  • 41. Data: 2019-06-25 15:50:36
    Temat: Re: Gdzie zgłaszać przestępstwa komputerowe?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Tak do końca, to nie wiadomo czy skuteczne. :-)
    >https://www.pch24.pl/tasmy-z-sowa-i-przyjaciele-wyl
    owione-z-wisly--kelnerzy-wyrzucili-je-ze-strachu---c
    zego-sie-bali-,33936,i.html

    Taa, ciekawe.

    To naprawde byly tasmy/kasety ?
    Taka kaseta to nie plywa w wodzie ?

    Woda zapisu magnetycznego nie niszczy, ale po paru miesiacac w wodzie
    lakier moze odpasc, a plastik zdegradowac ...

    J.

  • 42. Data: 2019-06-25 15:52:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." napisał w wiadomości grup
    pl...
    Grzegorz Niemirowski napisał(a) :

    >A jeśli strona zostanie zhackowana i dane wyciekną? :-D

    Te dane juz wyciekly. Tzn te, co oni tam maja.

    Teraz moze wyciec nowa lista sprawdzanych e-maili :-)

    J.

  • 43. Data: 2019-06-25 18:19:33
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2019 o 23:30 Grzegorz Niemirowski <g...@g...net> pisze:

    > Ogólnie w środowisku osób zajmujących się bezpieczeństwem.

    :)
    Ciekawe...
    Kto zajmuje się bezpieczeństwem i jaką ma reputację, oraz jak dowodzi
    reputacji tej strony?
    Ech, czytelnicy niebezpiecznika są zabawni...

    Lepsza była stronka, która sprawdzała "Czy wprowadzone hasło występuje w
    materiałach hackerów?"
    Tutaj "niebezpieczniki" wpisywały swoje hasła do słowników...

    --
    Trefniś

  • 44. Data: 2019-06-25 19:13:40
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Trefniś <t...@m...com> napisał(a):
    > :)
    > Ciekawe...
    > Kto zajmuje się bezpieczeństwem i jaką ma reputację, oraz jak dowodzi
    > reputacji tej strony?

    Mam wrażenie, że trollujesz i dalsza rozmowa jest bezcelowa. Chcesz nazwiska
    czy co? Wypowiadam się tutaj m.in. dlatego, że pracowałem w bezpieczeństwie.
    Łatwo sprawdzić.

    > Ech, czytelnicy niebezpiecznika są zabawni...

    Nie wiem co ma Niebezpiecznik do tego.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 45. Data: 2019-06-25 19:31:50
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2019 o 19:13 Grzegorz Niemirowski <g...@g...net> pisze:

    > Mam wrażenie, że trollujesz i dalsza rozmowa jest bezcelowa. Chcesz
    > nazwiska czy co? Wypowiadam się tutaj m.in. dlatego, że pracowałem w
    > bezpieczeństwie. Łatwo sprawdzić.

    Mimo wszystko - troll chce się wytłumaczyć.
    Czas przeszły ma swoją przyczynę, więc sprawdzać nie mam potrzeby
    (nazwisko znane kilkanaście lat temu)?
    Chcesz stwierdzić "wśród emerytowanych ma dobrą reputację"?

    > Nie wiem co ma Niebezpiecznik do tego.

    Poziom percepcji tematu.
    Podrzucanie stronki, gdzie wpisuje się "słabo pilnowane konta mail" to
    trochę przedwiekowe...
    Bo zestaw takich kont też można wykorzystać...

    Ech, emeryci...

    --
    Trefniś

  • 46. Data: 2019-06-25 19:34:01
    Od: Kviat

    W dniu 24.06.2019 o 15:12, JaNus pisze:

    > Tak, tak, jak to celnie (on to ma "cela"!) komentował
    > Korwin:
    >   "Zauważcie, że są parady homosiów, ale jakoś nie demonstrują onaniści,
    > których jest przecież duuużo więcej!"

