  • 21. Data: 2024-09-12 06:47:52
    Temat: Re: Dla Kfiata Olina
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.09.2024 o 04:55, Kviat pisze:

    > Nikt nie udaje, że problemu nie ma.
    > Tyle, że shrek przypierdolił się akurat do przestępstw seksualnych,
    > gdzie od dawna wiadomo, że Szwecja w klasyfikowaniu tego typu
    > przestępstw jest specyficzna (co również było wyjaśnione w tych
    > linkach), prawo się zmieniało na przestrzeni ostatnich lat... gwałtowny
    > wzrost na wykresach tego typu przestępczości wynika głównie nie ze
    > wzrostu ilości jako takiej, tylko więcej czynów, wcześniej
    > dopuszczalnych, zaczęło podlegać pod ichniejszy kodeks.

    W niemczech też się zmieniło?

    https://wiadomosci.onet.pl/swiat/tak-zle-w-niemczech
    -nie-bylo-od-15-lat-piesci-zamiast-slow/sy4q5h8

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 22. Data: 2024-09-12 11:20:44
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 12.09.2024 o 06:21, Shrek pisze:

    > Więc powiedz to głośno - imigracja z dziwnych krajów trzeciego świata
    > przyczynia się do wzrostu przestępczości. Skoro nie ma problemu, to nie
    > powinieneś mieć problemu żeby to napisać:P

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Imigracja_a_przest%C4%
    99pczo%C5%9B%C4%87

    "Przykładowo, imigracja do USA nie ma wpływu na poziom przestępczości w
    tym kraju, lub go obniża. Podobne wyniki obserwuje się w wielu regionach
    Europy i świata[1][2][3][4][5][6][7][8][9][10]. Nadreprezentacja
    imigrantów mająca miejsce w systemach karnych niektórych krajów może być
    związana z czynnikami socjoekonomicznymi, sankcjami karnymi dotyczącymi
    złamania prawa migracyjnego oraz dyskryminacji na tle rasowym i
    etnicznym[10][11][12][13]. Badania sugerują, że opinia publiczna
    wykazuje tendencję do wyolbrzymiania związku pomiędzy imigracją a
    przestępczością"

    Czego nie rozumiesz?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 23. Data: 2024-09-12 13:41:30
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Jasne że trzeba umieć czytać wykresy jak ty, żeby zanegować że wraz ze
    > wzrostem imigracji potroiła się liczba gwałtów.

    > Zwłaszcza bezczelnym trzeba być żeby twierdzić że migracja nie
    > przyczyniła się do wzrostu liczby gwałtów jak w źródele stoi napisane:

    Trzeba być niesamowitym ignorantem, aby nie wiedzieć, że liczba gwałtów w
    Szwecji wystrzeliła, gdy zmieniono definicję. Np. gwałt zbiory to teraz suma
    gwałtów. A jeżeli były jeszcze wielokrotnie, to i każdy jest liczony osobno.

    Pewnie dlatego łachmyty najczęściej przywołują Szwecję -- wiadomo, w innych
    krajach definicji nie zmieniono, więc i amunicji dla prawackich imbecyli nie ma
    :P

  • 24. Data: 2024-09-12 14:10:50
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-09-12 o 13:41, n...@o...pl pisze:

    > Trzeba być niesamowitym ignorantem, aby nie wiedzieć, że liczba gwałtów w
    > Szwecji wystrzeliła, gdy zmieniono definicję.

    Prof. medycyny Kristina Sundquist z Uniwersytetu w Lund jest podejrzana
    o złamanie etyki w związku z badaniami, w których dowiodła, że większość
    gwałtów dokonują imigranci. Prokuratura wszczęła w jej sprawie śledztwo.
    Współautor badania, Ardavan Khoshnood łumaczy, że naukowcy wcześniej nie
    przeprowadzali takich analiz, bo "nie chcieli być posądzani o ksenofobię".

    ...ale również jak w przypadku innych przestępstw w ostatnich latach
    przestano podawać w statystykach narodowość sprawców.

    https://www.salon24.pl/newsroom/1176624,szwedzka-pro
    fesor-dowiodla-ze-wiekszosc-gwaltow-dokonuja-imigran
    ci-zajela-sie-nia-prokuratura

    Ofkors rozszerzenie danych do r. 2000 jest na korzyść murzynów.

  • 25. Data: 2024-09-12 15:03:21
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    cyt.
    W 2021 przeprowadzono w Szwecji 79 ataków bombowych i doszło do 344
    strzelanin, rok później liczba ataków
    bombowych wzrosła do 90 i 378 strzelanin

    cyt.sprowadzasz trzeci świat, stajesz się trzecim światem

    +
    Orędzie Szwedzkiego nadszyszkownika:
    https://www.regeringen.se/tal/2023/09/statsminister-
    ulf-kristerssons-tal-till-nationen/
    Na jutro wezwałem komendanta krajowego policji i głównodowodzącego, aby
    zobaczyć, w jaki sposób szwedzkie siły zbrojne mogą pomóc policji w
    walce z gangami przestępczymi.

    https://www.regeringen.se/tal/2023/09/statsminister-
    ulf-kristerssons-tal-till-nationen/

    Jak będzieta słuchać w PL lewcowych "ż" jak słuchają szwedzi, dostanieta
    to samo. Jak ku..wa nie koreluje jak koreluje.

    U niemca:
    https://www.youtube.com/watch?v=CkWHqoIwdrM&t=67s mamy problem
    https://pbs.twimg.com/media/F-Hb0lYW0AEjnt7?format=j
    pg&name=small w UE
    https://www.techpedia.pl/index.php?str=tp&no=33181 mapa
    https://pbs.twimg.com/media/GALsNt_WMAAUaCr?format=j
    pg&name=large niemce

    etc etc

  • 26. Data: 2024-09-12 15:52:45
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-09-12 o 15:03, alojzy nieborak pisze:
> [...]
    >

    > Jak będzieta słuchać w PL lewcowych "ż" jak słuchają szwedzi, dostanieta
    > to samo.  Jak ku..wa nie koreluje jak koreluje.

    Jedna z wielu grupek w internetach odwracająca kota ogonem:
    https://www.youtube.com/watch?v=UheOilps2zQ ustawienia -> napisy ->
    przetłumacz automatycznie -> PL i wuala

  • 27. Data: 2024-09-12 16:36:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.09.2024 o 11:20, Kviat pisze:

> [...]
    > etnicznym[10][11][12][13]. Badania sugerują, że opinia publiczna
    > wykazuje tendencję do wyolbrzymiania związku pomiędzy imigracją a

    Czyli jednak masz problem, żeby powiedzieć że problem jednak ustnieje.
    Nie żebym był zaskoczony.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 28. Data: 2024-09-12 16:38:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.09.2024 o 13:41, n...@o...pl pisze:

    > Trzeba być niesamowitym ignorantem, aby nie wiedzieć, że liczba gwałtów w
    > Szwecji wystrzeliła, gdy zmieniono definicję.

    I dlatego zarówno w Szwecji jak i Niemczech akurat osoby imigranckie są
    znacząco jako sprawcy gwałtów nadreprezentowane?

    > Pewnie dlatego łachmyty najczęściej przywołują Szwecję -- wiadomo, w innych
    > krajach definicji nie zmieniono, więc i amunicji dla prawackich imbecyli nie ma
    > :P

    W Niemczech też zmieniono? Co ma definicja gwałtu do tego, że akurat
    osoby imigranckie są nadreprezentowane jako sprawcy?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 29. Data: 2024-09-12 17:58:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Imigracja dostała kopa pomiędzy 2005 a 2006. Gwałty skoczyły po
    > 2004-2005. Zaczeli gwałcić zaocznie?

    W 2005 zmienili definicję gwałtu, co może mieć wpływ na wzrost w 2005,
    może w 2006 bo ludzie dopiero zaczęli się przyzwyczajać do zgłaszania
    "na nowych zasadach". Ale to nie wyjaśnia późniejszych wrostów bo zmiana
    definicji, to "offset" a nie zmiana nachylenia krzywej w dłuższym
    czasie. Więc na _wzrosty_ po 2007 nie ma wpływu. No i w połączeniu z
    tym, że 60% sprawców to osoby imigranckie sprawa wydaje się niestety
    oczywista - jeśli imigranci stanowią 15% a popełniają 60% gwałtów, to
    nie ma jak tego bronic...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 30. Data: 2024-09-12 19:11:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.09.2024 o 18:57, A. Filip pisze:

    > Więcej wiary w moc politycznej poprawności i to co adwokat strony
    > potrafi wymyślić. <ironia> Podłe rasistowskie Szwedki wrabiają biednych
    > imigrantów w gwałty (np. zmieniają zdanie już po fakcie), a rasistowska
    > policja i rasistowski sądy im wierzą (są stronnicze).

    Hmmm. Nie - największy odsetek imigrantów wśród gwałcicieli jest w
    przypadku "sexual assault" czyli jak ofiara ze sprawcą się nie znają -
    tam 15% imigrantów wyrabia... 80% normy - brzmi jak zasada pareto...
    Więc z tą pracą to nienajlepszy przykład - w pracy akurat gwałcą
    mniej... W sumie nic dziwnego, bo bym się spodziewał że ci co do pracy
    chodzą to ci grzeczniejsi.

    > Ja nawet w dość sporawej części mogę tak domniemać ale to i tak
    > powiedzenie że "integracja słabo wychodzi" tyle że po innej linii.

    BTW - sprawdziłem kilka pierwszych z tych badań co to były podane za
    źródła że przestępczość nie rośnie a nawet spada dzięki imigrantom. No
    i... okazuje się że rośnie ale niewiele i jest to niuciążliwe - czyli
    syfit nie przeciekał tym bardziej że prawie nie padało. A ponadto jak
    znormalizujesz statystycznie to jest ok. Znaczy imigranci popelniają
    więcej przestępstw bo to głównie młodzi mężczyźni bez bab, biedni i
    mieszkający w kiepskiej okolicy słabiej wykształceni i podatni na
    werbunek przez okolicznych przestępców. Gdyby pominąć te czynniki to
    zupełnie by nie odbiegali... Ale odbiegają i w tym jest problem.

    Czyli imigranci nie odbiegają od reszty bo jakby byli żyli jak reszta...
    to byliby resztą - tak zwana oczywistość albo jak nasz wieszcz pisał
    "gdyby matka miała kuta to by była ojcem".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!