  • 41. Data: 2024-09-13 17:17:34
    Temat: Re: Dla Kfiata Olina
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.09.2024 o 13:54, J.F pisze:

    > A te zmiany i akcje zachęcania, to z jakiego powodu?
    >
    > No ale nadal procentowy udział jest chyba niepokojący?

    No rasistowski! Ale trudno - na razie ze zgłaszających zrobi się
    rasistki, z publikujących dezinformatorów a z komentujących hejterów i
    będzie git. A za dwa pokolenia po prostu wygrają wybory i jak się komy
    nie będzie się go powiesi jak w Iranie. Największego majdfaka będą mieli
    tęczowi popierający multikulti jak zobaczą z "lotu ptaka" jak to działa.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 42. Data: 2024-09-14 01:35:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-09-12, Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:
    > Z tego nijak nie wynika, w ogólności, że imigracja wiąże się ze wzrostem
    > przestępczości. Badania z innych krajów to pokazują. Również w USA.
    > Gdzieś, coś lokalnie owszem, jakieś specyficzne warunki.
    > Ale to trzeba chcieć poczytać cokolwiek na ten temat, a nie powielać
    > bezmyślnie konfederuskie bon moty z konfederuskich memów, które jak
    > widać trafiają nie tylko do zatwardziałych konfederuskich.

    Problem w tym, że trudno nawet rzecz oszacować. Oficjalne statystyki
    pokazujące liczbę gwałtów są zwykle o kant d., a przynajmniej takie się
    wydają. Ale zgoda, że immigracja sama w sobie, nawet z krajów z dużym
    przyzwoleniem na napastowanie seksualne kobiet, wcale nie musi oznaczać
    istotnego wzostu. Weźmy takie Indie, mające opinie właśnie tego typu
    kraju. Z nużącą regularnością czyta się o zbiorowych gwałtach i
    morderstwach kobiet. Statystki niewiele gorsze niż dla Polski. 20x mniej
    (na łeb) niż w takiej Francji, Irlandii czy Islandii. Z pewnością jest
    to społeczeństwo głęboko patrialchalne i kobiety bardzo często nie
    zgłaszają gwałtów nie mówiąc już o drobniejszych przewinieniach, ale jak
    ogarnąć skalę zjawiska pojecia nie mam. To w końcu ponad miliardowa
    społeczeność. Przypadki molestowania są podejrzewam częste. Nawet mi
    żonę próbowano na lotnisku w Deli obmacać. Ale czy to jest jakiś inny
    poziom niż Polska za czasów PRLu gdzie de facto było społeczne
    przyzwolenie aby kobiety klepać po tyłkach?

    I teraz taki Hindus trafia za kasą np. do Singapuru. Owszem, istnieje
    obiegowa opinia, że z Indii i Bangladeszu to najchętniej zgwałcą
    wszystko co się rusza. Czyta się też o przypadkach molestowania. Kobiety
    czują się niekomfortowo bo wymienieni dosłownie gapią się na nie bez
    żadnych zahamowań, ale w kwestii przestępst seksualnych, wydaje się, że
    wcale rasowo czy etnicznie nie ma tu poważnych odstępst od dominującej
    rasy chińskiej. Nawet bym się nie zdziwił, gdyby rasa kaukazka miała
    pewną nadreprezentacje, bo jest powszechnie kojarzona z grubymi
    portfelami.

    --
    Marcin

  • 43. Data: 2024-09-14 01:38:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-09-12, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > W 2005 zmienili definicję gwałtu, co może mieć wpływ na wzrost w 2005,
    > może w 2006 bo ludzie dopiero zaczęli się przyzwyczajać do zgłaszania
    > "na nowych zasadach". Ale to nie wyjaśnia późniejszych wrostów bo zmiana
    > definicji, to "offset" a nie zmiana nachylenia krzywej w dłuższym
    > czasie. Więc na _wzrosty_ po 2007 nie ma wpływu. No i w połączeniu z
    > tym, że 60% sprawców to osoby imigranckie sprawa wydaje się niestety
    > oczywista - jeśli imigranci stanowią 15% a popełniają 60% gwałtów, to
    > nie ma jak tego bronic...

    A pijesz do immigracji z określonych krajów, czy ogólnie?

    --
    Marcin

  • 44. Data: 2024-09-14 01:53:00
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-09-13, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > nie będzie się go powiesi jak w Iranie. Największego majdfaka będą mieli
    > tęczowi popierający multikulti jak zobaczą z "lotu ptaka" jak to działa.

    Bo zasadniczo jest z lekka rasistowski (podług popularnego rozumienia
    tego słowa), stąd moje pytanie w poście obok. Mimo, że nie podejrzewam
    Ciebie o rasizm, to wydaje mi się, analizujesz rzecz przez pryzmat
    swojej niechęci do syryjskich inżynierów i lekarzy. Jakby to byli np.
    tacy Czechosłowacy, których statystycznie istotną liczbę przestępst w UK
    ujawnił nam tu całkiem niedawno Kolega Alojzy, pewnie w ogóle nie byłoby
    tematu :)

    --
    Marcin

  • 45. Data: 2024-09-14 02:00:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-09-12, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Hmmm. Nie - największy odsetek imigrantów wśród gwałcicieli jest w
    > przypadku "sexual assault" czyli jak ofiara ze sprawcą się nie znają -

    Skąd taka definicja, tzn. zawężona do nieznających się osób? Nb. sexual
    assault jest najcześciej definiowany na gruncie prawa jako niepożądany
    kontakt. Nie musi to być atak czy siłowe wymuszenie.

> [...]
    > źródła że przestępczość nie rośnie a nawet spada dzięki imigrantom. No
    > i... okazuje się że rośnie ale niewiele i jest to niuciążliwe - czyli
    > syfit nie przeciekał tym bardziej że prawie nie padało. A ponadto jak
    > znormalizujesz statystycznie to jest ok. Znaczy imigranci popelniają
    > więcej przestępstw bo to głównie młodzi mężczyźni bez bab, biedni i
    > mieszkający w kiepskiej okolicy słabiej wykształceni i podatni na
    > werbunek przez okolicznych przestępców. Gdyby pominąć te czynniki to
    > zupełnie by nie odbiegali... Ale odbiegają i w tym jest problem.

    Ale odbiegają nie dlatego, że to immigranci. Pewnie popełniają więcej,
    co jest logiczne biorąc pod uwagę kulturę krajów pochodzenia i
    wymieniony status społeczno-ekonomiczny, ale w tym momencie to tak jakby
    szukać sensacji, że nałogowi alkoholicy prowadzą częściej pijani, a
    ludzie bezdomni śmierdzą.

    --
    Marcin

  • 46. Data: 2024-09-14 08:03:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Problem w tym, że trudno nawet rzecz oszacować.

    Problem w tym, że w Szwecji oszacowano i 60% gwałcicieli to osoby
    imigranckie a takich gwałcicieli z ulicy nawet 80%. Nawet jeśli dane są
    nieco przekłamane to trzeba po prostu złej woli, żeby twierdzić że
    "imigranci obniżają przestępczość" w tym zakresie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 47. Data: 2024-09-14 08:10:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Skąd taka definicja, tzn. zawężona do nieznających się osób?

    Z artu na wiki o gwałtach w Szwecji.

    > Ale odbiegają nie dlatego, że to immigranci.

    Hm... Poniekąd jednak dlatego - wyjaśnienie sam napisałeś poniżej.

> [...]
    > wymieniony status społeczno-ekonomiczny, ale w tym momencie to tak jakby
    > szukać sensacji, że nałogowi alkoholicy prowadzą częściej pijani, a

    No dokładnie tak. Nie szukamy sensacji - stwierdzemy proste fakty.
    Zrsztą my się tu zgadzamy. Nie zgadza się Kviat, który twierdzi że osoby
    imigranckie zmniejszają przestępczość i ma na to wsparcie naukowców - co
    tylko bardzo źle świadczy o nauce. Ciekawe czy taka naukowczyni nie
    miałaby problemu żeby się gdzieś pod Paryżem w kolorowej dzielnicy
    wracać sama z imprezy, czy wtedy jak mawiają kacapy praktika jebjut
    teoriu - tym razem boleśnie dosłownie...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 48. Data: 2024-09-14 08:23:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bo zasadniczo jest z lekka rasistowski (podług popularnego rozumienia
    > tego słowa), stąd moje pytanie w poście obok.

    Rasizm to pogląd. Fakty to fakty. Jeśli fakt jest rasistowski... to kto
    jest rasistą?

    > Mimo, że nie podejrzewam
    > Ciebie o rasizm, to wydaje mi się, analizujesz rzecz przez pryzmat
    > swojej niechęci do syryjskich inżynierów i lekarzy.

    Przez niechęć do robienia na siłę burdelu w kraju, w którym żyję. Ma to
    uzasadnienie inne niż rasistowskie. Tak samo generanie nie darzę
    sympatią dresiarzy - chciałbyś żeby do twojej dzielnicy zaczęli
    sprowadzać się dresiarze?

    > Jakby to byli np.
    > tacy Czechosłowacy, których statystycznie istotną liczbę przestępst w UK
    > ujawnił nam tu całkiem niedawno Kolega Alojzy, pewnie w ogóle nie byłoby
    > tematu :)

    Pewnie dlatego że czechosłowacy nie robią generalnie wokól siebie
    burdelu. Choć jest slaby punkt tego pytania bo mam obawy że mogłaby się
    pojawić pewna specyficzna grupa czechosłowaków z akordeonami. Jak to się
    kończy to widać na przykładzie (uwaga bardzo rasistowski fakt!;))
    "dystryktu IX" w Koszycach. Więc jeśli niechęć do tego typu zjawisk jest
    obecnie rasizmem, to trudno - mogę być rasistą - jestem już komuchem,
    lewakiem, konfiarzem, antysemitą, płaskoziemcem - jedna więcej
    "sprawność" nie zaszkodzi;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 49. Data: 2024-09-14 08:27:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A pijesz do immigracji z określonych krajów, czy ogólnie?

    Nie widziałem danych ze względu na kraj pochodzenia osób imigranckich,
    ale
    https://vader.joemonster.org/upload/sqm/2076049e08e9
    c24nie_wiem_choc_sie_do.jpg

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 50. Data: 2024-09-14 10:03:01
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-09-14, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > nieco przekłamane to trzeba po prostu złej woli, żeby twierdzić że
    > "imigranci obniżają przestępczość" w tym zakresie.

    Czy obniżają, nie wiem. Jaki miaby być mechanizm?
    A też nie specjalnie widzę sens w wykopywaniu danych. Myślę, że jest pewna
    nadwyżka, która wynika z okoliczności, nie z faktu, że to immigracnci,
    więc czemu ma służyć taka dyskusja?

    --
    Marcin