało, że przemuś to debil to on i tak nie uwierzy.

    --
    Pzdr
    Leszek