    Celnie?
    To była ironia z tą "celnością"?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 47. Data: 2019-06-25 19:41:20
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2019 o 19:34 <Kviat> pisze:

    > Celnie?
    > To była ironia z tą "celnością"?

    Kviat, przyznaj się...
    Geje się nie onanizują?

    --
    Trefniś

  • 48. Data: 2019-06-25 20:00:39
    Od: Kviat

    W dniu 25.06.2019 o 19:41, Trefniś pisze:

    > Kviat, przyznaj się...
    > Geje się nie onanizują?

    Dziecko drogie. Jesteś najlepszym przykładem, że obecna dewolucja
    umysłowa wśród ludzi zatacza coraz szersze kręgi.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 49. Data: 2019-06-25 20:10:30
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2019 o 20:00 <Kviat> pisze:

    > Dziecko drogie. Jesteś najlepszym przykładem, że obecna dewolucja
    > umysłowa wśród ludzi zatacza coraz szersze kręgi.

    Wręcz przeciwnie - Kviata sobie ustanowiłem za cel.
    Albo przyzna się, ze jest gejem (dla mnie żaden problem pod warunkami),
    albo przyzna, że homoseksualizm dla niego jest obrzydliwy i obraźliwy (co
    właśnie go ośmiesza).
    Tertium non datur - tak się wmanewrował przy brakach intelektualnych.

    Dawaj Kviat, ciekawym.

    --
    Trefniś

  • 50. Data: 2019-06-25 20:57:24
    Od: Kviat

    W dniu 25.06.2019 o 20:10, Trefniś pisze:

    > Wręcz przeciwnie - Kviata sobie ustanowiłem za cel.

    LOL :):)

    > Albo przyzna się, ze jest gejem (dla mnie żaden problem pod warunkami),
    > albo przyzna, że homoseksualizm dla niego jest obrzydliwy i obraźliwy
    > (co właśnie go ośmiesza).

    Dziecko drogie. Ani jedno, ani drugie.
    I co teraz biedaku poczniesz?
    Widać od razu, że jednak masz z tym spory problem :)

    > Tertium non datur - tak się wmanewrował przy brakach intelektualnych.
    >
    > Dawaj Kviat, ciekawym.

    Dno intelektualne jakie sobą prezentujesz jest porażające.

    To m.in. o tobie:
    "Głupota Społeczna to istny potwór, którego tępe, nieprzewidywalne
    reakcje budzą grozę i bezsilność. Bo w konfrontacji z głupotą mądrość, a
    nawet zwykły rozsadek są bez szans - głupiec bowiem po prostu nie
    rozumie, co się do niego mówi albo pisze. Nie posługuje się kategoriami
    prawdy i fałszu, nie zna i nie szanuje praw logiki, nie posiada idei
    uczciwości intelektualnej, jego tezy są kliszami wpojonymi plemieniu, z
    którym się identyfikuje.

    (...) Z tym światem nie da się skomunikować, bo tam racjonalna rozmowa
    jest po prostu niemożliwa. I nie jest to skaza wyłącznie moralna (choć
    to również), lecz przede wszystkim intelektualna. A na to rady nie ma.

    (...) Ale oni nie są wcale cyniczni - po prostu nie dysponują pojęciami
    pozwalającymi odróżnić zakłamanie od szczerości, stronniczość od
    bezstronności, egoizm od sprawiedliwości, obiektywizm od woluntaryzmu,
    solidarność od plemienności. Niby pokończyli studia, a nawet więcej, a
    rozmowa z nimi jest niemożliwa. Są po prostu za głupi. Nieprzemakalni -
    owszem. Ale to dlatego, że głupi. Nic do nich nie dociera, bo mają słabe
    umysły, a nie zatwardziałe serca. Dla ludzi inteligentnych to doprawdy
    niebywale frustrujące."

    Warto przeczytać całość, choć wątpię czy coś z tego zrozumiesz.

    https://hartman.blog.polityka.pl/2018/07/07/pis-nie-
    jest-zly-tylko-glupi/

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr