  • 11. Data: 2019-06-24 13:18:37
    Temat: Re: Gdzie zgłaszać przestępstwa komputerowe?
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    b...@g...com
    *Użytkownik* napisał(-a):

    > bez obrazy ale kto zaklada sobie konto pocztowe na onecie czy interii
    > ?

    Dobre pytanie, ale czy zadałbyś je w połowie lat '90 ubiegłego wieku?
    Konto siłą bezwładności utrzymywane do dzisiaj dla przydatnych czasem
    pierdół kiedy nie chcę podawać adresu komercyjnego.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 12. Data: 2019-06-24 13:56:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >bez obrazy ale kto zaklada sobie konto pocztowe na onecie czy interii
    >?

    A co zlego w onecie ?
    A jesli nie na onecie, to gdzie ?

    >https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/jak-interia-i-
    o2-rozeslaly-swoim-uzytkownikom-reklame-sklepu-zlodz
    iei/

    Myslisz, ze inni odmowia rozeslania reklamy ?
    Albo zweryfikuja reklamodawce ?

    O tyle lepiej, ze w trosce o wlasna kieszen byc moze odfiltruja taki
    spam, gdyby nie zostal oplacony :-)

    J.

  • 13. Data: 2019-06-24 14:17:00
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-24, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Tylko, ze to nie bylo przestepstwo komputerowe, a proba wyludzenia :-)

    Jeśli hasło prawidłowe to było.

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2019-06-24 14:20:17
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> napisał(a):
    > Jeśli hasło prawidłowe to było.

    Z tym, że hasło wykradł kto inni niż nadawca maila.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 15. Data: 2019-06-24 15:02:30
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2019-06-24 o 09:45, ń pisze:
    > W sumie można złożyć powiadomienie o podejrzeniu popełnienia
    > przestępstwa, tylko komu się chce marnować czas

    Wysłałem "zawiadomienie" na maila Komendy Głównej (chyba): zero
    odpowiedzi. Qtasy! Wszak mają obowiązek reagować, ostatecznie żyją z
    moich podatków! No ale słać monitów już mi się nie chciało...

  • 16. Data: 2019-06-24 15:04:52
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2019-06-24 o 11:30, cef pisze:

    > To faktycznie mogłem kiedyś podać takie jak mam do kompa.

    To się publicznie nie przyznawaj, może Ci to jeszcze zaszkodzić :(
    No i oczywiście czem-prendzej zmień!

  • 17. Data: 2019-06-24 15:12:27
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2019-06-24 o 12:54, Big Jack pisze:
    > BTW, zastanawiam się, czy wpłacajacy są przestraszeni włamem, czy
    > też mają coś na sumieniu, co jest sugerowane w mailach :D

    Podobno *ponad 50%* ruchu w necie to wizyty na stronach z pornografią,
    co mnie jakoś nigdy nie ciągnęło. A jeszcze ten opis szantażysty, że
    zrobił swojej ofierze fotki (przez netową kamerkę) jak się "brzydko
    zabawiała" sama-ze-sobą ślepiąc na porno-spektakl.
    Tak, tak, jak to celnie (on to ma "cela"!) komentował
    Korwin:
    "Zauważcie, że są parady homosiów, ale jakoś nie demonstrują onaniści,
    których jest przecież duuużo więcej!"

  • 18. Data: 2019-06-24 17:34:12
    Od: Krzysztof kw1618 z Warszawy <k...@...3mam.net>

    może tu https://incydent.cert.pl/ ??

    --
    Kontakt email przez www: https://grupy.3mam.net

  • 19. Data: 2019-06-24 17:55:18
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-06-24 o 15:04, JaNus pisze:

    > To się publicznie nie przyznawaj, może Ci to jeszcze zaszkodzić  :(
    > No i oczywiście czem-prendzej zmień!

    Zmieniłem już dawno, ale jakoś tego nie widzę, żeby się komuś będzie
    chciało włamywać akurat do mojego.

  • 20. Data: 2019-06-24 18:56:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Ale tak konkretnie to jakiego przestępstwa? Oszustwa? Wyłudzenia?
    >
    > Akcja wykorzystuje fakt, że od czasu do czasu wyciekają z różnych
    > serwisów bazy haseł, np. z LinkedIn. Te bazy są łatwo dostępne w
    > Internecie. I za pomocą maili takich jak ten, są używane do
    > szantażowania ludzi. Treść maila to oczywiście ściema, nie było żadnego
    > włamania do routera ani do systemu operacyjnego. Tak samo nie ma sensu
    > zawracać sobie głowy nagłówkami tych maili. Hasła zmienić, maile
    > skasować, bo jest to spam.

    Ja, to bym się nad zmianą haseł nawet zastanawiać.